جهت مشاوره در زمینه کنکور استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 57712

کنکور استخدامی آموزش و پرورش در سال 1402

کنکور استخدامی آموزش و پرورش

کنکور استخدامی آموزش و پرورش در سال 1402، برای جذب و استخدام معلم در آموزش و پرورش کل کشور، برگزار می شود. کنکور استخدامی که با نظارت آموزش و پرورش برگزار می شود، همان کنکور تربیت معلم است که امکان گزینش را متناسب با نیازهای آموزشی مدارس کشور، فراهم می کند.


کنکور استخدامی آموزش و پرورش برای جذب معلم 

کنکور استخدامی آموزش و پرورش در سال 1402 برگزار می شود، این کنکور، همان کنکور دانشگاه تربیت معلم، برای استخدام آموزگار و جذب معلم در آموزش و پرورش کل کشور است.

متقاضیان استخدام آموزش و پرورش و داوطلبان ادامه تحصیل در دانشگاه تربیت معلم، منتظر برگزاری کنکور استخدامی آموزش و پرورش باشد.

☀️جزئیات کنکور اختصاصی استخدامی آموزش و پرورش جهت جذب معلم

🔹صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مورد کنکور استخدامی آموزش و پرورش گفت:

  • ⚡️چند ماه قبل تر از کنکور عادی، کنکور تربیت معلم برای استخدام آموزش و پرورش برگزار می شود تا به خوبی، فرصت گزینش داشته باشیم.
  • ⚡️وی همچنین با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص برگزاری کنکور تربیت معلم از سال ۱۴۰۳، گفت:
  • ⚡️ از سال آینده جذب دانشجو معلم در دانشگاه های تربیت معلم از راه کنکور اختصاصی خواهد بود که مواد امتحانی و ضرایب آن در ستاد تربیت شورای عالی فرهنگی به تصویب می رسد.

با توجه به اهمیت جذب نیروی متخصص در آموزش و پرورش، قرار بر این است که کنکور استخدامی آموزش و پرورش برای جذب معلم، برگزار شود. این کنکور قبل از برگزاری کنکور عادی سازمان سنجش، برگزار می شود.

  • رئیس شورای سیاستگذاری در مورد برگزاری کنکور استخدامی برای جذب معلم در همایش تربیت معلم شرح داد، با توجه به اینکه موضوع صلاحیت حرفه‌ای معلمان به قانون تبدیل می‌شود، طرح مدارس وابسته به دانشگاه و افزایش تعداد واحدهای کارورزی از دیگر برنامه‌های آینده دانشگاه فرهنگیان است.
  • سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که کنکور استخدامی برای جذب معلم برگزار خواهد شد و پذیرش بدون کنکور استعدادهای دانش‌آموزی برتر در سطح ملی در تمام رشته‌ها از دیگر برنامه‌های آینده دانشگاه فرهنگیان است. ایشان شرج داد که هویت معلم، ساختنی و اکتسابی است و محیط دانشگاه تربیت معلم، شخصیت معلمان را شکل می‌دهد.
  • سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کاهش زیرساخت‌های تربیت معلم نسبت به گذشته تصریح کرد: در گذشته با جمعیتی کمتر از جمعیت فعلی، ۵۲۱ مرکز تربیت معلم در کشور وجود داشت و هم‌اکنون از این تعداد فقط ۹۸ مرکز به دانشگاه فرهنگیان اختصاص داده شده است که در تلاش هستیم آن ظرفیت را به دانشگاه فرهنگیان برگردانیم.
  • تربیت دانشجو در ۵ رشته به‌صورت دو مدرکی برای اولین بار در دانشگاه تربیت معلم انجام می شود. از امسال برای اولین بار در ایران، دانشگاه فرهنگیان در ۵ رشته ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و آموزش کودکان با نیازهای ویژه با دانشگاه‌های معتبر دیگر به‌صورت دو مدرکی دانشجو تربیت خواهد کرد، تصریح کرد: بدین منظور دانشجویان دروس CK را در دانشگاه‌های معتبر دیگر و دروس PCK را در دانشگاه فرهنگیان می‌گذرانند و در نهایت مدرک خود را از هر دو دانشگاه دریافت می‌کنند.

منابع کنکور استخدامی آموزش و پرورش

منابع کنکور استخدامی آموزش و پرورش، متناسب با نیازی است که آموزش و پرورش، برای تعلیم و تربیت معلمان در دانشگاه تربیت معلم، و استخدام معلم در سراسر کشور دارد.



کنکور استخدامی آموزش و پرورش در سال 1402 1متقاضیان استخدام دانلود کنند: دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش




تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور کنکور استخدامی آموزش و پرورش در سال 1402 2


مشاوره قبولی در کنکور استخدامی آموزش و پرورش

برای مشاوره قبولی در کنکور استخدامی در آموزش و پروش و اطلاع از زمان، شرایط، نحوه برگزاری این کنکور و منابع کنکور استخدامی، می توانید با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاور تلفنی، راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند. می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب، تماس حاصل فرمایید.



کنکور استخدامی آموزش و پرورش در سال 1402 1 در ادامه بخوانید: زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش



به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه کنکور استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی