جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در سایت وام ازدواج

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 75953

سایت ثبت نام وام ازدواج سال 1403 (ve.cbi.ir)

سایت ثبت نام وام ازدواج

در این مقاله لینک ورود به سایت ثبت نام وام ازدواج سال 1403 را در اختیار متقاضیان وام قرار داده ایم. در واقع سایت اعطا کننده وام ازدواج، سایت بانک مرکزی است که آدرس جدید آن از cbi.ir به ve.cbi.ir تغییر کرده است.

سایت ثبت نام وام ازدواج یا همان سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی ve.cbi.ir تنها مرجع رسمی کشور جهت ثبت نام وام ازدواج است. شایان ذکر است سامانه این بانک، هیچگونه ارتباطی با وب سایت کـندو، JonobSoft و سایر سایت های فعال در این زمینه ندارد و متقاضیان می توانند بطور مستقیم نسبت به ثبت نام خود در سایت ثبت نام وام ازدواج (ve.cbi.ir) اقدام نمایند .
لینک ورود به سایت

سایت ثبت نام وام ازدواج ve.cbi.ir

برای ورود به سایت ثبت نام وام ازدواج در سال 1403 و ثبت و پیگیری وام ازدواج، می توانید بعد از خاموش کردن فیلترشکن، روی لینک زیر کلیک کنید:


ورود به سامانه وام ازدواج

کلیک کنید

برای تکمیل فرم ثبت نام وام ازدواج اینجا کلیک کنید

کلیک کنید

سایت ثبت نام وام ازدواج سال 1403 (ve.cbi.ir) 1:

سایت ثبت نام وام ازدواج سال 1403 (ve.cbi.ir) 2

از آنجا که زوج و زوجه هر کدام دارای شخصیت حقیقی مستقل هستند، لازم است هر یک به طور جداگانه برای ثبت درخواست وام در سایت ثبت نام وام ازدواج اقدام نمایند. یک نفر می تواند هر دو ثبت‌ نام را انجام دهد. علاوه براین می توانید برای ثبت درخواست وام ازدواج به جای مراجعه به کافی نت ها، از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید و از طریق سیستم مشاور تلفنی، درخواست نام نویسی در سایت وام ازدواج بانک مرکزی را ثبت کنید.


نحوه ثبت نام وام ازدواج 

نحوه ثبت نام وام ازدواج حضوری نیست و فقط از طریق سایت ثبت نام وام ازدواج به آدرس http://ve.cbi.ir امکانپذیر است. کلیه متقاضیان وام ازدواج که واجد شرایط هستند می توانند فرم ثبت نام وام را که بالای همین صفحه قرار داده ایم، تکمیل کنند. اگر فرایند ثبت نام به طور موفقیت آمیز انجام شود، در پایان یک کد رهگیری ده رقمی که کاملا محرمانه است دریافت خواهند کرد.

متقاضیان وام ازدواج سال 1403 می توانند برای ثبت نام و اطلاع از نام شعبه مربوطه جهت مراجعه برای اخذ وام ازدواج، به سایت ve.cbi.ir مراجعه نمایند. در صورتی که شعبه عامل اعطای وام برای متقاضی تعیین شده باشد باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، ظرف مدت زمانی که از طرف سایت اعلام  می کند، به شعبه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به اتمام مراحل اخذ وام اقدام نمایند. بدیـهی است در صورت عدم مراجعه، ثبت نام وام ازدواج لغو می شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام ازدواج

متقاضیان وام قبل از مراجعه به سایت ثبت نام وام ازدواج لازم است مدارک زیر را در دسترس داشته باشند و برای مراجعه حضوری این مدارک را برای احراز هویت به بانکی که قرار است وام را اعطا کند مراجعه کنند. همانطور که گفتیم در صورتی که شعبه عامل اعطای وام برای متقاضی تعیین شده باشد باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، ظرف مدت زمانی که از طرف سایت اعلام  می کند، به شعبه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به اتمام مراحل اخذ وام اقدام نمایند. بدیـهی است در صورت عدم مراجعه، ثبت نام وام ازدواج لغو می شود.

  • ۱- اصل سند ازدواج.
  • ۲. اصل شناسنامه‌های زوجین
  • ۳- اصل شناسنامه‌های ضامنین.
  • ۴- اصل کارت ملی (موقت یا دایم) زوجین.
  • ۵- اصل کارت ملی (موقت یا دایم) ضامن.
  • ۶- کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین.
  • ۷- کد رهگیری ده رقمی ثبت نام که از سایت ثبت نام وام ازدواج دریافت کرده اند.


سایت ثبت نام وام ازدواج سال 1403 (ve.cbi.ir) 3 بیشتر بدانید: شرایط دریافت وام فوری



سوالات متداول 

در این قسمت سوالات متداول درمورد وام ازدواج را می خوانید ممکن است سوال شما هم باشد:

سایت ثبت نام وام ازدواج سال 1403 (ve.cbi.ir) 4 وام ازدواج به کسانی که برای دومین یا سومین بار ازدواج می کنند تعلق می گیرد؟

سایت ثبت نام وام ازدواج سال 1403 (ve.cbi.ir) 5 بله البته اگر در ازدواج یا ازدواج های قبلی، از وام ازدواج استفاده نکرده باشند.


سایت ثبت نام وام ازدواج سال 1403 (ve.cbi.ir) 6 شرایط ضامن برای نام نویسی در سایت ثبت نام وام ازدواج چیست؟

سایت ثبت نام وام ازدواج سال 1403 (ve.cbi.ir) 5 بانک‌ها بعد از اعتبارسنجی متقاضیان وام ازدواج و در صورت عدم تکافوی اعتبار آنها به منظور تامین رکن ضامن، با توثیق حساب یارانه یا سهام عدالت متقاضیان یا بستگان درجه اول از طبقه اول آنها یا سایر دارایی‌ های مالی وی یا تنها دریافت یک فقره سفته و یک نفر ضامن نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.


سایت ثبت نام وام ازدواج سال 1403 (ve.cbi.ir) 3 در ادامه بخوانید: کدام بانک ها زودتر وام می دهند



5/5 - (1 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در سایت وام ازدواج

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی