جهت مشاوره در زمینه چگونگی ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 61156

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

در این مقاله روش ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را بصورت تصویری و کامل شرح داده ایم، علاوه بر این لینک ورود مستقیم به سایت ضمن خدمت را در اختیار فرهنگیان در سراسر کشور قرار داده ایم.


روش ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

ثبت نام دوره های ضمن خدمت بخاطر داشتن امتیازات و تاثیر در حقوق و رتبه بندی برای فرهنگیان حائز اهمیت است در این قسمت نحوه و روش ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را شرح داده ایم .

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ویژه معلمان و کادر اجرایی مدارس با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش انجام می شود.

کلیه پرسنل اداری مدارس دولتی و غیردولتی شامل معاونین پرورشی، آموزگاران، مدیران، دبیران و هنرآموزان مجاز به ثبت نام می باشند. نام نویسی و ثبت نام دوره های ضمن خدمت به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می شود. در پایان هر دوره آزمونی جامع ضمن خدمت برگزار می شود.

فرهنگیان گرامی می توانند جهت ثبت نام و شرکت در آزمون هر یک از دوره های ضمن خدمت ، فرآیند ثبت نام  را از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی ltmsانجام دهند. برای ورود به سایت لینک زیر را انتخاب نمایید:

ltmsثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1

مرحله 1

 ابتدا در مروگر اینترنتی آدرس سامانه ضمن خدمت به نشانی را ltms.medu.ir جستجو کنید تا وارد سایت ضمن خدمت فرهنگیان شوید:


ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 2

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 3

ورود مستقیم  ثبت نام دوره های ضمن خدمت


مرحله 2

مطابق با تصویر زیر روی گزینه ” فراگیران” کلیک کنید:

ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان



مرحله 3

د راین مرحله برای ورود به سایت ضمن خدمت نام کاربری، رمز عبور را وارد کرده، کد امنیتی ار درج نمایید و در آخر روی “ورود به سامانه” کلیک کنید:

ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان



مرحله 4

 برای ثبت نام در دوره های ضمن خدمت آموزش و پرورش از نوار آبی رنگ سمت راست روی گزینه ” ثبت نام در دوره ها” کلیک کنید تا دوره های ضمن خدمت فرهنگیان فعال برای شما نمایش داده شود و می توانید ثبت نام در دوره را انجام دهید:

ثبت نام در دوره های ضمن خدمت


ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 4اگر دوره ای برای ثبت نام فعال نباشد پیغام” هیچ دوره ای برای ثبت نام وجود ندارد” نمایش داده می شود.

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 4نحوه ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان خراسان رضوی مشابه ثبت نام ضمن خدمت سایر شهرها است.



زمان ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنیان

با توجه به تعداد بالای دوره های ضمن خدمت جهت اطلاع از زمان ثبت نام دوره ها و زمان برگزاری آزمون های ضمن خدمت با شماره تلفن های مندرج در انتهای این مقاله تماس حاصل فرمایید.


تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 6

راهنمای چگونگی ثبت نام در دوره های ضمن خدمت

در این مقاله آموزش ثبت نام در دوره های ضمن خدمت را برای فرهنگیان بصورت جامع و کامل شرح داده ایم، اگر در ثبت نام با سوال یا ابهام روبرو شده اید، برای چگونگی ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تماس ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید تا کارشناسان سامانه شما را راهنمایی کنند. 

فرهنگیان گرامی ، اگر برای  ورود و یا استفاده از سامانه ضمن خدمت فرهنگیان با مشکل یا ابهام روبرو شده اید، نگران نباشید میتوانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه تمام مراحل ثبت نام اینترنتی دوره های ضمن خدمت را برای شما عزیزان انجام می دهند.

جهت ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید:


به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه چگونگی ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی