جهت مشاوره در زمینه نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 21900

نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد

نحوه نمره دهی به دانش آموزان غیرحضوری

در این مقاله از نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد در سال تحصیلی 1401-1402 مطلع می شوید. با توجه به مجازی شدن آموزش های مدارس به صورت آموزش از راه دور با برنامه شاد و برنامه مدرسه تلویزیونی ، قوانین نمره دهی پیرو توضیحات مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول شبکه شاد به شرح زیر است:


نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد 1

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد 

احراز هویت در برنامه شاد با نسخه تحت وب

نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد 2

نحوه نمره دهی به دانش آموزان غیرحضوری در برنامه شاد سال 1401-1402

پیرو توضیحات مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول شبکه شاد ، نحوه نمره دادن به دانش آموزان که به صورت مجازی و غیرحضوری به تحصیل می پردارند، به شرح زیر است. معلمان و مدیران گرامی مدارس توجه داشته باشند که قانون مذکور مربوط به تمامی مدارس است:

  • عملکرد در برنامه شاد: به هدف ارزشیابی عملکرد دانش آموزان در طول سال تحصیلی، بیشتر کارپوشه دانش آموز در شبکه شاد مبنا و ملاک تعیین نمره دهی قرار می گیرد.
  • حضور و غیاب در برنامه شاد: حضور و غیاب ملاک مهمی برای نمره دهی محسوب می شود. حضور دانش آموز هر هفت دقیقه یکبار در سیستم چک شود، دانش آموز نمی تواند دکمه ای را بزند و برود. بنابراین به حضور در شبکه حتما توجه شود. تمام موارد مذکور در پرونده یا کارپوشه دانش آموز ثبت می شود. معلم برمبنای آن نمره میان ترم می دهد و دیگر امتحان میان ترم نمی گیرد.
  • انجام تکالیف : اینکه معلم برای دانش آموز تکلیف فرستاده و دانش آموز باید تکلیفش را انجام دهد مهم است. مثلا اگر معلم ۲۰ مرتبه تکلیف داده مشخص است که تکالیف انجام شده یا خیر. همچنین قابل مشاهده است که آیا نتایج تحقیقاتت و تکالیفی که معلم به دانش آموز محول کرده ارائه شده یا خیر.
  • اگر در استفاده از برنامه شاد، نحوه حضور و غیاب در برنامه شاد، نحوه ارسال تکالیف درخواستی برای دانش آموزان ، نحوه ارسال تکالیف انجام شده دانش آموز برای معلم ، نحوه برگزاری آزمون آنلاین در برنامه شاد و سایر امکانات جدید برنامه شاد نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید با شماره تلفن های موجود در همین مقاله تماس بگیرید.

نحوه برگزاری امتحانات در برنامه شاد

نحوه نمره دهی به دانش آموزان در برنامه شاد 3

2.9/5 - (18 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فاطمه یکشنبه , 11 اکتبر 2020 - 19:03

سلام دستون درد نکنه الان خیلی خوب شده

نصب اپ دانش آموزی