جهت مشاوره در زمینه مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 58959

راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

چرا نمی تونم وارد سایت ضمن خدمت فرهنگیان شوم/ مشکل ورود به سامانه ضمن خدمتدر این مقاله به سوال چرا نمیتونم وارد سایت ضمن خدمت فرهنگیان شوم پاسخ داده ایم و راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را به صورت تصویری شرح داده ایم. اگر می خواهید بدانید که علت خطاهای سامانه ضمن خدمت فرهنگیان چیست و چرا نمی توانید وارد سایت ضمن خدمت شوید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:


مشکل وارد شدن به سایت ضمن خدمت فرهنگیان 

اغلب فرهنگیان با مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت و خطاهای متعدد این سامانه روبرو هستند، به دلیل اهمیت این موضوع و با هدف رفع این مشکلات، در این قسمت به سوال چرا نمیتونم وارد سایت ضمن خدمت فرهنگیان شوم به صورت کامل پاسخ داده و در ادامه راه حل مشکلات ورود و خطاهای سامانه ضمن خدمت را به صورت تصویری شرح داده ایم:


راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 1خطای سرور سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

 گاهی برخی فرهنگیان سوال دارند که چرا نمیتونم وارد سامانه ضمن خدمت فرهنگیان شوم، باید گفت هنگام ورود به سامانه با خطای سرور مواجه می شوند،خطای سروری از سمت خود سامانه است و مشکل از اینترنت یا دستگاه شما نیست. برای رفع این مشکل باید منتظر باشید که این خطا از طرف سامانه حل شود تا زمانی که مشکل سامانه حل نشود شما نمی توانید وارد سامانه ضمن خدمت فرهنگیان شوید.




راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 2خطای شلوغی سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

ممکن است در ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان خطای شلوغی را دریافت کنید. زمانی که کاربران زیادی در حال استفاده از سایت هستند بخصوص در شرایطی که آزمون ضمن خدمت فعال می شود، برای رفع این خطا لازم است صبر کنید و  مجدد تلاش کنید.



راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 3 ورود به سایت ضمن خدمت




راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 4 گاهی ممکن است کاربران در هنگام ورود به سامانه ضمن خدمت با مشکل فراموشی رمز عبور مواجه شوند برای رفع این مشکل می توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید، در ادامه مراحل بازیابی رمز را شرح داده ایم:

راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 5 در این قسمت روی عبارت ” فراموش کردن رمز” کلیک کنید:

راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت

راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 5 در این مرحله ابتدا گزینه “فراگیران” را انتخاب کنید، کد ملی، کد پرسنلی، شماره همراه و کد امنیتی را درج نمایید و در آخر روی عبارت ” ورود به سامانه” کلیک کرده تا بتوانید رمز عبور جدید انتخاب کنید.

راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت

راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 5 توجه داشته باشید که شماره همراه حتما باید به نام خود فراگیر باشد در غیر این صورت با خطا سامانه ضمن خدمت فرهنگیان مواجه خواهید شد.


راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 8 مشکل به روزرسانی و تغییرات در سایت

گاهی اوقات مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت به علت بروزرسانی و تغییرات ایجاد شده در سایت ضمن خدمت است، معمولا این مشکل چند روز زمان می برد که رفع شود اکثر مواقع در صفحه ضمن خدمت این خطا اطلاع رسانی می شود.




راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 9  باز نشدن سایت ضمن خدمت فرهنگیان

 برای برخی فرهنگیان عزیز این سوال مطرح است که چرا بعد از وارد کردن رمز و نام کاربری نمیتونم وارد سایت ضمن خدمت فرهنگیان شوم؟ گاهی باز نشدن سایت ضمن خدمت و عدم نمایش دوره ها و یا کلاس ها، مربوط به مشکلات فنی در سامانه ضمن خدمت است و به مرور رفع خواهد شد. البته گاهی نیز به علت سرعت پایین اینترنت بوده و لازم است سرعت اینترنت خود را بررسی کنید؛ سپس دوباره تلاش کنید و در زمان مناسب تری مجدد وارد شوید.



راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 10

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور



رفع خطای واردن شدن به سایت ضمن خدمت فرهنگیان

اگر در ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان با پیام خطا روبرو شده اید یا اینکه نمی توانید وارد سایت ضمن خدمت فرهنگیان شوید می توانید  از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه آماده اند تا از طریق سیستم مشاوره تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.



راه حل مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 11 در ادامه بدانید: سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان



1/5 - (2 امتیاز)
منابع : ناموجود

جهت مشاوره در زمینه مشکل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی