جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 52681

زمان برگزاری آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی 1401

زمان برگزاری آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی 1401

تاریخ و زمان برگزاری آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی 1401 در دی ماه است. در این مقاله از زمان ثبت نام، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان دقیق برگزاری آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی مطلع می شوید: 

معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش تاریخ برگزاری دهمین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی را اعلام کرد.


تاریخ برگزاری آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی 1401

تاریخ برگزاری آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی پیرو اطلاعیه برگزاری، آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا-سامفای دانشگاهی) به اطلاع داوطلبان می رسد:

  تاریخ برگزاری : روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
 ضمنأ شروع ثبت نام این آزمون از تاریخ ۱ / ۹ / ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ / ۹ / ۱۴۰۱ در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:www.sanjesh.org می باشد.
  • معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش در مورد جزئیات برگزاری دهمین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی گفت: این آزمون روز جمعه 2 دی ماه در شهرهای داخل کشور شامل اصفهان، تهران، مشهد، همدان و سنندج فقط در نوبت صبح و در کشور عراق شهرهای نجف اشرف، بصره، بغداد و سلیمانیه، کشور گرجستان در شهر تفلیس و در کشور لبنان شهر بیروت در نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی

  • معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش اعلام کرد، زمان دریافت کارت‌ ورود به جلسه آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی به همراه برگ راهنما از روز چهارشنبه مورخ 30 آذر ماه تا روز پنجشنبه اول دی ماه بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت
  • متقاضیان شرکت در آزمون، برای پرینت کارت باید به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه کرده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند..

مغایرت در کارت آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی

  • معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش خاطرنشان کرد: چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات ثبت‌نامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده کنند باید موارد اصلاحی را حداکثر تا سوم دی ماه از طریق سیستم پاسخگویی به نشانی https://request.sanjesh.org/  ارسال نمایند.
  • همچنین در صورت وجود مغایرت در عکس روی کارت آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی لازم است با همراه داشتن دو قطعه عکس در صبح روز جمعه دوم دی ماه و قبل از برگزاری آزمون، به مسئول برگزاری این آزمون با توجه به جدول مندرج در اطلاعیه مراجعه کنند تا نسبت به بررسی موضوع اقدام شود.

دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تاریخ برگزاری، نحوه پرینت کارت و رفع نقص کارت شرکت در دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی شرح داد:

  •  این آزمون روز جمعه دوم دی ماه در شهرهای اصفهان، تهران، مشهد، همدان و سنندج فقط در نوبت صبح و شهرهای نجف اشرف، بصره، بغداد و سلیمانیه در کشور عراق، شهر تفلیس در کشور گرجستان و شهر بیروت در کشور لبنان در نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.
  • وی افزود: کارت‌های شرکت در آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی به همراه برگ راهنما از روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه تا روز پنجشنبه اول دی ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
  • ایشان خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در آزمون، برای پرینت کارت آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی باید به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.
  • معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش خاطرنشان کرد: چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات ثبت‌نامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده کنند باید موارد اصلاحی را حداکثر تا سوم دی ماه از طریق سیستم پاسخگویی به نشانی https://request.sanjesh.org/ ارسال کنند.
  • وی گفت: همچنین در صورت وجود مغایرت در عکس روی کارت آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی لازم است با همراه داشتن دو قطعه عکس در صبح روز جمعه دوم دی ماه و قبل از برگزاری آزمون، به مسئول برگزاری این آزمون با توجه به جدول مندرج در اطلاعیه مراجعه کنند تا نسبت به بررسی موضوع اقدام شود.
  • سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ برگزاری و نحوه نام نویسی در دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
  • متقاضیان شرکت در حوزه‌های امتحانی خارج از کشور، باید کارت اعتباری مربوط به نام‌نویسی را از طریق مرکز آموزش زبان فارسی حوزه‌های امتحانی خارج از کشور، تهیه نمایند.
  • آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) منحصراً در سطح دانشگاهی (آکادمیک) و شامل بخش‌های شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری بوده که مهارت متقاضیان در این بخش‌ها سنجیده خواهد شد.
  • آزمون مذکور در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۲(دوم دی ماه سال ۱۴۰۱ شمسی برابر با ۲۳ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی و ۲۸ جمادی الاول سال ۱۴۴۴ قمری) همزمان با حوزه‌های داخل کشور در حوزه‌های امتحانی خارج کشور در کشورهای عراق، لبنان و سوریه برگزار خواهد شد. لازم به توضیح است این آزمون در حوزه­ های داخل کشور بصورت الکترونیکی و در حوزه های خارج از کشور به روش قبلی (مبتنی بر کاغذ) برگزار خواهد شد.
  • تعیین شهر (برای متقاضیان داخل کشور) و یا کشور (برای متقاضیان خارج از کشور) برای برگزاری آزمون منوط به حدنصاب رسیدن تعداد متقاضیان در زمان نام نویسی خواهد بود.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی