جهت مشاوره در زمینه ورود به سایت نظام وظیفه عمومی | سامانه vazifeh.police.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 75144

ورود به سایت نظام وظیفه عمومی | سامانه vazifeh.police.ir

ورود به سایت نظام وظیفه

در این مقاله، لینک ورود به سایت نظام وظیفه عمومی را در اختیار کاربران گرامی در سراسر کشور قرار داده ایم. سامانه vazifeh.police.ir همان سایت نظام وظیفه است. این سایت تحت عنوان سایت نظام وظیفه خرید سربازی، سایت نظام وظیفه معافیت و سایت نظام وظیفه خروج از کشور نیز شناخته می شود. اگر به دنبال سایت نظام وظیفه برای پیگیری اعزام به سربازی هستید و یا آدرس سایت نظام وظیفه معافیت پزشکی را می خواهید آدرس تمامی این سایت ها مشترک بوده و به نشانی vazifeh.police.ir می باشند. سایت نظام وظیفه یک سایت جامع است، اگر به دنبال سایت نظام وظیفه معافیت کفالت هستید نیز لازم است وارد سایت وظیفه پلیس شوید. برای ورود مستقیم می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید:


ورود به سایت نظام وظیفه عمومی

برای ورود به سایت نظام وظیفه عمومی، ابتدا فیلتر شکن خود را خاموش کنید، سپس روی دکمه زیر کلیک کنید تا به سایت نظام وظیفه به آدرس vazifeh.police.ir هدایت شوید:

لینک ورود به سایت

ورود به سایت نظام وظیفه عمومی | سامانه vazifeh.police.ir 1 با ورود به سایت نظام وظیفه می توانید از خدمات متعدد این سامانه به صورت الکترونیک استفاده کنید و ثبت و پیگیری درخواست های خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام دهید.

ورود به سایت نظام وظیفه عمومی | سامانه vazifeh.police.ir 1در واقع سایت سازمان نظام وظیفه، یک مرجع رسمی برای اطلاع رسانی آخرین قوانین و مقررات خدمت سربازی است. کلیه مشمولان خدمت سربازی با ورود به سامانه نظام وظیفه به نشانی vazifeh.police.ir می توانند از جدیدترین اخبار نظام وظیفه، خدمات الکترونیکی، آموزش، راه های ارتباطی و… مطلع شوند.

ورود به سایت نظام وظیفه عمومی | سامانه vazifeh.police.ir 1  همچنین می توانند با وارد کردن کد سخا در درگاه الکترونیک نظام وظیفه، از وضعیت سربازی، غیبت، معافیت و کسری خدمت خود اطلاع پیدا کنند. اگر کد سخا خود را در دسترس ندارید، می توانید برای دریافت تلفنی کد سخا با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. 

تنها سایت سازمان نظام وظیفه به نشانی vazifeh.police.ir است و تمامی اطلاعات مربوط به خدمت سربازی را منتشر می کند.



بیشتر بدانید: نحوه استعلام سربازی با کد ملی



ورود به سایت نظام وظیفه عمومی | سامانه vazifeh.police.ir 1 در حال حاضر بسیاری از خدمات و ثبت و پیگیری درخواست ها به صورت سیستمی انجام می شود و با ورود به سایت نظام وظیفه می توانید درخواست های خود را بدون مراجعه حضوری پیگیری کنید. اگر برای استفاده از سایت نظام وظیفه خرید سربازی نیاز به راهنمایی دارید و قصد دارید با ورود به سایت نظام وظیفه معافیت های گوناگون را پیگیری کنید، می توانید با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

ورود به سایت نظام وظیفه عمومی | سامانه vazifeh.police.ir 1 سایت نظام وظیفه خروج از کشور نیز سایت نظام وظیفه پلیس به آدرس vazifeh.police.ir است. اگر در جستجوی سایت نظام وظیفه سربازی برای پیگیری کسر از خدمت و … هستید تنها نشانی رسمی فقط لینک مندرج در همین صفحه است. این سامانه به عنوان سایت نظام وظیفه معافیت پزشکی و سایت نظام وظیفه معافیت کفالت نیز شناخته می شود زیرا تمامی این امور از طریق سایت وظیفه پلیس انجام می شود.

ورود به سایت نظام وظیفه عمومی | سامانه vazifeh.police.ir 1 اگر برای استفاده از خدمات سایت نظام وظیفه vazifeh.police.ir نیاز به کسب راهنمایی دارید، نیازی به مراجعه به کافی نت ندارید، می توانید هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.


تاریخچه نظام وظیفه در ایران

نظام وظیفه تاریخچه ای کهن در ایران دارد، قیل از اینکه سایت نظام وظیفه وجود داشته باشد، یعنی در سال 1301 فعالیت های ارتش آغاز شد. در نخستين سازمان ارتش ، شعبه اي بنام « جديــد گــيري » يــا «سربـازگيري» تاسيس شد و در سال 1301 شمسي موقتاً مقرراتي هم بر اساس ضوابط قبلي براي سربازگيري وضع و به تصويب مجلس شـوراي ملـي رسيد تا قانون كامل تري موافق مقتضيات اوضاع و احوا ل زمان تهيه گردد.

پس از آن در سال 1304 شمسي اداره اي به نام « اداره كل احصائيه و سجل احوال » تشكيل شد. قانوني هم براي تعيين جمعيت حقيقي كشور و ثبت احوال ها وضع و قانـــون خدمت اجباري نيـــز از تصويب مجلس گذشت و شعبه «سربازگيري » نيز از 28 بـهمن 1304 شمســـي به «دايره نـظام اجباري» تبـديل و از ســال 1305تشكيلات دايره مذكور به « اداره نظام اجباري» ارتقا يافت كه از عناصر متشكل اركان حرب بود .

اداره نظام اجباري در 15 خرداد 1307 به «اداره نظام وظيفه عمومي » تغيير نام يافت و از اين پس هر چند زمان گاهي ، تغييراتي در سازمان اداره و افزايش نواحي و حوزه ها روي مي داد به نحوي كه در سال 1313 تعداد نواحي و حوزه هاي مستقل آن مطابق سازمان لشگرهاي 17 گانه به 17 منطقه سربازگيري تبديل شد.

مناطق و نواحي نظام‌وظيفه تا سال 1314 از نظر تشكيلات و امور فني تابع اداره مركزي (اداره نظام وظيفه عمومي) بودند ولي از آن تاريخ به بعد از نظر كادر سازمان جزء پادگانها و از لحاظ كارهاي فني تابع اداره مركزي باقي ماندند

در سال 1335 امور سربازگيري از ارتش منتزع و به وزارت كشور واگذار شد اما اجراي اين قانون به علت عدم آمادگي وزارت كشور تامهرماه 1341 به تعويق افتاد و سرانجام از تاريخ 29 اسفند 1343 امور نظام‌وظيفه به ژاندارمري كل كشور محول گرديد و در سال بعد هم لايحه قانوني انتقال افسران و درجه‌داران و اموال نظام‌وظيفه به وزارت كشور (ژاندارمري كشور) به تصويب مجلسين شورا و سنا رسيد (30/10/1344) و از اين تاريخ به بعد اداره كل مركزي به نام (اداره وظيفه عمومي) خوانده شد.

پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران اداره نظام وظيفه زير نظر ژاندارمري به فعاليت خود ادامه داد.سرانجام، قانون ادغام نيروهاي انتظامي شامل شهرباني، ژاندارمري، كميته انقلاب اسلامي و پليس قضايي در 27 تيرماه 1369 از تصويب مجلس شوراي اسلامي گذشت و در 2 مرداد 1369 به تصويب و تنفيذ شوراي نگهبان رسيد. پس از گذشت شش ماه، ادغام نيروهاي انتظامي سابق آغاز شد و نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، در دوازدهم فروردين سال 1370، در پي تاييد مقام معظم رهبري فرمانده كل قوا، به منصه ظهور رسيد. نيروي انتظامي كه به اختصار، ناجا ناميده مي‏شود و اداره وظيفه عمومي زير نظر نيروي انتظامي به فعاليت خود ادامه داد.

لازم به ذکر است اداره کل وظیفه عمومی در دهه 70 به معاونت تبدیل شد و در دهه 80 از معاونت وظیفه عمومی به سازمان وظیفه عمومی ارتقاء یافت .

ورود به سایت نظام وظیفه عمومی | سامانه vazifeh.police.ir 1 اگر برای استفاده از خدمات سایت نظام وظیفه vazifeh.police.ir نیاز به کسب راهنمایی دارید، نیازی به مراجعه به کافی نت ندارید، می توانید هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه ورود به سایت نظام وظیفه عمومی | سامانه vazifeh.police.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی