جهت مشاوره در زمینه انواع وام ازدواج و وام شهریه دانشجویی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 49691

ورود به سایت وام ازدواج – ve.cbi.ir

ورود به سایت وام ازدواج – ve.cbi.ir (سال 1401)

نحوه ورود به سایت وام ازدواج 1401

در این صفحه، لینک مستقیم ورود به سایت وام ازدواج به نشانی ve.cbi.ir، را در اختیار متقاضیان وام بانک های کشور قرار داده ایم. این سایت مربوط به وام ازدواج کلیه بانک ها است. علاوه براین نحوه ورود به سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir و شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام ازدواج، درصد سود وام ازدواج، مدت بازپرداخت، شرایط دریافت وام ازدواج برای ایثارگران و … را شرح داده ایم.

  • ورود به سایت وام ازدواج 1401
  • ورود به سایت وام ازدواج ve.cbi.ir
  • ورود سامانه وام ازدواج
  • ورود به ثبت نام وام ازدواج
  • ورود به سامانه وام ازدواج با کد رهگیری
  • ورود به سامانه وام ازدواج بانک
  • ورود به سایت سامانه وام ازدواج
  • نحوه ورود به سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir
  • ورود به سایت بانک ملت وام ازدواج

 

ورود به سایت سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir

برای ورود به سایت سامانه وام ازدواج به نشانیve.cbi.ir، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. توجه داشته باشید که حتما قبل از ورود، فیلتر شکن خود را خاموش کنید:

نحوه ورود به سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir

نحوه ورود به سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir به ترتیب مراحل زیر است:

1- انتخاب لینک ورود به سایت وام ازدواج که در همین صفحه در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم و یا جستجوی نشانی ve.cbi.ir در مرورگر موبایل یا کامپیوتر

2- با جستجوی آدرس سایت وام ازدواج، در صفحه اصلی این سایت،  “فرم درخواست تسهیلات قرض الحسنه ازدواج” را مشاهده می کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، لازم است اطلاعات درخواستی شامل شماره ملی، تاریخ تولد، شماره تلفن همراه، استان محل سکونت و … را انتخاب کنید.

** از آنجائیکه کد رهگیری شما و همچنین اطلاع رسانی لازم در کلیه مراحل ثبت نامی، بصورت پیامک برای شما ارسال می گردد، لطفا در وارد کردن شماره تلفن همراه خود دقت نمایید . می توانید برای ورود به سامانه وام ازدواج با کد رهگیری اقدام  کنید.

نحوه ورود به سایت وام ازدواج 1401

3- پیش از تکمیل فرم، شرایط دریافت وام ازدواج را در همین صفحه مطالعه نمایید و در صورتی که واجد شرایط دریافت وام ازدواج هستید، فرم درخواست وام تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را تکمیل کرده و دکمه ادامه را انتخاب کنید. در این قسمت، از شرایط دریافت وام ازدواج مطلع می شوید:

شرایط دریافت وام ازدواج 1401

شرایط دریافت وام ازدواج بانک ها (بانک ملت، بانک سپه، بانک مسکن، بانک کشاورزی، بانک رفاه کارگران، بانک ملی ایران، بانک تجارت، صادرات، پست بانک، پارسیان، سامان، قرض الحسنه مهر ایران، گردشگری، دی، رسالت و …)، شامل شرایط عمومی است. شرایط و دستورالعمل اخذ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج (وام ازدواج) به شرح زیر است:

  • 1- دارا بودن  تابعيت کشور جمهوری اسلامی ايران
  • 2-  به هر يک از زوجـــين مــبلغ 120 ميليون تومان تسهيلات ازدواج تعلق می‌گيرد.
  • تبصره 1 :  به استناد مفاد جزء (1) بند (الف) تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 کل کشور،  به هر یک از زوجین مبلغ  120 ميليون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می گیرد .
  • تبصره 2 :  به استناد مفاد جزء (1) بند (الف) تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 کل کشور، به متقاضیانی که سن ازدواج آنها در زوج ها زیر 25 سال و در زوجه ها زیر 23 سال می باشد، مبلغ  150 ميليون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می گیرد .
  • تبصره 3 :  کليه شهروندان ايرانی خارج از کشور که گواهی ازدواج آنـها توسط سفارت جمهوری اسلامی ايران در خارج از کشور صادر شده ، قادر به ثبت نام بوده و گواهی ازدواج آنها که ممهور به مهر کنسولگری ايران در کشور مذکور می‌باشد به عنوان سند ازدواج تلقی می‌گردد .
  • تبصره 4 :  اقرارنامه ازدواج يا هر مدرک مشابه که در ساير اديان رسمی توسط مراکز اقليت‌های دينی در داخل کشور مورد تاييد قرار گيرد معادل عقدنامه تلقی گرديده و اين متقاضيان نيز قادر به ثبت نام خواهند بود .
  • 3- دارا بودن کارت ملی ( موقت يا دايم ) و کد پستی محل سکونت متقاضی .
  • 4- با توجه به امکان اعطای تسهیلات ازدواج به هر ایرانی، چنانچه متقاضی وام ازدواج قبلا از تسهیلات موصوف استفاده نکرده باشد، (علیرغم ازدواج دوم یا بیشتر) می تواند از وام ازدواج بهره مند گردد . (توجه : به هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تعلق می گیرد)
  • 5- به استناد مفاد بند (الف) تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 کل کشور، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها بعد از 01‏/فروردین‏/1397 می‌باشد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، پرداخت می‌گردد.

شرایط ضامن وام ازدواج بانک 1401

وام ازدواج بانکی برای هریک از زوج‌ها، مبلغ یکصد و بیست میلیون (120.000.000) تومان با دوره بازپرداخت ده ساله با اعتبارسنجی و سفته و یا یک ضامن معتبر می باشد.

مدارک مورد نياز برای دریافت وام ازدواج 1401

  • 1- اصل و کپی سند ازدواج .
  • 2- اصل و کپی کليه صفحات شناسنامه‌های زوجين .
  • 3- اصل و کپی شناسنامه‌های ضامنين .
  • 4- اصل و کپی کارت ملی ( موقت يا دايم ) زوجين .
  • 5- اصل و کپی کارت ملی ( موقت يا دايم ) ضامن .
  • 6- کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجين .
  • 7- کد رهگيری ده رقمی دريافتی از سايت پس از مرحله ثبت نام .

نحوه ثبت نام وام ازدواج 1401

نحوه ورود به سایت وام ازدواج و ثبت نام وام ازدواج برای کليه متقاضيان وام ازدواج که واجد شرايط فوق می‌باشند به شرح زیر است:

  1. ابتدا بايد از طريق همين سايت ثبت نـام کرده  و فرم مربوطه را تکميل نمايند که در صورت موفقيت آمیِز بودن مراحل ثبت نام ، يک کد رهگيری ده رقمی که کاملا محرمانه بوده و مربوط به متقاضی می‌باشد ، به شخص ثبت نام کننده داده می‌شود
  2. متقاضيان موظف هستند جهت اطلاع از وضعيت ثبت نام وام ازدواج خود و هـمچنين نام شعبه مربوطه جهت مراجعه براي اخذ وام ازدواج، به همين سايت مراجعه کرده و در صورتيکه شعبه عامل اعطاي وام براي متقاضي تعيين شده باشد بايد با در دست داشتن مدارک مورد نياز، ظرف مدت زمانی که از طرف سايت وام ازدواج اعلام می‌گردد ، به شعبه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به اتمام مراحل اخذ وام اقدام نمايند . بديـهی است در صورت عدم مــــراجعه متقاضيان در زمـان تعيين شده ، ثبت نـام آنهاکان لم يکن تلقی می‌گردد .

 

دریافت کد رهگیری سایت وام ازدواج 

اگر کد رهگیری وام ازدواج خود را گم کرده و یا فراموش کرده اید، امکان بازیابی کد رهگیری سایت وام ازدواج وجود دارد، کافیست مطابق تصویر زیر، روی عبارت “بازیابی و چاپ کد رهگیری” کلیک کنید و اطلاعات درخواستی شامل شماره ملی، حرف اول نام و نام خانوادگی و … را وارد کنید:

دریافت کد رهگیری سایت وام ازدواج

کامزد وام ازدواج و مدت بازپرداخت وام ازدواج 1401

سود / کارمزد وام ازدواج و مدت بازپرداخت وام ازدواج بانکی برای بانک های کشور در سایت وام ازدواج به شرح زیر اعلام شد.

    مدت بازپرداخت وام و سود وام ازدواج:

– مدت بازپرداخت وام ازدواج 10 ساله و نرخ کارمزد 4 درصد می باشد .

– اقساط مربوطه 120 ماهه بوده و سررسید اولین قسط و سود وام ازدواج، یک ماه پس از پرداخت تسهیلات مزبور می باشد .

و- دستور العمل اجرايي پرداخت وام ازدواج ايثارگران

ماده 1- تسهيلات موضوع اين دستور العمل از محل منابع قرض الحسنه بانکهاي عامل و به ميزان دو برابر وام ازدواج براي افراد عادي پرداخت مي شود.

تبصره 1 :  به استناد مفاد جزء (1) بند (الف) تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 کل کشور،  به هر یک از زوجین که مشمول ماده (50) قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران باشند، مبلغ  240 ميليون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می گیرد .

تبصره 2 :  به استناد مفاد جزء (1) بند (الف) تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 کل کشور، به متقاضیانی که سن ازدواج آنها در زوج ها زیر 25 سال و در زوجه ها زیر 23 سال می باشد و مشمول ماده (50) قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران باشند،
مبلغ  300 ميليون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می گیرد .

ماده 2- متقاضي ايثارگری مي تواند در سامانه ازدواج ثبت نام نمايد که همانند ساير متقاضيان ازدواج، قبلا از تسهیلات موصوف استفاده نکرده باشد.

ماده 3- با توجه به ماده (50) قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران، افراد ايثارگر مشمول، صرفا شامل خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد مي باشند.

ماده 4- مدت بازپرداخت تسهيلات موصوف، همانند ساير متقاضيان حداکثر 10 سال (120 ماه) مي باشد.

ماده 5- پرداخت تسهيلات موضوع اين دستورالعمل از زمان ابلاغ مصوبه قابل اجرا می باشد.

ماده 6- رعايت ساير شرايط و ضوابط اعطاي وام ازدواج براي اين تسهيلات الزامي مي باشد.

وام ازدواج برای ایثارگران در سال ۱۴۰۱

شرایط وام ازدواج برای ایثاگران در سال 1401 به شرح زیر است:
ماده 7- درراستای اجرای ماده 50 قانون خدمات رسانی به ایثارگران، و اعطای وام ازدواج به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران براساس بندهای (ز)، (ح) و (ط) ماده 1 دستور العمل قانون خدمات رسانی به ایثارگران ، درصورتی که استعلام وضعیت مشمولین مذکور در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جهت بهره مندی آنان از تسهیلات موصوف از طریق وب سرویس میان این بانک و بنیاد شهید (برای ازدواج دوم و در صورتیکه متقاضی در ازدواج قبلی از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بهره مند نگردیده باشد) مثبت درج گردد، مورد اقدام قرار می گیرد:

ز ) خانواده شاهد: خانواده‌های معظمی که در راه اعتلای اهداف عالیه انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان انقلاب یکی از اعضای خانواده‌شان (پدر، مادر، همسر، فرزند) شهید یا مفقودالاثر یا اسیر شده باشد.

ح ) خانواده ایثارگران: خانواده‌های جانبازان و آزادگان که شامل همسر، فرزند و والدین آنها می‌شود.

ط ) در صورت فوت جانبازان و آزادگان مشمول این قانون، خدمات و امتیازات مربوط، به خانواده تحت تکفل آنان تعلق می‌گیرد.

وام ازدواج و وام شهریه دانشجویی

وام ازدواج از سوی بانک های کشور اعطا می شود، اگر برای ثبت نام در سایت وام ازدواج نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید به جای مراجعه به کافی نت ها از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن مندرج در این صفحه، تمام مراحل ثبت نام را انجام دهید.

سامانه مشاور، به صورت تلفنی مراحل ثبت نام را برای متقاضیان انجام می دهد. این سامانه هیچگونه وابستگی به بانک ها و ارگان های دولتی ندارد و صرفا مراحل ثبت نام اینترنتی را برای متقاضیان انجام می دهد. علاوه براین دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه های آزاد، دولتی، پیام نور، غیر انتفاعی می توانند برای دریافت وام ازدواج، وام مسکن، وام شهریه دانشجویی و … از صندوق رفاه دانشجویی اقدام کنند.

برای اطلاع از شرایط دریافت وام از صندوق رفاه دانشجویی می توانید با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب برای متقاضیان وام ازدواج و سایر وام ها، فراهم می باشد. 

 

سوالات متداول

 

آدرس سایت وام ازدواج چیست؟

سامانه و سایت وام ازدواج به نشانی ve.cbi.ir است.

نحوه ثبت نام وام ازدواج چگونه است و شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام وام چیست؟

در این مقاله شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام وام ازدواج اطلاع رسانی شده است. همچنین مراحل و نحوه ثبت نام وام ازدواج را به صورت تصویری شرح داده شده است.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه انواع وام ازدواج و وام شهریه دانشجویی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی