جهت مشاوره در زمینه مشاوره برنامه ریزی قبولی در امتحانات مدارس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 50543

تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفولانزا در آبان 1401

تعطیلی مدارس به دلیل

تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفولانزا در آبان ماه 1401 آغاز شد. با هدف پیگیری از گسترش این اپیدمی، با شیوع بیماری آنفولانزا مدارس در برخی از استان ها در روزهای شنبه و یکشنبه 7 و 8 آبان ماه تعطیل اعلام شده است.


تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفولانزا در آبان 1401

تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفولانزا در آبان ماه 1401 مربوط به روزهای شنبه و یکشنبه 7 و 8 آبان ماه است. مدارس این استان شنبه و یکشنبه تعطیل شد:

♦️مدارس اردبیل تعطیل شد

به‌دنبال شیوع آنفلوانزای فصلی مخصوصاً در بین کودکان و نوجوانان و در راستای پیشگیری از گسترش بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس بدین‌وسیله اعلام می دارد (شنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۱ ) کلیه مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و آمادگی، دوره تحصیلی ابتدایی و دوره اول متوسطه در تمامی شهرستان‌های استان تعطیل خواهند بود .

  • فرمانداری شهرستان ویژه زابل در اطلاعیه‌ای از تعطیلی مدارس منطقه سیستان به دلیل شیوع آنفولانزا در روزهای شنبه و یکشنبه 7 و 8 آبان خبر داد.

تمامی مدارس تحصیلی شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، نیروز و هامون به دلیل شیوع بیماری آنفلوانزا در روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری اعلام شد. با توجه به شیوع گسترده این بیماری در استان های مختلف کشور، احتمال تعطیلی مدارس در سایر استان ها نیز وجود دارد./تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفولانزا در آبان ماه 1401

اخبار تعطیلی مدارس سایر استانها به دلیل شیوع آنفولانزا، در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. 

  • این اطلاعیه می افزاید: پیرو تصمیمات تمامی فرمانداران حوزه سیستان و بر اساس نظریه دانشگاه علوم‌پزشکی زابل شیوه آموزش دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی در ۲ شیفت صبح و عصر روزهای شنبه و یکشنبه هفتم و هشتم آبانماه به صورت غیر حضوری و در بستر برنامه شاد برگزار خواهد شد.
  • در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: ادامه روند آموزشی متعاقبا از طریق رسانه ها اعلام خواهد.
  • به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛ به طور کلی شاهد افزایش تعداد موارد ابتلا به بیماری‌های تنفسی در سیستان و بلوچستان هستیم لذا شرایط به گونه‌ای است که باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی و آداب تنفسی را رعایت کنیم.
  • محمد هادی عباسی اظهارداشت: آغاز فصل سرما بنا به دلایل متعدد شاهد افزایش تعداد بیماری های تنفسی در سیستان و بلوچستان هستیم.//تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفولانزا در آبان ماه 1401
  • وی بیان کرد: مساعدت شدن شرایط محیطی برای رشد و تکثیر عوامل بیماری‌های عفونی و تنفسی،سرد شدن هوا و بسته شدن فضاهای زندگی‌ها در محیط کار و خانه و خاصه در مراکز آموزشی از مهمترین علل شیوع بیمارهای تنفسی در فصل سرما است.
  • مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به شیوع بیماری آنفولانزا در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: براساس مشاهدات و گزارش های رسیده از سطح استان شاهد افزایش مراجعات هم استانی ها به مراکز درمانی به دلیل ابتلا شدن به بیماری آنفولانزا هستیم.//تعطیلی مدارس به علت شیوع آنفولانزا در آبان ماه 1401

اخبار تعطیلی مدارس سایر استانها به دلیل شیوع آنفولانزا، در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. 


در ادامه بخوانید:

نحوه برگزاری امتحانات دی ماه 1401


در حال تکمیل…

لازم به ذکر است که طی روزهای گذشته با توجه به شیوع آنفلوانزا در برخی استان ها مدارس تعطیل شد . این تعطیلی در راستای پیشگیری از گسترش بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس بوده و وزارت اموزش و پرورش تاکید کرد که دانش اموزانی که علائم بیماری آنفولانزا دارند، به مدارس نروند. همچنین اکیداً توصیه می‌شود همه مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شستن و ضدعفونی مکرر دست و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

دانش‌آموزانی که با علائم اولیه این بیماری به مدرسه مراجعه می‌کنند، توسط مدیران و عوامل مدرسه شناسایی و نسبت به پیگیری درمان و مداوای آنها با استراحت در منزل اقدامات لازم انجام می‌شود./تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفولانزا

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت گفت: با فروکش کردن کرونا در سال جاری و عدم استفاده مردم از ماسک و بازگشایی مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا افزایش یافته‌ است. توصیه بنده به افرادی که دارای بیماری قلبی، ریوی، کلیوی، دیابت و ضعف عمومی هستند و نیز سالمندان این است که واکسن آنفلوانزا را تزریق کنند.

از دل گفته‌های وزیر بهداشت شیوع مقابله یا آنفولانزا بیان شده است؛ تزریق واکسن آنفولانزا و استفاده از ماسک. ضمن اینکه در سال‌های گذشته هم آنفولانزا در کشور شیوع پیدا کرده بود اما صحبتی از ضرورت تعطیلی مدارس نشد.
منصوری بهرامی، متخصص کودک در یک برنامه تلوزیونی از ضرورت تعطیلی مدارس برای جلوگیری از شیوع آنفولانزا گفت. خبری که به سرعت در برخی از رسانه‌ها وایرال شد. این در حالی است که ایران روزهای بدتری را از نظر شیوع بیماری‌ها گذارند اما ترجیح مسئولان آموزش حضوری است./تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفولانزا


مشاوره برنامه ریزی قبولی در امتحانات مدارس

دانش آموزان تمامی پایه ها در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم می توانند برای مشاوره برنامه ریزی قبولی در امتحانات مدارس، از طریق شماره تلفن مندرج در همین صفحه با سامانه مشاوره تحصیلی تماس بگیرند.

برای مشاوره برنامه ریزی قبولی در امتحانات مدارس نیازی به مراجعه حضوری نیست و دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند به صورت تلفنی برای استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی به صورت تلفنی اقدام کنند. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم است.

اخبار تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفولانزا، در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. 

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه مشاوره برنامه ریزی قبولی در امتحانات مدارس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی