جهت مشاوره در زمینه اعتراض به سوالات کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 18667

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها

سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۰

سوالات کنکور 1402 | پاسخنامه سوالات کنکور 1402


در این مقاله می توانید به صورت رایگان سوالات کنکور ۱۴۰۲ ریاضی، تجربی، انسانی، علوم معارف اسلامی، هنر و زبان را با پاسخنامه دانلود کنید. داوطلبان کنکور سراسري سال 1402، به منظور دسترسي هرچه سريع‌ تر داوطلبان به سؤالات گروه هاي آزمايشي علوم رياضي و فني، علوم تجربی، علوم انساني، هنر و زبانهای خارجی، به اطلاع مي‌رساند، سؤالات هريک ازگروههای آزمايشی به  شرح زير در دسترس داوطلبان عزيز قرار مي‌گيرد.

کلید سوالات کنکور 1402 تمام رشته ها منتشر شد. پاسخنامه سوالات کنکور داخلی و خارجی همینجا مشاهده کنید.

ضمناً كليد اوليه سؤالات آزمون سراسري سال 1402(داخل كشور) و كليد اوليه سؤالات (خارج از كشور)، از طريق همين سايت قابل دريافت مي‌باشد.

داوطلبان کنکور سراسری با دانلود سوالات کنکور تیر 1402 و پاسخ نامه های این سوالات می توانند آزمون خود را بررسی کرده و در صورتی که نسبت به سوالات اعتراض داشته باشند در سایت سازمان سنجش ثبت اعتراض کنند.

دانلود رایگان سوالات کنکور 1402 + پاسخنامه کنکور 1402

هر سال بعد از زمان برگزاری کنکور سراسری، سازمان سنجش امکان دانلود رایگان سوالات کنکور را فراهم می کند. دانلود رایگان سوالات کنکور تیرماه ۱۴۰۲ با پاسخنامه برای داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سال آینده را دارند بسیار مفید بوده و این گروه می توانند با دانلود سوالات کنکور با نمونه سوالات آشنا شده و از طرفی آشنایی با این سوالات آنها را آماده کرده و تا حدی از میزان اضطراب در آزمون کاسته می شود و می توانند نتیجه بهتری کسب کنند. و با پاسخ دادن به این سوالات و تعیین زمانبندی اطلاعات خودشان را محک بزنند.

در این مقاله لینک دانلود سوالات کنکور تیرماه ۱۴۰۲ سراسری و آزاد در همه رشته ها از جمله ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم.

دانلود سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲ با پاسخنامه (همه رشته ها)

دانلود سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲ + پاسخنامه

کنکور تجربی به علت دارا بودن رشته های متنوع و پرکابرد و بازار کاری خوب همیشه داوطلبان بسیاری را به خود جذب کرده است، این داوطلبان می توانند بعد از برگزاری کنکور سراسری تجربی تیرماه سوالات کنکور را از سایت سازمان سنجش کشور دانلود کنند.

در کنکور سراسری تیرماه ۱۴۰۲  تغییراتی در سوالات تجربی به وجود آمد از جمله اینکه سوالات عمومی حذف شد و تعداد سوالات نیز تغییر کرد بنابراین آشنایی با سوالات کنکور تیرماه تجربی برای داوطلبان این رشته اهمیت دارد و می خواهند با نحوه این سوالات آشنا شوند.

سوال ها و پاسخنامه آزمون سراسری تجربی شامل سه دفترچه اختصاصی است که این دفترچه ها عبارت اند از :

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1زیست شناسی

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1شیمی و فیزیک

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1زمین شناسی و ریاضی


داوطلبان می توانند برای کسب آمادگی در آزمون سراسری کنکور و آشنایی با سوالات نسبت به دانلود سوالات تیرماه ۱۴۰۲ رشته تجربی اقدام نمایند چرا که این سوالات بهترین منبع و شبیه ساز کنکور سراسری هستند و با پاسخ دهی به این سوالات می توانند اطلاعات خود را محک بزنند.

برای داوطلبانی هم در کنکور تیر ماه شرکت کرده اند می توانند با دانلود سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲ تجربی با پاسخنامه میزان پاسخدهی خود را چک کنند و در صورت اعتراض به نتایج اعتراض خود را ثبت نمایند.

نکته:

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور، نوبت به انتخاب رشته می رسد، شرکت کنندگان آزمون سراسری می توانند از نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش استفاده کنند.


دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 4

دانلود سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲ رشته تجربی با پاسخنامه
روز و تاریخ آزمون عناوین دروس  دفترچه سوالات پاسخنامه
صبح پنج شنبه 1402/04/15 زیست شناسی دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5 دانلود کنید دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5 دانلود کنید
شیمی و فیزیک دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5دانلودکنید
دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5دانلود کنید
زمین شناسی و ریاضی دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5دانلود کنید دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5دانلود کنید


دانلود سوالات کنکور انسانی ۱۴۰۲ + پاسخنامه

کنکور انسانی به علت دارا بودن رشته های متنوع  و با بازار کاری خوب برای هر دو جنس پس و دختر طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از داوطلبان وارد این رشته شده و در کنکور سراسری علوم انسانی شرکت کرده اند و اکثر در کنکور بیشترین داوطلبان را دارد

در کنکور سراسری تیرماه ۱۴۰۲ تغییراتی در سوالات انسانی به وجود آمد از جمله اینکه سوالات عمومی حذف شد و تعداد سوالات نیز تغییر کرد بنابراین آشنایی با سوالات کنکور تیرماه انسانی برای داوطلبان این رشته اهمیت دارد و می خواهند با نحوه این سوالات آشنا شوند.

سوالها و پاسخنامه آزمون سراسری تجربی شامل دو  دفترچه اختصاصی است که در ادامه لینک دانلود سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲ انسانی با پاسخنامه را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم:


سوالات دفترچه شماره 1 حاوی دروس زیر است:

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1ریاضی

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1زبان و ادبیات فارسی

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1علوم تجربی

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1روان شناسی


سوالات دفترچه 2 حاوی دروس زیر است:

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1زبان عربی

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1تاریخ

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1جغرافیا

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1فلسفه و منطق

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1اقتصاد

داوطلبان می توانند برای کسب آمادگی در آزمون سراسری کنکور و آشنایی با سوالات نسبت به دانلود سوالات تیرماه ۱۴۰۲ رشته انسانی اقدام نمایند چرا که این سوالات بهترین منبع و شبیه ساز کنکور سراسری هستند و با پاسخدهی به این سوالات می توانند اطلاعات خود را محک بزنند.

برای داوطلبانی هم در کنکور تیر ماه شرکت کرده اند می توانند با دانلود سوالات کنکور انسانی میزان پاسخدهی خود را چک کنند و در صورت اعتراض به نتایج اعتراض خود را ثبت نمایند.


دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 4

دانلود سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲ رشته انسانی با پاسخنامه  
روز و تاریخ برگزاری آزمون عناوین دفترچه دفترچه سوالات پاسخنامه
صبح چهارشنبه 1402/04/14 دفترچه شماره 1 دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5 دانلود کنید دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5 دانلود کنید
دفترچه شماره 2 دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5دانلود کنید دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5 دانلود کنید

دانلود سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۲ + پاسخنامه

کنکور ریاضی نیز از جمله شاخه های نظری است که داوطلبان خود را دارد داوطلبانی که گرایش به شرکت در کنکور ریاضی را دارند اکثرا از نظر هوش عملی توانایی خاصی دارند و تمایل به کارهای عملی در آنها بالا است.

سوالات کنکور ریاضی تیرماه ۱۴۰۲ نیز دچار تغییرات شد از جمله  تغییرات محتوایی و تعداد سوالات نیز تغییر کرد لذا افرادی که قصد شرکت در کنکور ریاضی را دارند با دانلود نمونه سوالات ریاضی در کنکور تیرماه ۱۴۰۲  می توانند با این سوالات آشنا شده و از طرفی افرادی که در کنکور تیرماه شرکت کردهاند با دانلود نمونه سوالات کنکور ریاضی با پاسخنامه می توانند پاسخدهی خود را چک کنند و در صورت بروز اشتباه در نتایج اعتراض خود را در سایت سازمان سنجش ثبت نمایند.

سوالات کنکور ریاضی در کنکور سرایری تیرماه ۱۴۰۲  حاوی دو بخش است که عبارت اند از:

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1دفترچه سوالات ریاضی

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1دفترچه سوالات فیزیک و شیمی

در ادامه لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۲  تیرماه را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم.

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 4

دانلود سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲ رشته ریاضی با پاسخنامه  
روز و تاریخ برگزاری آزمون عناوین دروس دفترچه سوالات پاسخنامه
صبح جمعه 1402/04/16 ریاضیات دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5 دانلود کنید دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5 دانلود کنید
فیزیک و شیمی دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5دانلود کنید دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5 دانلود کنید

این لینک ها به زودی فعال می شوند.


دانلود سوالات کنکور زبان ۱۴۰۲ + پاسخنامه

گروه آزمایشی زبان نیز یکی از رشته هایی است که متقاضیان زیادی دارد و افرادی که وارد این رشته شده و در آزمون کنکور زبان شرکت می کنند می توانند در شاخه های متنوع مشغول به کار شوند.

سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲  زبان دچار تغییراتی شده است که نیاز است که داوطلبان با این تغییرات و نوع سوالات کنکور زبان در تیرماه ۱۴۰۲  آشنا شوند از طرفی باعث آمادگی در کنکور سال آینده خواهد شد و از سویی داوطلبانی که در کنکور تیرماه شرکت کرده اند با دانلود سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲ با  پاسخنامه می توانید میزان پاسخدهی خود را چک کنند و در صورت بروز خطا اعتراض خود را در سایت سنجش ثبت نمایند:

سوالات کنکور تیر۱۴۰۲ زبان حاوی دو دفترچه است که عبارت اند از :

دفترچه سوالات انگلیسی که 70 سوال دارد.

دفترچه سوالات آلمانی، روسی، ایتالیایی، فرانسه که مختصص داوطلبان غیر زبان انگلیسی است.

در ادامه لینک دانلود سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲ زبان با پاسخنامه را در ادامه در اختیار داوطلبان قرار داده ایم:

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 4

دانلود سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲ رشته زبان با پاسخنامه  
روز و تاریخ برگزاری آزمون عناوین دروس دفترچه سوالات پاسخنامه
عصر پنج شنبه 1402/04/15 دفترچه انگلیسی دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5 دانلود کنید دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5 دانلود کنید
زبان آلمانی، روسی، ایتالیایی، فرانسه دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5دانلود کنید دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5 دانلود کنید

این لینک ها به زودی فعال می شوند.


دانلود سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲ + پاسخنامه

گروه آزمایشی هنر نیز یکی از رشته هایی است که متقاضیان زیادی دارد و افرادی که وارد این رشته شده و در آزمون کنکور هنر شرکت می کنند می توانند در شاخه های متنوع مشغول به کار شوند.

سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲هنر دچار تغییراتی شده است که نیاز است که داوطلبان با این تغییرات و نوع سوالات کنکور هنر در تیرماه ۱۴۰۲  آشنا شوند از طرفی باعث آمادگی در کنکور سال آینده خواهد شد و از سویی داوطلبانی که در کنکور تیرماه شرکت کرده اند با دانلود سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲ با  پاسخنامه می توانید میزان پاسخدهی خود را چک کنند و در صورت بروز خطا اعتراض خود را در سایت سنجش ثبت نمایند:

سوالات کنکور تیر۱۴۰۲ هنر حاوی دروس زیر است:

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1درک عمومی هنر

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1درک عمومی ریاضی-فیزیک

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 1خلاقیت تصویری و تجسمی

در ادامه لینک دانلود سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲ هنر با پاسخنامه را در ادامه در اختیار داوطلبان قرار داده ایم:

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 4

دانلود سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲ رشته هنر با پاسخنامه  
روز و تاریخ برگزاری آزمون عناوین دروس دفترچه سوالات پاسخنامه
عصر چهارشنبه 1402/04/14 دفترچه سوالات هنر دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5 دانلود کنید دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 5 دانلود کنید

تخمین رتبه لازم برای قبولی در کنکور سراسری

برای مشاوره در زمینه رتبه لازم برای قبولی در کنکور سراسری برای رشته های گروه آزمایشی تجربی، انسانی ،ریاضی، هنر و زبان های خارجی می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب راهنمای شما برای تخمین رتبه لازم برای قبولی در کنکور 1400 و انتخاب رشته کنکور سراسری می باشند. میتوانید به سادگی از طریق تماس تلفنی و بدون مراجعه حضوری از خدمات مشاوره سامانه صدای مشاور بهره ببرید:

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 43 آخرین رتبه قبولی کنکور سراسری تجربی (کلیک کنید)

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 43 سهمیه های جدید کنکور سراسری 



تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 45

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 43 زمان کنکور چند ساعت است؟

 مشاهده کلید سوالات کنکور سراسری

دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 47

تمام رشته ها

مشاهده کلید سوالات کنکور سراسری 1402
  کلید
  گروه آزمایشی
  دین
  زبان
  نوع دفترچه عمومی
  نوع دفترچه اختصاصی
 آزمون داخل / خارج
 عبارت امنیتی  
 
دانلود دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۲ و پاسخنامه همه رشته ها 48

در این مقاله لینک دانلود سوالات کنکور تیرماه 1402 با پاسخنامه، در گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی هنر و زبان را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم.اگر بعد از دانلود سوالات کنکور سراسری تیر به سوالات اعتراض داشتید می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن های ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید تا کارشناسان در سایت سنجش اعتراض شما را ثبت نمایند.



بیشتر بدانید : زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 



2/5 - (2 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی