جهت مشاوره در زمینه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 72045

نرم افزار انتخاب رشته کنکور

نرم افزار انتخاب رشته کنکورمتقاضیان شرکت در آزمون سراسری می توانند برای تخمین نتیجه آزمون خود و انتخاب بهترین کدرشته محل با توجه به رتبه خود از نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳، استفاده کنند. این نرم افزار ها به صورت رایگان در دسترس همه افراد هستند. در این مقاله به معرفی تعدادی از نرم افزار های انتخاب رشته پرداخته ایم و نحوه استفاده از آن ها را شرح داده ایم.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

در نرم افزار انتخاب رشته کنکور تمامی سهمیه ها و شرایط مندرج در دفترچه مورد توجه قرار گرفته است. متقاضیان شرکت در آزمون سراسری می توانند با استفاده از این نرم افزار ها بهترین کدرشته محل ها را با توجه به درصدها و رتبه خود انتخاب کنند. نرم افزار های انتخاب رشته معمولا در سه دسته کدرشته محل های متناسب با رتبه داوطلبان پیشنهاد می دهند که این دسته بندی به صورت زیر می باشد:

  • رشته هایی که شانس قبولی کمتری در آن ها دارید.
  • رشته هایی که شانس قبولی در آن ها دارید.
  • رشته هایی بیشترین شانس قبولی را در آن ها دارید.

معرفی نرم افزار انتخاب رشته کنکور

در این بخش به معرفی نرم افزار انتخاب رشته کنکور پرداخته ایم. برخی از موسسات آموزشی اقدام به ارائه نرم افزار انتخاب رشته کنکور کرده اند. این موسسات همچنین امکان انتخاب رشته آنلاین را در سایت های خود قرار داده اند. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت های موسسات آموزشی اقدام به دانلود نرم افزار انتخاب رشته براساس درصد کنند. از جمله این موسسات می توان به کانون قلم چی، گزینه دو و گاج اشاره کرد.

همچنین متقاضیان می توانند با کلیک برروی لینک زیر از نرم افزار انتخاب رشته کنکور به صورت رایگان استفاده کنند و در صورت هر گونه سوال و ابهام از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، از طریق سیستم مشاوره تلفنی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور 

کلیک

سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

متقاضیان می توانند در بازه زمانی انتخاب رشته با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org با استفاده از سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش اقدام به مشاهده شانس قبولی خود در رشته های مختلف کنند. لازم به ذکر است استفاده از این سامانه رایگان نبوده و متقاضیان ابتدا لازم است سریال اعتباری این سامانه را خریداری کنند.

نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور

دراین قست نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور و همچنین انتخاب رشته آنلاین را شرح داده ایم. پس از دانلود نرم افزار و یا ورود به سایت مورد نظر خود طبق مراحل زیر اقدام کنید:

توجهگروه آزمایشی خود را انتخاب کنید.

توجهسهمیه منطقه ای خود را انتخاب کنید.

توجهاستان خود را انتخاب کنید.

توجهرشته های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

توجهرتبه خود را وارد نمایید و برروی گزینه نمایش رشته و دانشگاه کلیک کنید.

داوطلبان گرامی شرکت در آزمون سراسری می توانند برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. مشاوران این سامانه هرروز از ساعت 8 صبح تا 12 شب، از طریق سیستم مشاوره تلفنی آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره تحصیلی به شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

 

تلفن تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

خلاصه مطلب

نرم افزار انتخاب رشته کنکور، به داوطلبان شرکت در آزمون سراسری این امکان را می دهد تا بتوانند بهترین کدرشته محل را بر اساس رتبه خود و معیار های دیگر انتخاب کنند. اکثر این نرم افزار ها به صورت رایکان در دسترس عموم مردم قرار دارد. همچنین داوطلبان می توانند در زمان انتخاب رشته به سامانه سازمان سنجش مراجعه کرده و از لینک فعال انتخاب رشته مجازی این سامانه استفاده کنند. لازم به ذکر است استفاده از این سامانه رایگان نمی باشد.

در این مقاله تعدادی از موسسات ارائه دهنده نرم افزار انتخاب رشته کنکور را معرفی کرده ایم. همچنین داوطلبان می توانند با کلیک برروی لینک ذکر شده در مقاله از نرم افزار انتخاب رشته رایگان استفاده کنند.

داوطلبان می توانند برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. مشاوراه این سامانه هرروز از ساعت 8 صبح تا 12 شب، از طریق سیستم مشاوره تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی