جهت مشاوره در زمینه نحوه محاسبه امتیازات در رتبه بندی فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 48793

نحوه محاسبه امتیاز نهایی رتبه بندی معلمان

نحوه محاسبه امتیاز نهایی رتبه بندی معلمان

نحوه محاسبه امتیاز نهایی رتبه بندی معلمان و فرهنگیان در سال 1401 مشخص شد. در این مطلب می خوانید امتیاز نهایی معلمان برای رتبه‌ بندی چگونه محاسبه می‌ شود؟

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد، امتیاز نهایی معلمان در رتبه‌بندی براساس امتیازات خودارزیابی، مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه و بررسی ارزیابان است‌.


شرایط محاسبه امتیاز نهایی رتبه بندی معلمان در سال 1401

شرایط محاسبه امتیاز نهایی رتبه بندی معمان در سال 1401 مشخص شد. رتبه‌ بندی معلمان وارد فاز اجرایی شد و سامانه رتبه‌بندی معلمان به‌آدرس rtb.medu.ir فعال است و معلمان با توجه به زمان‌بندی اعلام‌شده باید اطلاعات خود را در سامانه رتبه‌بندی به‌آدرس  rtb.medu.ir بارگذاری کنند.

تمام معلمان که در حکم پرسنلی آنها از کلمات معادل «معلم، آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی و…» استفاده شده، امکان ورود به سامانه و تکمیل فرم‌ها را دارند.

  • طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان براساس شرایط محاسبه امتیاز نهایی رتبه بندی معمان در سال 1401، امکان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان فراهم شده است تا امتیازات نهایی از این طریق بررسی شود. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.
  • رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در مورد فرهنگیان مشمول قانون نظام رتبه‌بندی معلمان و بررسی مدارک و محاسبه امتیاز نهایی رتبه بندی معلمان گفت: براساس آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی لازم است معلمان مدارک، مستندات و دلالت‎های خود را مطابق راهنما و براساس مصادیق تعریف شده در سامانه رتبه‌بندی به نشانی RTB.medu.ir بارگذاری کنند.
  • وی افزود: شواهد و مدارک بارگذاری شده، پس از بررسی و تکمیل توسط مدیران مدارس در پرونده الکترونیکی هر فرد ثبت شده و در مرحله بعد توسط ارزیابان بررسی و براساس دستورالعمل ارزیابی و امتیازات معین می‎شود.
  • رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: امتیاز نهایی هر فرد براساس شیوه‌نامه اجرایی نظام رتبه‌بندی محاسبه می‎شود و ملاک آن، امتیازات خودارزیابی، مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه و همچنین بررسی ارزیابان است‌که مطابق الگوهای سنجش شایستگی‎های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای انجام می‎شود.
  • وی ضرورت دارد آن گروه از معلمانی که تاکنون دراین خصوص اقدام نکرده‎اند، در فرصت باقی‎مانده ضمن مراجعه به سامانه و با استفاده از راهنمای مربوط که در پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در قسمت خدمات الکترونیک در بخش مربوط به رتبه بندی معلمان قرار دارد، اقدامات لازم را انجام دهند.
  • همچنین ثبت‌نام از متقاضیان ارزیابی حرفه‎ای از طریق سامانه ثبت‌نام ارزیابان رتبه‌‌بندی معلمان در پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir  میسر است.
  • براساس شرایط محاسبه امتیاز نهایی رتبه بندی معمان در سال 1401 متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت‌ نام در سامانه مذکور اقدام کنند. معلمان شاغل و بازنشسته و اعضای هیئت علمی شاغل دانشگاه فرهنگیان یا بازنشسته با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‎‌‌های: علوم تربیتی، مشاوره و روانشناسی که آشنا به فناوری اطلاعات و ارتباطات، دارای انضباط کاری، تحلیل‎گر و دارای روحیه استدلال، پاسخگو نسبت به عملکرد، مسئولیت‎‌‌‌پذیر، دارای توانایی در نگارش و مهارت‎‌‌های نوشتاری و صبور و دارای سعه صدر هستند، می‎توانند برای شرکت در دوره تربیت ارزیاب رتبه‌بندی معلمان ثبت‌نام کنند.


راهنمای رتبه بندی فرهنگیان در سال 1401

این راهنما پیرو میز کار رتبه بندی، برای معلمان گرامي و فرهنگیان عزیز سراسر کشور در زمینه رتبه بندی در سال 1401 است.
با سلام و احترام
با توجه به ابلاغ شيوه نامه اجرايي رتبه بندی طي نامه شماره ٩٢٣٤٣/٧١٠ مورخ ٣١/مرداد/١٤٠١ از سوي مركز برنامهريزي منابع انساني و امور اداري، اين مستند به جهت شفاف سازي شيوه نامه اجرايي و راهنما براي تكميل سامانه رتبه بندی تهيه گرديده است. پيش از مطالعه ادامه مطالب اين مستند، به نكات ذيل توجه نماييد:

  • ١ .تمامي معلمان گرامي كه در حكم پرسنلي آنها از كلمات معادل معلم (آموزگار، دبير، هنرآموز، مربي امور تربيتي و …) استفاده شده است امكان ورود به سامانه و تكميل فرمها را دارند.
  • ٢ .نام كاربري سامانه كد ملي و كلمه عبور به سامانه همان كلمه عبور سامانه پروفايل profile.medu.ir  است. در صورت فراموشي كلمه عبور، از قسمت “بازيابي كلمه عبور” كلمه عبور جديد دريافت نماييد.
  • ٣ .در صورت نياز به پشتيباني در استفاده از سامانه، از لينك ” ورود به نرمافزار پشتيباني” استفاده نماييد.
  • ٤ .تمامي مدارك و مستندات ميبايست متنهي به ٣١/٠٦/١٤٠٠ باشد و سامانه به صورت خودكار تاريخهاي پس از آن را نميپذيرد.
  • ٥ .تمامي معلمان گرامي كه دسترسي به رايانه جهت تكميل فرمها ندارند، ميتوانند از امكانات واحد آموزشي محل خدمت خود استفاده نمايند.
  • ٦ .امتياز زيرشايستگي ها (زيرمجموعه هاي شايستگي هاي عمومي، تخصصي، حرفهاي و تجربه) به صورت تجميعي محاسبه مي گردند.
  • برای مشاهده جدول شایستگی رتبه بندی معلمان روی لینک زیر کلیک کنید:

راهنمای جدول های شایستگی ملعمان سامانه رتبه بندی را از اینجا( رتبه بندی معلمان )دریافت کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه محاسبه امتیازات در رتبه بندی فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی