کد خبر : 16657

زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق 1402-1403

دانشگاه امام صادق

در این مقاله از نحوه و زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق سال 1402-1403 مطلع می شوید. زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق با توجه به مرحله ای بودن نحوه ثبت نام به اطلاع داوطلبان عزیز می رسد:

 پذیرش دانشجو دانشگاه امام صادق علیه السلام آغاز شد. آغاز ثبت نام در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق (علیه السلام)” در سایت این دانشگاه انجام میشود.

زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق 1402-1403

زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق در سال تحصیلی 1402-1403، در دو مرحله می باشد. زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق تمدید تعیین شد:

مهلت زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق : تا 20 اردیبهشت ماه 1402

  •  تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان کنکور سراسری 1402 در دانشگاه امام صادق
  •  باتوجه به درخواست های مکرر داوطلبان کنکور سراسری، آن دسته از داوطلبان که موفق نشده‌اند، در بازه مقرر در سایت دانشگاه ثبت نام کنند. داوطلبان از طریق پیوند https://gzn1.isu.ac.ir نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.
  •  جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۷۶۰۲۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

✅ آغاز ثبت نام دانشگاه امام صادق برای کنکور سال ۱۴۰۲

آن دسته از داوطلبان متقاضی تحصیل در رشته های ارائه شده دردانشگاه امام صادق، می توانند تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بامراجعه به سایت دانشگاه امام صادق ع فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

  • ◀️ دانشگاه امام صادق در طول فعالیت علمی خود موفق به کسب رتبه برتر اولین جشنواره کتاب سال سبک زندگی، رتبه برتر بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و رتبه برتر بیست و چهارمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی شده است.
  • ◀️ دانش آموختگان مرد در تمامی رشته ها از امتیازات کارشناسی ارشد برخوردار هستند و می توانند پس از شرکت در کنکور سراسری و همچنین موفقیت در مصاحبه های علمی این دانشگاه به مقطع کارشناسی ارشد وارد شوند.
  • ◀️ سیستم آموزشی آن تلفیقی از علوم جدید و علوم حوزوی می باشد. متقاضیان ورود به دانشگاه امام صادق علاوه بر قبولی در کنکور سراسری، می بایست در مصاحبه حضوری این دانشگاه هم نمره قبولی کسب کنند.
  • ◀️ تحصیل در این دانشگاه رایگان است و دانشجویان از ابتدای تحصیل از حقوق دانشجویی برخوردار هستند. امکانات رفاهی مانند خوابگاه و هزینه های تغذیه نیز در این دانشگاه رایگان است.
  • ◀️ از ابتدای تاسیس دانشجویان علاوه بر دروس تخصصی رشته های خود، درس هایی همچون قواعد عربی، فقه و اصول فقه، فلسفه و اخلاق را نیز می خوانند. گذراندن این واحدها باعث کاهش دروس تخصصی رشته ها نشده است بلکه دانشجویان این دانشگاه می بایست حدود 80 واحد بیشتر از رشته های مشابه در دانشگاه های دیگر را بگذرانند.
  • ◀️ در این دانشگاه با توجه به حجم بالای دروس حتی به دانشجویان بومی هم اقامتگاه تعلق می گیرد،آینده شغلی و بازار کار برای دانشجویان این دانشگاه فراهم می باشد.

داوطلبان ورود به این دانشگاه می‌توانند از طریق صفحه گزینش ثبت‌نام نمایند‌👇

https://gzn1.isu.ac.ir/

داوطلبان لازم است با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه  www.isu.ac.ir، قسمت پذیرش دانشجو حداکثر در مهلت اعلام شده، به شرح زیر اقدام به ثبت‌نام نمایند. ضمنا توصیه می‌شود: اولا ثبت‌نام به روزهای آخر موکول نشود و ثانیاً اطلاعات لازم قبل از ورود به سامانه ثبت‌نام آماده گردد.

داوطلبان عزیزی که می خواهند در رشته های دانشگاه امام صادق مشغول به تحصیل شوند، می توانند نسبت به اعلام علاقه مندی خود و ثبت نام در این دانشگاه اقدام نمایند. زمان دقیق ثبت نام بعدی در این صفحه اطلاع رسانی می شود.

سایت ثبت نام دانشگاه امام صادق بر اساس توضیحات سازمان سنجش و دانشگاه امام صادق لازم است از طریق وب سایت این دانشگاه و در سامانه مربوطه ثبت نام کنند:

ورود به سایت  دانشگاه امام صادق  www.isu.ac.ir

مراحل ثبت نام از طریق سایت این دانشگاه در فروردین 1402 انجام می شود. با توجه به اینکه پذیرش دانشگاه امام صادق از طریق کنکور است ، داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور سراسری، جهت ثبت نام به سایت سنجش مراجعه نمایند.

1- مرحله اول زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق ، ثبت نام کنکور سراسری در سایت سنجش و انتخاب گزینه علاقمندی دانشگاه امام صادق: داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام کنکور سراسری، گزینه “علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق هستم” را انتخاب کنند.

2- مرحله دوم زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق، ثبت نام در سایت دانشگاه امام صادق است. سامانه دانشگاه، در موعد معین برای ثبت نام فعال خواهد شد.

◀️ رشته های دانشگاه امام صادق شامل گرایش های مختلف رشته های زیر می باشد:

رشته های مقطع کارشناسی ارشد ویژه آقایان
🔸معارف اسلامی و ارشاد
🔸معارف اسلامي و اقتصاد
🔸معارف اسلامي و حقوق
🔸معارف اسلامي و فرهنگ و ارتباطات
🔸معارف اسلامي و فرهنگ و ارتباطات
🔸معارف اسلامي و مديريت
رشته های مقطع کارشناسی ویژه خانم ها :
🔸فقه و حقوق اسلامی
🔸فلسفه و کلام اسلامی
🔸معارف اسلامي و علوم تربيتی
🔸حقوق


◀️ متقاضیان ثبت نام می توانند در بازه زمانی مذکور به صورت تلفنی از طریق تماس با شماره تلفن های مندرج در این صفحه ،مراحل ثبت نام در سایت دانشگاه امام صادق و مراحل نام نویسی خود را انجام دهند:

مشاوره نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق 1402-1403

ثبت نام دانشگاه امام صادق در دو مرحله انجام می شود. این دانشگاه از جمله دانشگاه های دارای پذیرش با شرایط خاص است. برای اطلاع از شرایط لازم برای ثبت نام در این دانشگاه می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

کارشناسان این سامانه مراحل ثبت نام اینترنتی دانشگاه امام صادق در سایت سنجش و سایت دانشگاه امام صادق را برای متقاضیان گرامی انجام  میدهند.

مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور 

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق 1402-1403 1


می توانید برای مشاهده مقالات مرتبط با دانشگاه امام صادق لینک های زیر را انتخاب کنید:


زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق 1402-1403 2 رشته های دانشگاه امام صادق (کلیک کنید)

زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق 1402-1403 2 مزایای تحصیل در دانشگاه امام صادق (کلیک کنید)


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی