کد خبر : 11716

خرید کارت اعتباری انتخاب رشته مجازی

این مقاله راهنمای نحوه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته مجازی امسال است. با توجه به مطالب آموزشی این صفحه می توانید برای خرید کارت اعتباری انتخاب رشته مجازی کنکور اقدام کنید.

خرید کارت اعتباری انتخاب رشته مجازی

راهنمای نحوه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته مجازی کنکور 

نحوه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته مجازی کنکور از طریق مراجعه به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود. داوطلبان گرامی در زمان انتخاب رشته و فعال شدن خرید کارت اعتباری انتخاب رشته به موارد زیر توجه داشته باشند:

  • قبل از خرید به عنوان آزمون و عنوان کارت (سريال ثبت نام) توجه کنید.
  • لازم است پیش از اقدام به خريد کارت اعتباری انتخاب رشته مجازی و پرداخت وجه، دفترچه انتخاب رشته و اطلاعيه هاي مربوطه را مطالعه کنيد و بعد از اطمينان به لازم داشتن کارت (سريال ثبت نام)، نسبت به خريد اقدام کنيد
  • در صورت عدم توجه به موارد فوق الذکر، مسئوليتي بر عهده سازمان سنجش نخواهد بود.
  • برای مشاوره در زمینه نحوه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته مجازی می توانید از طریق شماره تلفن های زیر با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید:

مشاوره قبولی در انتخاب رشته کنکور

داوطلبان کنکور می توانند برای مشاوره در زمینه نحوه دریافت و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور و خرید کارت اعتباری انتخاب رشته کنکور با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

مشاور عالی سازمان سنجش درمورد خرید اینترنتی کارت اعتباری نرم‌افزار راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی، اعلام کرد به ازای هر گروه آزمایشی یک شماره سریال و رمز عبور در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد که فقط مخصوص استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته‌های تحصیلی یک گروه آزمایشی است.

داوطلبان می‌توانند از طریق لینک خرید کارت اعتباری که در منوی نرم‌افزار انتخاب رشته‌های تحصیلی در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org وجود دارد، برای تهیه این نرم افزار اقدام کنند.

نرم‌افزار راهنمای انتخاب رشته در اولین گام پس از ورود داوطلب، اطلاعات کلی و اصول و مبانی استفاده از سیستم و پس از آن حداکثر تا 250 کد رشته محل را به داوطلب نمایش می‌دهد و قابلیت جست‌وجو و محدود کردن اطلاعات کد رشته محل‌ها را بر اساس شرایط مورد نظر داوطلب دارد که در رشته‌های ارائه شده تقریبا از بالا به پایین شانس قبولی اضافه می‌شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی