جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت و تکمیل فرم هدایت تحصیلی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 57819

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو

نحوه دریافت فرم هدایت تحصیلی نهم

دانش آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته هدایت تحصیلی، لازم است در زمان دریافت فرم هدایت تحصیلی نهم به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند و با دریافت این فرم و تکمیل فرایند هدایت تحصیلی، امتیاز بندی شوند. در این مقاله زمان و نحوه دریافت فرم هدایت تحصیلی از سایت مای مدیو را شرح داده ایم. نمونه برگه هدایت تحصیلی اولویت بندی و فرم های شماره ،2، 3 ،4، 5، 6 و7  توضیحات مفیدی را در اختیار دانش آموزان، اولیا و مدیران محترم مدارس قرار داده ایم.

هر سال، آموزش و پرورش برای دانش آموزان پایه نهم برنامه های مشاوره ای و آزمون هایی را درنظر می گیرد تا دانش آموزان بتوانند با آگاهی کامل و اطلاعات کافی در مورد استعدادها و علایق خود، فرم هدایت تحصیلی نهم را دریافت کرده و انتخاب رشته کنند.

برای تعیین رشته داوطلبان، 7 فرم هدایت تحصیلی نهم در نظر گرفته شده است و هر یک شامل فرم هایی از قبیل نظرسنجی معلمان، مشاوران، والدین و خود دانش آموز و همچنین نتایج آزمون های مشاوره ای و فرم های اولویت ثبت نام هدایت تحصیلی پایه نهم است.

با توجه به اهمیت اجرای صحیح مراحل انتخاب رشته تحصیلی و تاثیر آن بر آینده شغلی دانش آموزان، در این مقاله به طور کامل شرح داده ایم که چگونه می توانید مراحل دریافت فرم هدایت تحصیلی از مای مدیو و تکمیل فرایند انتخاب رشته نهم را انجام دهید.


نحوه دریافت فرم هدایت تحصیلی پایه نهم

 دریافت فرم هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم فقط از طریق مراجعه به سامانه پنجره الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir انجام می شود. سایت دریافت فرم هدایت تحصیلی، مای مدیو نام دارد. در این قسمت، نحوه دریافت فرم هدایت تحصیلی از سایت my.medu.ir را به صورت تصویری شرح داده ایم تا بتوانید به راحتی، فرم هدایت تحصیلی را دریافت کنید. دانش آموزان برای ورود به این سایت، نیاز به وارد کردن کدملی و سریال شناسنامه خود دارند تا بتوانند فرم هدایت تحصیلی از سایت مای مدیو دریافت کنند.


دریافت فرم هدایت تحصیلی انتخاب رشته پایه نهم از مای مدیو

دانش آموزان می توانند برای دریافت فرم هدایت تحصیلی یا همان برگه هدایت تحصیلی، به ترتیب زیر اقدام کنند. توجه داشته باشید که فرم هدایت تحصیلی بعد از برگزاری آزمون رقبت و توانایی، همچنین تکمیل فرم های نظرسنجی والدین و دانش آموز و بعد از پایان امتحانات خرداد ماه دانش آموزان پایه نهم، قابل دریافت است. بنابراین در این راهنمای تصویری تمامی مراحل را به ترتیب تا زمان دریافت برگه هدایت تحصیلی، شرح داده ایم:

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 1 ابتدا وارد سایت my.medu.ir شده و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

•رمزعبور دانش آموزان اتباع تاریخ تولد به صورت عددی و هشت رقمی می باشد (مثلا 13801105)

•ورود دانش آموزان ایرانی با کدملی و رمزعبور قبلی می باشد.

ورود به مای مدیو- my.medu.ir



دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 2در صفحه پنل کاربری خود بر روی گزینه هدایت تحصیلی کلیک کنید تا بتوانید فرم های مربوط به هدایت تحصیلی را دریافت نمایید. همچنین لازم به ذکر است که سوالات رغبت و توانایی نیز از طریق سایت مای مدیو، در دسترس قرار می گیرد.

نحوه دریافت فرم هدایت تحصیلی از مای مدیو



دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 3 مراحل هدایت تحصیلی برای دریافت فرم هدایت تحصیلی، شرکت در آزمون رغبت و آزمون توانایی، تکمیل فرم نظر سنجی والدین و تکمیل فرم نظر سنجی دانش آموز است.

نحوه دریافت فرم هدایت تحصیلی از مای مدیو



دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 4 آزمون رغبت : بعد از انتخاب گزینه “هدایت تحصیلی” از پنل کاربری دانش آموز در سایت مای مدیو، با انتخاب آزمون رغبت، در صورتی که موعد مقرر آزمون باشد، دانش آموز می تواند در آزمون رغبت شرکت کند.




دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 5 آزمون توانایی: بعد از انتخاب گزینه “هدایت تحصیلی” از پنل کاربری دانش آموز در سایت مای مدیو، با انتخاب آزمون توانایی، در صورتی که موعد مقرر آزمون باشد، دانش آموز می تواند در آزمون توانایی شرکت کند.

آزمون توانایی هدایت تحصیلی در مای مدیو



دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 6 فرم نظر سنجی والدین در مای مدیو همان فرم شاره 3 هدایت تحصیلی است : بعد از انتخاب گزینه “هدایت تحصیلی” از پنل کاربری دانش آموز در سایت مای مدیو، با انتخاب گزینه “فرم نظر سنجی والدین” در صورتی که موعد مقرر تکمیل فرم نظر سنجی باشد، اولیا می توانند فرم را تکمیل کنند.

فرم هدایت تحصیلی که برای نظر خواهی از والدین در نظر گرفته شده است، شامل جدولی از رشته های تحصیلی ارائه شده برای دانش آموزان است و والدین می توانند با توجه به نظرات و  علاقمندی دانش آموزان و همچنین با کمک مشاور تحصیلی و معلمان، اولویت های انتخابی خود را از ۱ تا ۵ انتخاب نمایند.

نمون برگ نظر خواهی والدین در هدایت تحصیلی



دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 7 فرم نظر سنجی دانش آموز در مای مدیو: بعد از انتخاب گزینه “هدایت تحصیلی” از پنل کاربری دانش آموز در سایت مای مدیو، با انتخاب گزینه “فرم نظر سنجی دانش آموز” در صورتی که موعد مقرر تکمیل فرم نظر سنجی باشد، دانش آموز می تواند فرم را تکمیل کند.

در این نمون برگ، جدولی از رشته های مربوط به شاخه های تحصیلی مختلف تهیه شده و لازم است دانش آموز، با توجه به علاقمندی ها و توانایی های خود رشته های مورد علاقه خود را به ترتیب اولویت انتخاب کند. امتیاز بندی در نظر گرفته شده برای این نمون برگ 10 امتیاز بوده و دانش آموزان باید برای رشته های انتخابی خود، به ترتیب از ۱ تا ۱۰ امتیازدهی کند تا اولویت بندی انتخاب رشته های مورد نظر او مشخص شود.

نمون برگ نظر خواهی دانش اموز در هدایت تحصیلی



دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 8 بعد از طی مراحل بالا و بعد از ثبت نمرات خرداد ماه دانش آموزان، از طریق انتخاب گزینه “هدایت تحصیلی” در سایت مای مدیو، می

توانید برای دریافت فرم هدایت تحصیلی پایه نهم، اقدام کنید. به این صورت که روی گزینه هدایت تحصیلی کلیک نموده و فرم های مربوط به هدایت تحصیلی را دریافت نمایید.


در ادامه، همه چیز در مورد فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم را شرح داده ایم:


فرم شماره 2 هدایت تحصیلی 

 فرم شماره ۲ همان فرم نظر خواهی از معلمان است. فرم شماره 2 مربوط به نظر خواهی از معلمان درباره عملکرد تحصیلی دانش آموزان لیست  که براساس دروس ارائه شده، توسط معلم نظرسنجی می شود. معلمان، نظرات خود را درباره عملکرد دانش آموز در طول سال تحصیلی براساس معیارهای در نظر گرفته شده و با امتیاز بندی های عالی، خیلی خوب، خوب، متوسط و ضعیف ثبت می کنند. امتیاز در نظر گرفته شده برای این نظر سنجی حداکثر 10 امتیاز است:

امتیازدهی فرم نظر خواهی از معلمان
عالی خیلی خوب  خوب متوسط ضعیف بد
۱۰ امتياز ۸ امتياز ۶ امتياز ۴ امتياز ​ ۲ امتياز   صفر امتياز

ملاک های های مهم در امتیاز دهی دانش آموزان، شامل موارد زیر است:

  1. شرکت فعال در واحد های کار ارائه شده
  2. علاقمندی و خلاقیت و ابتکار عمل در درس ها
  3. انجام بدون تاخیر وظایف و تکالیف محول شده
  4. سرعت یادگیری و انتقال

فرم شماره 3 هدایت تحصیلی 

فرم نظر سنجی والدین در مای مدیو همان فرم شاره 3 هدایت تحصیلی است. فرم هدایت تحصیلی که برای نظر خواهی از والدین در نظر گرفته شده است، شامل جدولی از رشته های تحصیلی ارائه شده برای دانش آموزان است و والدین می توانند با توجه به نظرات و  علاقمندی دانش آموزان و همچنین با کمک مشاور تحصیلی و معلمان، اولویت های انتخابی خود را از ۱ تا ۵ انتخاب نمایند.


فرم شماره 4 هدایت تحصیلی 

فرم شماره ۴  ،همان فرم نظر خواهی از مشاوران است. این فرم مربوط به نظرسنجی از مشاوران تحصیلی مدارس برای هدایت تحصیلی پایه نهم بر مبنای میزان توانایی ها، علاقمندی ها، میزان آمادگی و مهارت های دانش آموزان است. این نظر سنجی با توجه به بررسی نتایج آزمون های مشاوره ای انجام می شود.

مشاوران مدارس با توجه به نتایج آزمون های رغبت و توانایی و همچنین علاقمندی ها و نظرات والدین و معلمان آن ها رشته های مناسب دانش آموزان را اولویت بندی و امتیازدهی می نمایند:

آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی امتیاز کل آزمون
آزمون رغبت ۱۵
آزمون استعداد ( هوش ) ۱۵

فرم شماره 5 هدایت تحصیلی 

فرم شماره 5 هدایت تحصیلی همان نمون برگ جمع بندی نتایج مشاوره ای هدایت تحصیلی است:

نمون برگ جمع بندی نتایج مشاوره ای هدایت تحصیلی

نمون برگ شماره ۵، یکی از فرم های هدایت تحصیلی است؛ در واقع این برگه، همان فرم جمع بندی آزمون ها و نظرات مشاورین است. در فرم جمع بندی مشاوره، مشاوران تحصیلی، بر اساس بررسی هایی که در مورد ویژگی های شخصیتی دانش آموزان، علایق، توانایی ها، ضعف ها، نمرات، نظرات والدین و دبیران داشته اند، نتیجه گیری می کنند و نظر خود را در برگ جمع بندی ثبت می نمایند.

به این ترتیب در این فرم هدایت تحصیلی (فرم شماره 5 هدایت تحصیلی) که نمون برگ جمع بندی نتایج مشاوره ای هدایت تحصیلی نام دارد، زمینه ها و رشته های تحصیلی مناسب برای دانش آموز، پیشنهاد داده می شود و مشاور براساس عوامل ذکر شده، اولویت بندی برای انتخاب رشته دانش آموز را اعلام می کند. برای توضیح واضح تر و آشنایی بیشتر دانش آموزان با این فرم هدایت تحصیلی در این قسمت نمونه ای از نمون برگ شماره ۵ در دسترس قرار گرفته و قابل مشاهده می باشد.






فرم شماره 6 هدایت تحصیلی 

فرم شماره 6 همان نمون برگ جمع بندی هدایت تحصیلی است. در نمون برگ شماره ۶ هدایت تحصیلی پایه نهم، علاوه بر نتایج نظر سنجی های عنوان شده، نتایج آزمون های مشاوره ای دانش آموزان نیز به صورت جداگانه محاسبه می شود.  امتیازدهی در نظر گرفته شده برای این فرم هدایت تحصیلی بر اساس نتایج امتیازبندی فرم ها و آزمون های مشاوره ای و اولویت بندی رشته های تحصیلی است.

امتیاز کل ثبت شده در فرم هدایت تحصیلی شماره ۶ از ۱۰۰ امتیاز، محاسبه می شود. مسئولین محترم مدارس، اگر در روش و نحوه محاسبه هدایت تحصیلی با سوال و مشکل روبرو شده اند، می توانند جهت کسب راهنمایی، با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.




بیشتر بدانید: my.medu.ir سایت هدایت تحصیلی




فرم شماره 7 هدایت تحصیلی 

نمون برگ اولویت هدایت تحصیلی ، همان فرم شماره 7 است. فرم شماره ۷ یا اولویت ثبت نام، یکی از فرم هدایت هدایت تحصیلی است که در آن اولویت بندی انتخاب رشته برای دانش آموزان براساس شرایط تحصیل در هر رشته انتخابی، تکمیل ظرفیت رشته و تکمیل ظرفیت ثانویه و نهایی در رشته های انتخاب شده، از طریق درج امتیازات الف تا د، مشخص می شوند. پیشنهاد می کنیم برای اینکه اطلاعات کامل در مورد اولویت الف، ب، ج و د انتخاب رشته، بدست بیاورید، مقاله زیر را مطالعه کنید:



بیشتر بدانید: معنی اولویت الف- ب – ج- هاشور در انتخاب رشته



پاسخ سوالات متداول در مورد هدایت تحصیلی

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 1 زمان دریافت فرم هدایت تحصیلی چه موقع است؟ زمان دریافت فرم هدایت تحصیلی بعد از ثبت نمرات خرداد ماه و در تیر ماه است.


دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 2 آدرس سایت دریافت فرم هدایت تحصیلی، چیست؟ سایت دریافت فرم هدایت تحصیلی، مای مدیو به آدرس my.medu.ir است.


دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 3نحوه دانلود فرم های هدایت تحصیلی نهم چگونه است؟ از طریق ورود به سایت مای مدیو آموزش و پرورش، امکانپذیر است.


دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 4نحوه دریافت فرم شماره 7 هدایت تحصیلی چگونه است؟ دریافت فرم شماره 7 از طریق سایت مای مدیو امکانپذیر است. در این مقاله درمورد فرم های شماره 2، 3، 4 ،5، 6 و 7 شرح داده ایم.


دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 5دریافت فرم هدایت تحصیلی از my.medu.ir چگونه است؟ در این مقاله نحوه ورود به سایت مای مدیو برای دریافت فرم های هدایت تجصیلی را به صورت تصویری آموزش داده ایم، اگر برای دریافت و تکمیل فرم های هدایت تحصیلی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 ضبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.



برگه هدایت تحصیلی کی میاد؟

زمان انتخاب رشته نهم 1402-1403 در هفته پایانی تیر ماه با صدور فرم هدایت تحصیلی انتخاب رشته آغاز می شود. حداقل نمره هر درس برای قبولی در انتخاب رشته تجربی، انسانی، ریاضی، فنی و حرفه ای، کاردانش و جزئیات مربوط به برگه هدایت تحصیلی انتخاب رشته نهم به اطلاع دانش آموزان و مسئولین مدارس مقطع متوسطه سراسر کشور می رسد:

برگه هدایت تحصیلی

در این قسمت زمان و تاریخ هدایت تحصیلی نهم را شرح داده ایم، زمان هدایت تحصیلی نهم 1402 اعلام شد انتخاب رشته دانش‌آموزان پایه نهم از هفته آینده آغاز می شود

برگه هدایت تحصیلی نهم 1402 برای انتخاب رشته تحصیلی از هفته آینده توزیع خواهد شد. دانش‌‌آموزان پایه نهم پس از دریافت برگه هدایت تحصیلی نهم به دهم  و انتخاب رشته می‌توانند در پایه دهم ثبت‌نام کنند.

در برگه هدایت تحصیلی دو مولفه، بررسی‌های مشاوره‌ای و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان لحاظ شده است که سهم بررسی‌های مشاوره‌ای ۶۵ نمره و عملکرد تحصیلی ۳۵ نمره است.

▫️نمرات دانش‌آموزان در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم برای انتخاب رشته ملاک است که نمرات پایه هفتم و هشتم ضریب 1 و نمرات پایه نهم ضریب 3 دارد.

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 14 در سال های اخیر فرم هدایت تحصیلی در سیدا نیست و فرمهدایت تحصیلی نهم به دهم به مای مدیو منتقل شده است.

در جدول زیر نمره هدایت تحصیلی برای رشته تجربی، نمره هدایت تحصیلی برای رشته انسانی، نمره هدایت تحصیلی برای رشته ریاضی و فنی حرفه ای و کاردانش را در اختیا رمتقاضیان قرار داده ایم.

جدول نمرات هدایت تحصیلی برای انتخاب رشته نهم سال 1402-1403(نمره تراز هدایت تحصیلی).

ردیف نام رشته تحصیلی دروس تخصصی حداقل نمره کسب شده
1  علوم تجربی علوم 14
ریاضی 13
2 ریاضی فیزیک علوم 13
ریاضی 14
3 علوم انسانی ادبیات فارسی 14
مطالعات اجتماعی 13
زبان عربی 12
4 فنی حرفه ای و کاردانش هنر 12
ریاضی 10
فناوری 12

برگه هدایت تحصیلی چیست؟

برگه هدایت تحصیلی مدرکی است که دانش آموزان در زمان ثبت نام در پایه دهم به مدارس ارائه می دهند، برگه هدایت تحصیلی نهم تعیین کننده رشته تحصیلی دانش آموزان در مقطع دوم متوسطه است. دانش آموزانی که در زمان اعلام برگه هدایت تحصیلی موفق به تکمیل آن نشوند مجاز به ثبت نام در پایه دهم نیستند.

در سال های گذشته آزمون هدایت تحصیل نهم از طریق سایت همگام انجام می شد ولی با تغییرات سامانه های آموزش و پرورش، آزمون هدایت تحصیلی یا همان آزمون رغبت و توانایی در سامانه my.medu.ir انجام می شود.

 در پاسخ به این سوال که آزمون هدایت تحصیلی چیست؟ باید بگوییم آزمون هدایت تحصیلی نهم در واقع آزمونی است که از دو بخش آزمون های مشاوره ای و عملکرد تحصیلی دانش آموزان تشکیل شده است، آزمون مشاوره ای در آزمون هدایت تحصیلی 65 امتیاز دارند و عملکرد تحصیلی 35 امتیاز از آزمون هدایت تحصیلی را به خود اختصاص داده است.

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 14آزمون هدایت تحصیلی نهم در سال های گذشته از طریق همگام انجام می شد ولی در حال حاضر آزمون هدایت تحصیلی نهم در مای مدیو انجام می شود.

نحوه انجام هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم

در این قسمت نحوه هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم و روند آن را شرح داده ایم، با مطالعه این مقاله می توانید به راحتی برگه هدایت تحصیلی در مای مدیو را تکمیل کنید.

 مراحل هدایت تحصیلی نهم به این شیوه است که دانش آموزان باید در بازه های زمانی مشخصی به سایت مای مدیو مراجعه کنند و فرم های هدایت تحصیلی را دریافت و تکمیل نمایند. تکمیل برگه هدایت تحصیلی نهم از طریق سایت مای مدیو انجام می شود بنابراین باید در تکمیل آن دقت کنید چون انتخاب رشته پایه نهم به دهم براساس فرم هدایت تحصیلی است.

دانش آموزان برای دریافت برگه هدایت تحصیلی پایه نهم با مراجعه به سایت مای مدیو میتوانند برگه های هدایت تحصیلی را دریافت کرده و تکمیل نمایند.

در این قسمت نحوه ثبت نمرات هدایت تحصیلی در سایت مای مدیو را به صورت کامل شرح داده ایم، برای نحوه انجام هدایت تحصیلی پیشنهاد می شود این مقاله ار تا انتها بخوانید:

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 16 ورود به سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 17

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 18

ورود مستقیم سایت





دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 2 ابتدا نقش ” دانش آموز” را انتخاب کرده، کد ملی و شماره سریال شناسنامه را درج نمایید و در آخر کد امنیتی را وارد کنید تا بتوانید به پنل شخصی خود در سامانه مای مدیو دسترسی پیدا کنید.

برگه هدایت تحصیلی انتخاب رشته نهم 1402-1403





دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 3 از بین گزینه ها مطابق شکل زیر گزینه ” هدایت تحصیلی” را انتخاب کرده تا به برگه هدایت تحصیلی دسترسی پیدا کنید:

برگه هدایت تحصیلی انتخاب رشته نهم 1402-1403





دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 21 انجام مراحل آزمون هدایت تحصیلی و تکمیل فرم های هدایت تحصیلی نهم و ثبت نمرات هدایت تحصیلی در مای مدیو




دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 5 دریافت تاییدیه نهایی هدایت تحصیلی و تکمیل انتخاب رشته




دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 14 در پاسخ به این سوال که نمرات هدایت تحصیلی چگونه محاسبه می شود باید بگوییم هدایت تحصیلی از دو بخش آزمون های مشاوره ای و عملکرد تحصیلی تشکیل شده است بنابراین نمره هدایت تحصیلی نهم از مجموع این نمرات بدست می آید.

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 24 نمره الف هدایت تحصیلی در برگه های هدایت تحصیلی بالاترین نمره است.




نحوه امتیاز دهی فرم های هدایت تحصیلی 

در آزمون هدایت تحصیلی در سال های اخیرا علاوه بر توجه به علایق ، استعداد و عملکرد تحصیلی دانش آموزان به نظرات والدین دانش آموز، نظر معلم، و نظر مشاوران هم توجه خاصی شده است و برای هر کدام امتیاز و سهم جدا در نظر گرفته شده است.

امتیاز دهی فرم هدایت تحصیلی به شرح زیر است:

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 25 آزمون های مشاوره ای: میزان و سهم آزمون های مشاوره ای در هدایت تحصیلی 30 درصد است.

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 26 نظر دانش آموز: میزان امتیاز برگه هدایت تحصیلی نهم 1402  و تاثیر آن در هدایت تحصیلی 10 درصد است.

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 27 نتایج عملکرد تحصیلی: بررسی نمرات دانش آموزان در تمام دورس متوسطه با ضرایب اختصاصی هر کدام برای رشته های متفاوت به میزان 35 درصد است.

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 28 نظر والدین: سهم نظر والدین در انتخاب رشته و هدایت تحصیلی به میزان 5 درصد است.

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 29 نظر معلم: میزان تاثیر نظر معلم در  برگه هدایت تحصیلی نهم 10 درصد است.

دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 30 نظر مشاور: با توجه به بررسی های مشاوره ای ازجمله عملکرد تحصیلی، علایق و استعداد، مصاحبه و مشاوره در نهایت مشاور 10 درصد نقش دارد.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور دریافت برگه و فرم هدایت تحصیلی نهم از مای مدیو 31

راهنمای تلفنی آموزش انجام هدایت تحصیلی

در این مقاله نحوه انجام برگه هدایت تحصیلی در سایت مای مدیو را شرح داده ایم، اگر برای انجام هدایت تحصیلی به آموزش نیاز داشته اید  یا با سوال یا ابهام روبرو شده اید، می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید تا مشاوران سامانه شما را راهنمایی کنند که بهترین انتخاب رشته را داشته باشید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت و تکمیل فرم هدایت تحصیلی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی