جهت مشاوره در زمینه تمدید تعطیلی مدارس کشور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 22112

تمدید تعطیلی مدارس کشور

تمدید تعطیلی مدارس کشور

تمدید تعطیلی مدارس کشور در مهر 99 به مدت 2 هفته اعلام شد. مدارس تهران، کرج، قزوین، اصفهان، اردبیل، آذربایجان غربی، بوشهر سمنان و … استان هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند تعطیل شدند.

آخرین اخبار تعطیلی مدارس کشور سال تحصیلی 1400-1401

مطابق آخرین اخبار تعطیلی مدارس کشور در سال تحصیلی 1400-1401، تعطیلی مجدد مدارس در برخی استان ها اعلام شد و برخی مدارس هم اکنون بازگشایی شده است . احتمال تعطیلی مجدد مدارس مانند سال تحصیلی گذشته وجود دارد:

تعطیلی مدارس تهران در مهر 99 :

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار تمدید محدودیت های کرونایی تهران به مدت حداقل یک هفته دیگر شد. پایتخت تا پایان اواخر مهر ماه تعطیل می شود.


تعطیلی مدارس اصفهان در مهر 99 :

مدارس اصفهان هفته آینده نیز تعطیل است. تمدید محدودیت ‌های کرونایی استان اصفهان تا 25 مهر 99ادامه دارد. سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اصفهان اعلام کرد:

  • با توجه به تفویض اختیار ستاد ملی کرونا به ستاد استانی، محدودیت‌های مقابله با کرونا در استان اصفهان یک هفته تمدید شد.
  • برنامه آموزش در مدارس، آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای، خصوصی، زبان‌سراها و کتابخانه‌ها از نوزدهم مهر ماه به مدت یک هفته دیگر به صورت غیرحضوری خواهد بود.
  • سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با پاسخ مثبت وزارت کشور تمام مشاغل پرخطر، آموزش حضوری مدارس و آموزشگاه‌ها تا ۲۶ مهر تعطیل هستند

تعطیلی مدارس بوشهر در مهر 99 :

تعطیلی یک هفته ای آموزش های حضوری مدارس استان بوشهر اعلام شد. کلیه آموزش های حضوری، در همه مدارس استان بوشهر به جز شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه و منطقه بردخون از روز شنبه 19 مهرماه به مدت یک هفته تعطیل می شود. نحوه حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی به تشخیص مدیران مدارس، به نحوی که هیچ واحد آموزشی تعطیل نباشد، خواهد بود. بدیهی است در این مدت، آموزش های مجازی در همه شهرستان‌ها و مناطق بوشهر برقرار است.


تعطیلی مدارس قزوین در مهر 99 :

  • محدودیت‌های کرونایی در قزوین یک هفته دیگر از ۱۹ تا ۲۵ مهرماه تمدید شد
  • همه مدارس استان زنجان از فردا شنبه غیرحضوری است
  • محدودیت‌های کرونایی استان اصفهان تا ۲۵ مهر تمدید شد
  • آموزش های حضوری مدارس استان بوشهر از شنبه ۱۹ مهر به مدت یک هفته تعطیل است.
  • با تصمیم ستاد کرونای استان اردبیل مدارس و مراکز آموزشی اردبیل به مدت دو هفته تعطیل می‌شوند.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی در مهر 99 :

مدارس آذربایجان غربی غیرحضوری شد. با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص تمدید محدویتهای کرونایی، به اطلاع میرساند به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، آموزش دانش آموزان در سطح استان از روز شنبه ۱۹ مهر به مدت یک هفته به صورت غیر حضوری خواهد بود و نحوه حضور معلمان گرامی در مدارس نیز با تصمیم شورای مدرسه بوده بطوریکه آموزش دانش آموزان تعطیل نگردد، و به جهت رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، محدودیت حداکثر پنجاه درصد پرسنل در مدارس رعایت گردد.


تعطیلی مدارس اردبیل در مهر 99 :

مدارس اردبیل به مدت ۲ هفته تعطیل شد

استاندار اردبیل اعلام کرد، با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل و با تصمیم ستاد مدیریت کنترل بیماری کرونا، کلیه مدارس از روز شنبه به ‌مدت ۲ هفته تعطیل می ‌شوند.


تعطیلی مدارس سمنان در مهر 99 :

ممنوعیت حضور دانش‌آموزان و معلمان در مدارس سمنان اعلام شد. جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اعلام کرد، طی هفته آینده حضور دانش‌آموزان، معلمان و کادر اجرایی مدارس در تمامی مراکز آموزشی استان ممنوع بوده و آموزش دروس توسط معلمان صرفاً از طریق فضای مجازی و بدون حضور در مدارس است.


مدارس شهرهایی مانند استان البرز و استان هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند به مدت 2 هفته تعطیل خواهد بود.

تمدید تعطیلی مدارس کشور 1 نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد

آموزش مجازی در دوران تعطیلی مدارس 1400-1401

آموزش مجازی دانش آموزان در دوران تعطیلی مدارس سال تحصیلی 1400-1401 ، از طریق برنامه شاد و برنامه مدرسه تلویزیونی شبکه های 7 ، شبکه 4 و شبکه قرآن انجام می شود.


تمدید تعطیلی مدارس کشور 2

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد 

احراز هویت در برنامه شاد با نسخه تحت وب

تمدید تعطیلی مدارس کشور 3

کلیه دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس در سراسر کشور ، درصورت نیاز به کسب راهنمایی تلفنی برای استفاده از برنامه شاد، می توانند با تلفن پشتیبانی شبکه شاد یا تلفن های مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند:

2.2/5 - (5 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناصر چهارشنبه , 14 اکتبر 2020 - 18:44

چه کسی این برنامه ریزی رومیکنه خراسان شمالی باوضیعت شدیدا قرمزوباوجودمدارس کاملا محروم مخصوصاازنظربهداشتی تعطیل نمیشه ولی اسنان هایی که امکانات بهتری دارندتعطیل میشه،مگه سلامتی بچه های مناطق محروم مهم نیست

نصب اپ دانش آموزی