جهت مشاوره در زمینه مدارس در آذر ماه 99 تعطیل نیست

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 25507

مدارس در آذر ماه 99 تعطیل نیست

مدارس در آذر ماه 99 تعطیل نیست

مدارس در آذر ماه تعطیل نیست، وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مدارس تحت هیچ شرایطی تعطیل نیست، افزود ، آموزش مجازی جایگزین کلاس حضوری می شود ما هیچوقت از تعطیلی مدارس صحبت نمی‌ کنیم. وضعیت تعطیلی مدارس برای دانش آموزان و کارکنان در آذر ماه متفاوت خواهد بود.

مدرسه در آذر ماه 99 باز است!

در این مقاله از موارد زیر مطلع می شوید:

  • وضعیت ساعت کار کارکنان و مدیران مدارس در تعطیلی یک هفته‌ای مدارس
  • تعطیلی ۲ هفته ای بخش اداری مدارس مناطق قرمز
  • حضور یک سومی پرسنل اجرایی مدارس و ادارات آموزش و پرورش تهران
  • برگزاری 500 هزار کلاس زنده در «شاد»

وضعیت مدارس در آذر ماه 99 

وضعیت مدارس برای دانش آموزان و کارکنان در آذر ماه متفاوت خواهد بود. آموزش مجازی در هر شرایطی برگزار می‌ شود. مدارس دایر است

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد، برگزاری 500 هزار کلاس زنده در «شاد» در حال انجام است. مدارس غیرحضوری تعطیل نیست. ما هیچوقت از تعطیلی مدارس صحبت نمی‌کنیم؛ از حضور یا عدم حضور دانش‌آموزان صحبت می‌کنیم یعنی اگر ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام کند که کلاس‌های درس حضوری نباشد و تعطیل شود، دانش‌آموزان به مدرسه نمی‌ آیند؛ وقتی دانش‌ آموزان به مدرسه نمی ‌روند، معلمانی که خدمات آموزشی به آنها ارائه می‌ کنند هم می ‌توانند از طریق مدرسه و هم می‌توانند از خانه خودشان، خدمات آموزشی مجازی را ارائه کنند. اما مدرسه باز است و مانند بقیه ادارات و مراکز خدماتی کشور است.

یعنی هر زمانی که مراکز خدماتی کشور بسته شود، مدارس هم در آن شرایط مجاز هستند که تعطیل شوند.

تعطیلی ۲ هفته ای مدارس تهران و آموزش مجازی شاد:

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی دوهفته ای تمام مدارس تهران و عدم حضور کادر اجرایی و اداری در مدارس خبر داد و گفت:صرفا آموزش ها و نظارت ها از طریق مجازی صورت می گیرد.

رفع مشکلات برنامه شاد 

مدارس در آذر ماه 99 تعطیل نیست 1

کد فعال سازی اینترنت رایگان برنامه شاد

مدارس در آذر ماه 99 تعطیل نیست 1

اگر در استفاده از امکانات برنامه شاد با مشکل روبرو شده اید، میتوانید با تلفن پشتیبانی شبکه شاد و یا با شماره تلفن های موجود در همین مقاله تماس بگیرید.

تعطیلی ۲ هفته ای بخش اداری مدارس مناطق قرمز

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:

  1. ستاد ملی مدیریت کرونا این دوهفته را در مدارس مناطق قرمز تعطیل اعلام کرده است و بنابراین مدارس در دوهفته آینده در این مناطق تعطیل است ولی در مناطق زرد و نارنجی کماکان بخش اداری مدارسه می تواند فعال باشد.
  2. بخش آموزشی در هرسه وضعیت غیرحضوری است. بخش اداری برای مراقبت از وضعیت تحصیل دانش آموزان و نظارت بر انجام شایسته کار در مناطق زرد و نارنجی فعال خواهند بود.
  3. آموزش مجازی تعطیلی بردار نیست و در این دوهفته آموزش مطابق زمانبندی در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

حضور یک سوم پرسنل اجرایی مدارس و ادارات آموزش و پرورش تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از حضور یک سومی پرسنل اجرایی مدارس و ادارات آموزش و پرورش تهران از شنبه خبر داد.

  •  به دنبال تصمیمات جدیدی که ستاد مقابله با کرونا برای کشور در شهرهای با وضعیت قرمز اتخاذ کرده است، ما هم تابع این مصوبات هستیم، تعلیم و تربیت و آموزش به صورت غیر حضوری و مجازی تداوم دارد.
  • عوامل اجرایی مدارس به میزان یک سوم در مدرسه روزانه حضور دارند و مباحث تدریس و رفع اشکال و تهیه بسته های آموزشی و درسنامه و همچنین رصد آموزش در کلاس های درس را برعهد دارند و حدود دو سوم عوامل اجرایی دورکاری دارند .

اگر در استفاده از امکانات برنامه شاد با مشکل روبرو شده اید، میتوانید با تلفن پشتیبانی شبکه شاد و یا با شماره تلفن های موجود در همین مقاله تماس بگیرید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 4 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک معلم سه‌شنبه , 15 دسامبر 2020 - 2:52

چرا مدیر که حقوق 36 ساعت در هفته رو میگیره فقط 2 روز میره مدرسه اما منکه 20 ساعته هستم باید 4 روز بنشینم مجازی تدریس کنم از 8 تا 12/20 و مدیر بجای تقدیر بگه حقوقتون حلال نیست؟کار که نمیکنه هیچی تازه درباره چندر غاز حقوق ما هم فتوا میده.الان فقط عید مدیرا و معاوناست.بخدا اولیای محترم ما هم همدرد شماییم

نسرین یکشنبه , 22 نوامبر 2020 - 10:57

– لطفا مدارس رو باز بزاريد مدير ها نيستنن معاونين نيستن مدرسه بسته است من اوليا پارسال پول تقویتی داده ام مدارس تعطیل شده اما پول رو بمامدیر برنگردونده حتی ۱۰۰تومان هم اول سال گرفته کمک بمرسه اسم این چیه به جیبی خانم مدیر مدیر میره تا ابرو تاتو کنه خودمون درتنگناهستیم بچه هام با یدونه گوشی تو شاد ازصبح تاظهر درس میخونن یکی گریه میکنه میگیرم به اون یکی میدم اونوقت شماگفتین تا۱۰پس چی شد تاده تا ظهر نزدی ۱کلاس دارن بعضی معلم ها بعدازظهرکلاس دارن روحیه بچه ها اسفبارهست

آنا یکشنبه , 22 نوامبر 2020 - 10:51

سلام چرا مدیر ومعاونها باید کلا تو مدرسه باشند هفته ای دو روز میرند مدرسه ودانش آموزان تو شاداز ۸صبح تا۱۲:۳۰کلاس دارن این معنیش چیه ؟مگه مدرسه قرار نیست باز باشه پس کو من الان تو مدرسه کار دارم میگن نیستیم .هفته ای دو روز دوساعت میان .بجای ۵روز دودو روز اونم به منطقه زرد

فینا یکشنبه , 22 نوامبر 2020 - 10:50

سلام چرا مدیر ومعاونها باید کلا تو مدرسه باشند هفته ای دو روز میرند مدرسه ودانش آموزان تو شاداز ۸صبح تا۱۲:۳۰کلاس دارن این معنیش چیه ؟مگه مدرسه قرار نیست باز باشه پس کو من الان تو مدرسه کار دارم میگن نیستیم .هفته ای دو روز دوساعت میان .بجای ۵روز دودو روز اونم به منطقه زرد

نصب اپ دانش آموزی