جهت مشاوره در زمینه نحوه ورود به سامانه و سایت آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 53479

ورود آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم در مای مدیو my.medu.ir

ورود به آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم 1401-1402

این مقاله، راهنمای نحوه ورود به آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم در سامانه و سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir است. این راهنما مناسب مسئولین محترم مدارس، اولیا دانش آموزان و دانش آموزان عزیز در سراسر کشور است. علاوه براین اگر در هر مرحله از ورود به سایت آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم و آزمون رغبت و توانایی نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

آموزش و پرورش

ورود به آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم در مای مدیو

نحوه ورود به آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم در مای مدیو به ترتیب زیر است:

  1. سایت برگزاری آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی،سامانه همگام نیست و آزمون های مشاوره ای در سامانه my.medu.ir برگزاری می شود.
  2. برای ورود به آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم در مای مدیو از طریق سامانه به نشانی my.medu.ir به عنوان دانش آموزان ایرانی؛ لازم است دانش آموزان با جستجوی آدرس my.medu.ir در گوگل، به صفحه ورود به این سامانه وارد شوند.
  3. نام کاربری و رمز عبور سامانه هدایت تحصیلی مای مدیو را وارد کنید.
    •رمزعبور دانش آموزان اتباع تاریخ تولد به صورت عددی و هشت رقمی می باشد (مثلا 13801105)•ورود دانش آموزان ایرانی با کدملی و رمزعبور قبلی می باشد.

    ورود به مای مدیو- my.medu.ir

     

  4. برای ورود به آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم در سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir، به عنوان دانش آموزان اتباع نیز لازم است ابتدا نقش دانش آموز، سپس اتباع، کد دانش آموزی، تاریخ تولد و در نهایت کد امنیتی و ورود را انتخاب کنند.
  5. دانش آموزان وارد پنل شخصی خود در سایت هدایت تحصیلی خواهند شد؛
  6. سپس وارد صفحه آزمون های مشاوره ای می شوند
  7. پس از آن وارد صفحه راهنمای آزمون رغبت خواهند شد.
  8. دانش آموزان ابتدا باید راهنمای آزمون رغبت را مطالعه و آن را تایید کنند؛
  9. پس از تایید وارد سوالات آزمون رغبت پایه می شوند
  10. پس از پاسخ به تمام سوالات باید ثبت و تایید را بزنند.
  11. توجه داشته باشید که دانش آموزان برای تایید و ثبت آزمون رغبت پایه در سامانه هدایت تحصیلی مای مدو، باید حتما به تمامی سوالات پاسخ دهند، چنانچه سوالی بدون پاسخ بماند شماره آن سوال در بالای صفحه در قسمت چپ به عنوان اخطار نمایش داده می شود.
  12. دانش آموزان پس از ثبت و تایید سوالات آزمون رغبت پایه به سوالات آزمون رغبت مکمل (۲۵سوال) وارد می شوند، این ۲۵ سوال نیز باید به تمامی پاسخ داده شده، در نهایت ثبت و تایید شود.
  13. پس از ثبت و تایید آزمون رغبت مکمل دانش آموزان مستقیم وارد صفحه راهنمای آزمون توانایی می شوند، آن ها باید راهنمای آزمون توانایی را به دقت مطالعه کرده و تایید نمایند، سپس وارد سوالات آزمون توانایی پایه (۹۳ سوال) می شوند،پس از پاسخ به تمامی سوالات و ثبت و تایید آن ها به صفحه سوالات آزمون توانایی مکمل وارد می شوند.
  14. چنانچه در این مرحله نیز سوالی بی پاسخ بماند شماره آن سوال در بالای صفحه سمت چپ به عنوان اخطار با رنگ قرمز نمایش داده می‌شود و دانش آموز باید پس از پاسخ به این سوال مجدداً دکمه ثبت و تایید را بزند.
  15. دانش آموزان باید به تمامی ۲۵ سوال آزمون توانایی مکمل نیز پاسخ داده و پس از آن دکمه ثبت و تایید آزمون را بزنند. پس از ثبت و تایید آزمون توانایی مکمل فرایند انجام آزمون توسط دانش آموز نهایی می شود.
  16. پس از ثبت نهایی هر چهار آزمون امکان تغییر پاسخ ها وجود ندارد.
  17. آزمون به گونه ای در سامانه قرار داده شده که کار دانش آموز راحت تر شود نیاز به ثبت تک تک سوالات نباشد و درصورتی که دانش آموز بدون ثبت پاسخ ها از صفحه خارج شود پاسخ سوالات ثبت شده باقی می ماند و از بین نمی رود.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور ورود آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم در مای مدیو my.medu.ir 1

مشاوره تلفنی برای ورود آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم در مای مدیو

با توجه به اینکه برگزاری آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم از سال 1402-1403 به بعد، در سامانه مای مدو به نشانی my.medu.ir انجام می شود و تغییراتی در نحوه و شرایط برگزاری آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم و آزمون رغبت و توانایی ایجاد شده است، مسئولین محترم مدارس کل کشور، اولیا دانش آموزان و دانش آموزان عزیز در سراسر کشور می توانند برای رفع هرگونه سوال و ابهام در زمینه برگزاری آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی و آزمون رغبت و توانایی، با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند. کارشناسان سامانه مشاور تحصیلی هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند:

4.5/5 - (4 امتیاز)
منابع : ناموجود

جهت مشاوره در زمینه نحوه ورود به سامانه و سایت آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی نهم

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 5 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی