جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 58068

نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا

ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا

در این صفحه روش و نحوه ثبت سریع نمرات در سیدا را آموزش داده ایم، همچنین می توانید ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا را از طریق همین مقاله انجام دهید. در ادامه لینک ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی بدون افزودنی در اختیار معلمان، مدیران و معاونان اجرایی مدارس کل کشور قرار داده ایم همچنین راهنمای تصویری چگونگی ثبت سریع نمرات در سیدا رامشاهده می کنید.


نحوه ثبت سریع نمرات در سیدا

در این قسمت نحوه ثبت سریع نمرات در سیدا را شرح داده ایم. نحوه ثبت نمرات در سیدا توسط معلم ، مدیران و معاونان با این روش بسیار سریع و آسان است زیرا دیگر نیازی به ثبت دستی نمرات و نوشتن توصیف نمرات نیست فقط ستون اول را وارد می کنید بقیه ستون ها بصورت اتوماتیک تکمیل می شود. 

در حال حاضر، ثبت نمرات در سیدا ابتدایی با روش ثبت سریع سیدا فقط از طریق نسخه کامپیوتر امکان پذیر است. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا آموزش ثبت نمرات در سیدا را به روش ساده بیاموزید.



نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا 1 بیشتر بدانید: راهنمای ورود به سیدا (کلیک کنید)


نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا

آموزش تصویری ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی

در آموزش تصویری زیر مراحل و نحوه ثبت سریع نمرات در سیدا به صورت گام به گام شرح داده شده است. نمرات پایه ابتدایی بصورت توصیفی هستند ستون اولیه بصورت عدد باید وارد شود و ستون های بعدی باید بصورت متن توصیفی وارد شود. نحوه ثبت این نمرات در سیدا  بخصوص در بخش توصیفی زمان بر هست چون باید این توصیف را نوشت و این مطلب زمان زیادی را از معلمان می گیرد در این قسمت یک روش ساده برای چگونگی ثبت نمرات در سیدا توسط معلمان آموزش داده می شود تا بصورت سریع نمرات در سیدا ثبت شوند.

ثبت سریع نمرات توصیفی در سیدا بدون افزودنی روش جدیدی است که با صرف کمترین زمان می توان این کار را انجام داد و نیاز به ورد اطلاعات بصورت دستی ندارد و کافی است که عدد توصیفی مربوط را وارد کرد. برای ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی مطابق آموزش تصویری زیر اقدام کنید:

نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا 2 برای ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا ابتدا باید لینک‌های زیر را متناسب با پایۀ تحصیلی، به پنل Bookmarks مرورگر درگ کرده یا بصورت دستی، آدرس آن را کپی کرده و در قسمت Bookmarkها ثبت کنید اگر در تنظیمات مروگر شما بوک مارک فعال نیست با با زدن Ctrl + Shift + B بوک مارک را باز نمایید تا بتوانید ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی را انجام دهید.

توصیفی1
توصیفی2
توصیفی3
توصیفی4
توصیفی5
توصیفی6

توصیفی مختصر (شامل توصیفی1 تا توصیفی6 موجود در نسخۀ قبل)
توصیفی کامل (شامل توصیفی1 تا توصیفی6 موجود در نسخۀ قبل)

نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا

توصیفی مختصر (شامل توصیفی1 تا توصیفی6 موجود در نسخۀ قبل)


 نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا 3 در ثبت سریع نمرات در سیدا توجه داشته باشید که در صفحه باز شده لینک های مربوط به پایه  های تحصیلی مختلف نمایش داده می شود. مثلا اگر درس پایه تحصیلی چهارم را قرار است وارد کنید پایه چهارم را انتخاب کنید

لازم به ذکر است می توانید حتی تمام پایه ها را انتخاب کنید.

 نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا 4مرحله بعدی وارد سایت سیدا به نشانی sida.medu.ir شوید و شروع به ثبت سریع نمرات کنید:

ورود به sida.medu.ir

نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا 5

 نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا 6 مطابق با تصویر زیر ابتدا شماره کاربری و رمز عبور را انتخاب می کنید و وارد سامانه می شوید:

ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا


نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا 7 سپس از سمت راست مطابق با تصویر “عملیات ضمن خدمت” و بعد “ورود نتایج از طریق کلاس توصیفی-معلم را انتخاب کنید.

مراحل ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا


نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا 8 در این مرحله در قسمت درس ” درس مورد نظر را که قصد دارید نمرات آن را وارد کنید انتخاب می کنید” مثلا در اینجا درس هدیه های آسمانی را انتخاب کردم.در قسمت ” نوبت تحصیلی” می توانید نوبت اول، دوم یا تابستانی را انتخاب کنید.

مراحل ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا


نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا 9در ثبت سریع نمرات در سیدا دیگر نیاز نیست گزینه های دیگر را پر کنید وقتی که وارد سیدا می شوید کافی است ستون اول عدد مربوط به نمره را انتخاب کنید و سپس پایه مربوط به خود را انتخاب کنید و بصورت خودکار در قسمت توصیف نمرات قرار می گیرد.

نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا



فیلم آموزش ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا

با مشاهده فیلم زیر که مربوط به آموزش ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا است می توانید به راحتی ثبت سریع نمرات در سیدا را انجام دهید .

می توانید برای مشاهده، روی کادر فیلم کلیک کنید. حتما این فیلم را با صدا مشاهده کنید؛ تمام مراحل ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سامانه سیدا، شرح داده شده است:



نحوه ثبت نمرات در سیدا با گوشی

نحوه ثبت نمرات در سیدا با گوشی مطابق با آموزش تصویری موجود در بالای صفحه است.توجه داشته باشید در نسخه موبایل نمی توان ثبت سریع نمرات را در سیدا انجام داد ولی می توان به شیوه ساده مراحل ثبت نمرات در سیدا با گوشی را انجام داد

به این صورت که ابتدا وارد سامانه سیدا می شو ید و بعد از اینکه نمرات عددی را وارد کردید وارد فایل توصیفی مربوط به هر درس می شوید و توصیف مربوط به هر درس را کپی کنید و در خانه مربوطه قرار دهید.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا 10

راهنمای تلفنی ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا

اگر در انجام مراحل ثبت سریع نمرات در سیدا با سوال و یا مشکل روبرو شده اید نگران نباشید، می توانید برای کسب راهنمایی بصورت تلفنی هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب، از طریق تلفن ثابت با شماره تلفنی ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه تلفنی پاسخگوی سوالات شما در زمینه نحوه ثبت سریع نمرات در سیدا هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت سریع نمرات توصیفی ابتدایی در سیدا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی