کد خبر : 8871

قبولی های مدارس نمونه دولتی در کنکور سراسری

در این مقاله از قبولی های مدارس نمونه دولتی در کنکور سراسری مطلع می شوید. آمارها نشان می دهد، از امتیازات تحصیل در مدارس برتر نمونه دولتی ، افزایش احتمال قبولی در لیست رتبه برترهای کنکور است. در ادامه توضیحات تکمیلی در زمینه قبولی های کنکور مدارس نمونه دولتی را مطالعه می کنید:

قبولی های مدارس نمونه دولتی در کنکور سراسری

آمار قبولی های مدارس نمونه دولتی در کنکور 

آمارها نشان دهنده قبولی های مدارس نمونه دولتی در کنکور می باشد و دانش آموزان فارغ التحصیل مدارس برتر نظیر مدارس نمونه دولتی در لیست از رتبه های برتر کنکور قرار دارند. باتوجه به کیفیت بالای آموزشی در مدارس نمونه دولتی احتمال قبولی این گروه از دانش آموزان در کنکور بالاتر خواهد بود. دانش آموزان مدارس نمونه دولتی نسبت به مدارس عادی، در تحلیل و حل مسائل پیچیده، قوی تر عمل کرده و از سرعت عمل بالاتری نیز برخوردارند. این دانش آموزان با آمادگی بیشتری در کنکور شرکت می کنند.

همین امر باعث شده قبولی های کنکور از مدارس نمونه دولتی، در لیست رتبه های برتر رشته های پرطرفدار قرار بگیرند. معلمان در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان مباحث فراتر از کتاب را نیز آموزش می دهند. کیفیت سطح آموزش در مدارس نمونه دولتی و امکانات آموزشی و خدمات رفاهی در نهایت به موفقیت این داوطلبان در کنکور کمک کرده است. بیش از 80درصد رتبه برترهای کنکور از دانش آموزان مدارس برتر تیزهوشان و نمونه دولتی می باشند.

علاوه بر این مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هر سال برای جذب استعدادهای برتر و پرورش دانش آموزان مستعد ، اقدام به برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی می کنند. بنابراین دانش آموزانی که در این مدارس تحصیل کرده اند، از جمله دانش آموزان مستعد به شمار می روند.


بیشتر بدانید:

اسامی پذیرفته شدگان نمونه دولتی


مشاوره قبولی در کنکور و مدارس نمونه دولتی

دانش آموزان و داوطلبان عزیز کنکور می توانند برای مشاوره برنامه ریزی قبولی در کنکور و مدارس نمونه دولتی از راهنمایی مراکز معتبر مشاوره تحصیلی که سال های در این زمینه فعالیت داشته اند استفاده کنند. پیشنهاد ما مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور است. این مرکز اولین سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی در ایران است. برای مشاوره قبولی در کنکور و مدارس نمونه دولتی می توانید به سادگی و تنها از طریق تماس با شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

4.5/5 - (2 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی