جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سامانه هوشمند معلم استان فارس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 74902

ورود به سامانه هوشمند معلم استان فارس – moalem.farsedu.ir

سامانه هوشمند معلم استان فارس

در این مقاله لینک مستقیم ورود به سامانه هوشمند معلم استان فارس – moalem.farsedu.ir را در اختیار کاربران عزیز قرار داده ایم. سازمان آموزش و پرورش های استانی،با هدف ارائه خدمات آنلاین و غیر حضوری، سامانه هوشمند معلم استان فارس، را راه اندازی کرده است. این سامانه در حال ارائه خدمات غیر حضوری به شاغلان آموزش و پرورش، مستمری بگیران و بازنشستگان استان فارس است.

با توجه به اینکه معلمان و مستمری بگیران آموزش و پرورش این استان برای استفاده ازسامانه هوشمند معلم فارس نیاز به کسب راهنمایی دارند، در این مقاله هر آنچه در زمینه نحوه استفاده از سایت هوشمند معلم شیراز باید بدانید، شرح داده ایم. در ادامه جزئیات بیشتر درباره نحوه ورود به سایت همراه معلم moalem.farsedu.ir، دانلود سامانه و امکانات این سایت را می خوانید.



سامانه هوشمند معلم استان فارس moalem.farsedu.ir

آموزش و پرورش استان فارس با هدف آسان سازی دسترسی معلمان، فرهنگیان و بازنشتگان آموزش و پرورش به خدمات الکترونیک مورد نیاز خود، اقدام به راه اندازی سامانه ای به نام هوشمند معلم کرده است. کارکنان آموزش و پرورش استان فارس می توانند از طریق آن، از خدمات اداری و آموزشی استفاده کنند. آدرس سامانه هوشمند معلم استان فارس، moalem.farsedu.ir است و به صورت غیر حضوری و آنلاین امکانات الکترونیک را در اختیار کاربران عزیز قرار می دهد.

از خدمات سایت هوشمند معلم استان فارس و شیراز، اتوماسیون اداری، دریافت فیش حقوقی و دسترسی به سامانه آزمون سراسری، است. تمامی این خدمات و امکانات بسیار کارآمد بوده و در این سایت به سادگی در دسترس است.

سایت هوشمند ویژه معلمان شاغل و معلمان بازنشته بوده و امکان دسترسی به خدمات را برای ایشان فراهم کرده است. کاربران می توانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، به سامانه همراه معلم وارد شوند و از بخش های مورد نیاز خود در پنل کاربری استفاده کنند.

ابتدا وارد سایت هوشمند معلم فارس moalem.farsedu.ir شوید


  1. برای معلمان و فرهنگیان شاغل و بازنشسته نام کاربری (کد پرسنلی) و رمز عبور (کد ملی) است
  2. سپس روی عبارت «ورود» کلیک کنید.

** نام کاربری و رمز عبور مستری بگیران، کد ملی است در هر دو قسمت کد ملی را وارد کرده و سپس «ورود» را انتخاب کنند.

سامانه هوشمند معلم فارس


بیشتر بدانید: سایت مای مدیو کارنامه



امکانات سامانه هوشمند معلم استان فارس moalem.farsedu.ir

معلمانی که هم اکنون در حال تدریس در مدارس آموزش و پرورش استان فارس می باشند، با ورود به سامانه هوشمند معلم استان فارس، می توانند فیش حقوقی خود را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند. البته امکان دریافت فیش حقوقی در سامانه مای مدیو نیز فراهم است. امکان دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران و بازنشستگان آموزش و پرورش نیز از طریق سامانه هوشمند استان فارس وجود دارد.

از دیگر خدمات سایت، اتوماسیون اداری است که از طریق این سامانه در دسترس قرار گرفته است. یکی از خدمات مهم سامانه هوشمند معلم فارس، بخس آزمون سراسری است که امکان دسترسی به سوالات آزمون های برگزار شده را فراهم کرده، همچنین امکان مشاهده کارنامه قبول شدگان، ضریب درس ها و رشته های تحصیلی نیز از طریق این سامانه فراهم می باشد.

مدیران مدارس استان فارس می توانند عملکردهای خود را به عنوان یک گزارش در سامانه نظارت آموزش و پرورش (سامانه هوشمند معلم فارس) ثبت کنند و این گزارش ها به بررسی بازرسان، کارشناسان و ارزیابان آموزش و پرورش برسد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سامانه هوشمند معلم استان فارس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی