جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در مدارس تیزهوشان مراغه و اطلاع از شرایط و شهریه مدارس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 68730

لیست مدارس تیزهوشان مراغه + شرایط ورود

در این مقاله جدیدترین لیست مدارس تیزهوشان مراغه را به همراه آدرس و شماره تلفن در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. علاوه براین شرایط ورود به مدارس تیزهوشان مراغه را شرح داده ایم تا اولیا و دانش آموزان شهر مراغه با در دست داشتن لیست مدارس تیزهوشان مراغه و اطلاع از شرایط ثبت نام به راحتی در یکی از بهترین مدارس سمپاد مراغه ثبت نام کنند. انتخاب مدرسه عالی برای ادامه تحصیل یکی از دغدغه های مهم برای اولیا و دانش آموزان است. دانش آموزان می توانند با بررسی مدارس تیزهوشان مراغه و آگاه شدن از جزییاتی نظیر جایگاه علمی مدرسه از نظر برنامه های آموزشی، رتبه بندی، آدرس و … آگاه شوند؛ سپس بعد از انجام تحقیقات لازم فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان را تکمیل و ارسال کنند.

اولیا برای پیشرفت فرزندان خود سعی می کنند تا دانش آموزان خود را در مدارس سمپاد ثبت نام کنند چرا که این مدارس از سطح علمی بالاتری نسبت به سایر مدرسه ها برخوردار است. در مدارس تیزهوشان مراغه در دوره های متوسطه اول و دوم شاهد هستیم که به تعلیم و تربیت دانش آموزان به بهترین نحو پرداخته می شود.

برای ورود دانش آموزان به مدرسه تیزهوشان، بایستی طبق تاریخ اعلام شده ثبت نام انجام شود. ثبت نام تیزهوشان، که از پایه های هفتم یا دهم است، شرکت نمایند و کسب نمره قبولی در این امتحان برای وارد شدن به مدارس تیزهوشان الزامی است. ساکنین شهر مراغه برای ثبت نام در مدرسه تیزهوشان می توانند درباره لیست مدارس، موقعیت مکانی مدرسه های مورد نظر و … تحقیقات الزامی را به عنوان شناخت کامل محیط مدارس سمپاد انجام دهند.

لیست مدارس تیزهوشان مراغه



لیست مدارس تیزهوشان مراغه

سمپاد تیزهوشان مراغه به نسبت دیگر کلاس ها از امکانات کامل تری برخوردار هستند و همچنین از لحاظ کیفیت آموزشی و تحصیلی نیز در رتبه بالاتری قرار دارند. وجود پوئن های مثبت سمپاد باعث می شود تا هر ساله متقاضیان بیشتری به فکر ثبت نام و ادامه تحصیل در این مدارس باشند.

در زمان ثبت نام مدارس سمپاد، شاهد هستید که بدون توجه به محل سکونت و آدرس دانش آموز، ثبت نام انجام می شود. همچنین در زمان تکمیل فرم ثبت نامی آزمون تیزهوشان، انتخاب مدرسه الزامی است و این کار برای تعیین ظرفیت مدارس بعد از دریافت نمره قبولی است.

در لیست مدارس سمپاد ایران، آدرس، شماره تماس و نام مدرسه درج می شود تا شخصی که قصد انتخاب آن را دارد بتواند به راحتی اقدام به ثبت نام کند. نکته حائز اهمیت این است که دانش آموزان موظف اند مبلغی را به صورت اینترنتی به عنوان هزینه آزمون تیزهوشان پرداخت نمایند.


آدرس مدارس تیزهوشان مراغه

در این قسمت، آدرس مدارس سمپاد مراغه برای اولیا و دانش آموزان ثبت می شود تا بتوانند به راحتی درباره آن ها تحقیق کنند و بعد از انتخاب مدرسه موردنظر اقدام به ثبت نام و تکمیل فرم آزمون ورودی نمایند.

دوره نام مدرسه شماره تماس آدرس
اول تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی 4137412446 شهرک ولیعصر، خیابان استاد شهریار
اول تیزهوشان دخترانه فرزانگان 4137412446 شهرک ولیعصر، خیابان استاد شهریار
دوم تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی مراغه 04137412444

09141207281

شهرک ولیعصر، خیابان استاد شهریار
دوم تیزهوشان دخترانه فرزانگان 4137404621 شهرک ولی عصر، خیابان 48 متری شهید دهقان، کوچه ابوذر

مدارس تیزهوشان مراغه


شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان مراغه

دانش آموزانی که قصد دارند در مدارس تیزهوشان مراغه ثبت نام کنند بایستی تمامی شرایط ثبت نام مدارس سمپاد مراغه را دارا باشند تا ثبت نام در مدارس انجام شود. شرایط مورد نیاز برای ثبت نام عبارت اند از:

شرایط اختصاصی

  • دانش آموزان باید مدرسه سمپادی که برای تحصیل مد نظر دارند را در محل سکونت و منطقه خود انتخاب کنند.
  • در صورت شرکت دانش آموزان دو قلو یا چند قلو (همجنس یا غیر همجنس) و قبول شدن یکی از آن ها و دریافت نکردن نمره کافی توسط دیگری، با کسب 70 درصد نمره، شخص در آخر پذیرفته می شود و می تواند در مدرسه مورد نظر به صورت مازاد بر ظرفیت، ثبت نام خود را در مدارس مورد نظر انجام دهد.
  • تمامی دانش آموزان بر اساس ترتیب اولویت هایشان مجاز هستند حداکثر دو الی سه مدرسه انتخاب کنند.
  • برای ورود به سمپاد تیزهوشان مراغه تنها ملاک پذیرش، کسب نمره قبولی است.

شرایط عمومی

  • تابعیت ایرانی برای ورود به مدارس سمپاد الزامی است (ثبت نام برای اتباع غیر ایرانی با شرایط خاص امکان پذیر است).
  • دریافت نمرات خیلی خوب و دریافت نمرات عالی در تمامی دروس در نوبت اول پایه ششم ابتدایی مهم و ضروری است.

دریافت نمرات خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم ابتدایی (اگر دانش آموزی در یکی از درس ها نمره خوب دریافت کند، مانعی برای ورود آن به مدارس تیزهوشان وجود ندارد).

کارت ورود به جلسه (شامل: نام، نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی، عكس داوطلب، مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه)، هفت روز قبل از تاریخ برگزاری تا روز برگزاری آزمون، از طریق سامانه ثبت نام به نشانی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

شرکت داوطلبان در جلسه آزمون، بدون ارائه کارت ورود به جلسه، ممنوع است هرگونه تغییر احتمالی در زمان و ساعت برگزاری آزمون از طریق مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعمال خواهد شد. برای همین دانش آموزان باید به اطلاعیه های صادر شده توجه کنند.


** لازم به ذکر است که احتمال تغییر در قوانین و شرایط وجود دارد، ما سعی می کنیم این مقاله را به روزرسانی کنیم. علاوه براین میتوانید برای مشاوره ثبت نام در مدارس تیزهوشان مراغه و اطلاع از تغییر شرایط ثبت نام، از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.



هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان مراغه

در مدارس تیزهوشان مراغه، با فراهم سازی امکانات پژوهشی و رفاهی در سال جاری، قبل از شروع کلاس ها هزینه ثبت نام باید بطور کامل پرداخت شود.

پنجاه درصد شهریه، هزینه کلاس های تقویتی است. تمامی مسئولیت تعیین شهریه اعلام شده بر عهده آموزش و پرورش بوده و عوامل مدارس هیچ نقشی در تعیین شهریه ندارند. شهریه در شهرهای مختلف با توجه به فعالیت ها و کلاس هایی که برای دانش آموزان فراهم می شود، متفاوت است. در جدول زیر آخرین تغییرات مرتبط به هزینه ثبت نام در کلاس های سمپاد ارائه می شود.

پایه تحصیلی ساعت حداقل شهریه حداکثر شهریه
ابتدایی 30 ساعت درسی دو میلیون و پانصد هزار تومان شش میلیون و چهار صد و هشتاد و نه هزار تومان
کلاس های هفتم، هشتم و نهم 35 ساعت درسی سه میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان هفت میلیون و شش صد و نود هزار تومان
کلاس های دهم، یازدهم و دوازدهم 40 ساعت درسی چهار میلیون ۸ میلیون و هفتصد و بیست هزار تومان


زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان مراغه

زمان ثبت نام مدارس سمپاد مراغه و دیگر شهرها توسط مرکز ملی استعدادهای درخشان اعلام می شود. هر دانش آموزی که قصد ورود به سمپاد تیزهوشان مراغه را دارد می تواند با شرکت در آزمون های درخشان وارد مدارس سمپاد در مقطع تحصیلی مختلف شود. زمان ثبت نام در این مدارس فروردین ماه است. بعد از اتمام زمان ثبت نام، داوطلبان دیگر قادر به ثبت نام نیستند و باید حتما در زمان اعلام شده اقدام به ثبت نام نمایند.



سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان مراغه

داوطلبان در شهر مراغه که قصد دارند در آزمون های مدارس سمپاد شرکت نمایند باید به سایت ثبت نام مدارس سمپاد مراغه مراجعه کنند تا بتوانند تمامی مراحل مرتبط به آزمون و جلسات را ثبت نمایند. در سایت برای ثبت نام باید در باکس های خالی تمامی سوالات را پاسخ دهید؛ برای مثال در زمان تکمیل فرم و ثبت نام باید تمامی مشخصات خواسته شده اعم از نام و نام خانوادگی، آدرس و ایرانی یا اتباع بودن دانش آموز در جای معین ثبت شود. به ترتیب در باکس ها، کد ملی، سریال شناسنامه را نیز وارد کنید و در ادامه با وارد کردن کد امنیتی و کلیک بر روی گزینه ورود، وارد سامانه شوید.



راهنمای تصویری ثبت نام مدارس تیزهوشان مراغه

دانش آموزانی که تمامی شرایط مورد نظر برای شرکت در کلاس های تیزهوشان را دارا هستند باید در زمان معین شده اقدام به ثبت نام نمایند. برای یادگیری بهتر ثبت نام،  راهنمای تصویری ثبت نام مدارس تیزهوشان مراغه را در ادامه مشاهده نمایید.

در گام نخست، دانش آموزان باید وارد سایت medu.ir شوند. ورود به این سامانه از طریق رمز کاربری که همان کد ملی دانش آموز است، انجام می شود.

لیست مدارس تیزهوشان مراغه + شرایط ورود 1

  1. در پورتال شخصی، روی گزینه «آزمون سمپاد» کلیک کنید.

لیست مدارس تیزهوشان مراغه + شرایط ورود 2

  1. در گام سوم، روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید.

لیست مدارس تیزهوشان مراغه + شرایط ورود 3

  1. با ورود به بخش ثبت نام و انتخاب مقطع تحصیلی، فرم های مربوطه را تکمیل کنید. در نهایت، ثبت نام، تنها در صورت پرداخت هزینه آزمون، تکمیل می شود. البته، در مرحله آخر، حتماً باید تیک گزینه قبول قوانین، فعال باشد.

لیست مدارس تیزهوشان مراغه + شرایط ورود 4

  1. هزینه آزمون باید از طریق درگاه های اینترنتی، پرداخت شود.

به این نکته، توجه داشته باشید که اطلاعات، بعد از ثبت نهایی، قابل تغییر نیستند. در نتیجه، تمامی مدارک و اطلاعات باید با دقت بسیار زیادی، وارد سامانه شوند.



ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان مراغه

هر ساله ظرفیت پذیرش مدارس سمپاد مراغه متفاوت است و همچنین ظرفیت پذیرش در هر استان نیز، متغیر و متفاوت از سال های گذشته در نظر گرفته می شود. دانش آموزی که قصد شرکت در آزمون های سمپاد تیزهوشان مراغه را دارد باید مدرسه سمپاد مورد نظر خود را نسبت به محل زندگی و منطقه تحصیل خود انتخاب کند. همه افراد می توانند در استان های دیگر نیز مدرسه تیزهوشان را انتخاب کنند اما محل برگزاری آزمون ها در محل سکونت فعلی دانش آموز است.

ظرفیت پذیرش سمپاد تیزهوشان مراغه محدود بوده و تعداد پذیرش در هر شهر یا استان نیز متغیر است و معمولاً در شهرهای بزرگ و پر جمعیت تعداد افرادی که پذیرش می شوند به مراتب افزایش می یابد. بعد از انتخاب مدرسه سمپاد و قبولی در آزمون ها امکان تغییر اولویت وجود ندارد؛ پس بهتر است در زمان تعیین و تایید مدرسه مورد نظر دقت کافی داشته باشید.



منابع آزمون مدارس تیزهوشان مراغه

با توجه به دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مراغه تمامی سوالات از محتوای کتب درسی پایه های ششم، هفتم، هشتم و نهم است. دانش آموزانی که به منابع آزمون مدارس سمپاد مراغه مسلط هستند می توانند سربلند از آزمون بیرون آیند. همچنین برای رفع نگرانی و اضطراب می توانند از کتاب های کمک آموزشی و نمونه سوالات برای فهم بهتر مفاهیم استفاده کنند.



نمونه سوالات مدارس تیزهوشان مراغه

افرادی که به تحصیل در سمپاد تیزهوشان مراغه علاقه مند هستند می توانند از نمونه سوالات مدارس سمپاد مراغه که در سال های اخیر مورد استفاده قرار گرفته اند استفاده کنند. دانش آموزان با مطالعه نمونه سوالات با نحوه سوالات آشنا خواهند شد.

نمونه سوالات تیزهوشان

ثبت نام مدارس تیزهوشان مراغه متوسطه اول

دانش آموزان متقاضی در آزمون های مدارس سمپاد مراغه متوسطه اول باید قبل از ثبت نام، از تمامی مدارک مورد نیاز به عنوان ثبت نام آگاه شوند و سپس اقدام به جمع آوری آن ها کنند. با توجه به مقطع تحصیلی دانش آموز، شخص متقاضی باید به سایت ثبت نام در مدارس تیزهوشان مراغه مراجعه کند و تمامی اطلاعات موجود در فرم اعم از رشته تحصیلی، لیست مدارس سمپاد در محل سکونت متقاضی، شهر و استان داوطلب، تمامی مشخصات فردی و شناسنامه ای را تکمیل نماید.

داوطلب باید عکس سه در چهار خود با زمینه سفید و رعایت کامل حجاب که از فرمت jpg است را برای بارگذاری در سایت سمپاد آماده کند. بعد از اتمام مراحل گفته شده باید مبلغی که جهت ثبت نام آزمون ورودی به مدارس تیز هوشان دریافت می شود را از طریق کارت های بانکی به صورت اینترنتی پرداخت نماید.



ثبت نام مدارس تیزهوشان مراغه ششم به هفتم

ثبت نام مدارس سمپاد مراغه ششم به هفتم بر اساس نتیجه سنجش آزمون های ورودی هوش برگزار می شود. دانش آموزان باید توجه زیادی به تست تیزهوشان ششم به هفتم کنند و اولویت بندی مدارس تیزهوشان را بر اساس ناحیه آموزش و پرورش و محل سکونت خود انتخاب نمایند. دانش آموزان بایستی حداقل تراز مورد نظر برای قبولی در سمپاد تیزهوشان ششم به هفتم را دریافت کنند تا بتوانند مجوز لازم برای ثبت نام در تیزهوشان هفتم را کسب نمایند.



ثبت نام مدارس تیزهوشان مراغه متوسطه دوم

دانش آموزان مدرسه تیزهوشان مراغه در دوره متوسطه دوم در زمان احراز شرایط در پایه نهم، نیازمند شرکت دوباره در آزمون های ورودی نیستند و آموزش و پرورش شخصا اقدام به انتخاب مدارس این افراد می کند. اگر در شهر داوطلبان چند مدرسه سمپاد وجود دارد، دانش آموزان می توانند حدودا سه مدرسه را برای یک رشته تحصیلی انتخاب کنند. همچنین دانش آموزان می توانند علاوه بر ثبت نام در مدارس سمپاد در مدرسه دولتی نیز نام نویسی کنند.



ثبت نام مدارس تیزهوشان مراغه نهم به دهم

در مدارس تیزهوشان سمپاد ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم بر اساس رتبه های کسب شده در آزمون های ورودی تعیین می شود. آزمون تیزهوشان در سمپاد تیزهوشان مراغه بر اساس منطقه و محل سکونت تحصیل در سال تحصیلی جاری تعیین می شود و اگر غیر از این باشد ثبت نام در مدرسه سمپاد باطل است. همچنین دانش آموزانی که توانسته اند حداقل نمره قبولی برای تیزهوشان نهم به دهم را کسب کنند می توانند تحصیل در مدارس سمپاد را ادامه دهند.


لیست مدارس تیزهوشان مراغه

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان مراغه

هدف اصلی آزمون ورودی مدارس سمپاد مراغه شناخت استعدادهای ممتاز کشور است تا با این کار بتوانند سطح علمی دانش آموزان را در پایه های مختلف بررسی نمایند. همان طور که گفته شد، تنها در صورت کسب نمره قبولی در آزمون های ورودی، امکان صعود وجود دارد. در این زمان، مراجعه به موقع به سایت، ثبت نام و شرکت در آزمون مدارس سمپاد شانس موفقیت در این راه را افزایش می دهد. به طور کلی، آزمون تیزهوشان به صورت حضوری و در چهار قسمت انجام می شود:

  1. در بخش عمومی تیزهوشان، سوالاتی در زمینه ریاضیات، شیمی، زیست و دانش عمومی.
  2. در بخش تفکر منطقی سمپاد، سوالات شامل الگویابی، تفکر و خلاقیت، تفکر منطقی و حل مسائل.
  3. بخش تفکر فضایی تیزهوشان شامل سوالاتی در مبحث روابط فضایی و هندسه.
  4. در بخش تفکر نمادین سمپاد، سوالات در زمینه روابط فضا و زمان، تفکر نمادین و انتقال اطلاعات.

در آزمون های مدارس تیزهوشان مراغه، نمره کل تست صد و نمره هر بخش بیست و پنج بوده و زمان در نظر گرفته شده برای تکمیل آزمون، صد و شصت دقیقه است؛ همچنین آزمون ورودی مدارس سمپاد مراغه در سطح کشور برگزار می شود.



مشاوره قبولی در آزمون مدارس سمپاد مراغه

برای قبولی در تست های مدارس سمپاد، بهره مندی از مشاوره قبلی در آزمون سمپاد تیزهوشان مراغه، از اهمیت بالایی برخوردار است. نکته مهم در زمان برنامه ریزی انعطاف در آن است. در زمان تهیه برنامه درسی هرگز ساعات مطالعه به صورت شبانه روزی نباشد چون ممکن است در بعضی روز ها امکان مطالعه برای شما فراهم نشود.

در برنامه ریزی ها بهتر است زمان هایی را به استراحت و تفریح اختصاص دهید تا ذهنتان برای ادامه، آمادگی لازم را کسب کند. مشاوران آزمون سمپاد تیزهوشان مراغه بر این باورند که برنامه ریزی باید به صورت هفتگی انجام شود.



اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان مراغه

اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد مراغه از طریق سایت سمپاد تیزهوشان مراغه انجام می شود. اگر موفق به قبولی در آزمون شده باشید، با وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه در کادر کاربری مربوط به خود در سایت مورد نظر، نتایج برای شما اعلام می شود. اعلام نتایج پایه های تحصیلی توسط سازمان سمپاد انجام می شود و در تاریخ گفته شده اعلام می گردد. دانش آموزان در تاریخ معین شده با وارد شدن به سایت به راحتی می توانند از نتایج تیزهوشان و پاسخ آزمون خود آگاه شوند.


سوالات متداول

1_ ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان مراغه چگونه انجام می شود؟

همه مراحل اعم از ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد به صورت اینترنتی از طریق سایت مدارس تیزهوشان انجام می شود.

2_ در سمپاد تیزهوشان مراغه برای دانش آموزان خوابگاه در نظر گرفته می شود؟

در زمان انتخاب مدارس تیزهوشان و رشته تحصیلی دقت بالایی داشته باشید چرا که این مدارس از خوابگاه برخوردار نیستند

3_ قبولی در آزمون سمپاد تیزهوشان مراغه چگونه است؟

طریقه قبولی در آزمون های سمپاد با در نظر گرفتن ظرفیت مدارس تیزهوشان و تراز قبولی انجام می شود که توضیحات لازم در این زمینه در متن بالا ارائه می شود.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در مدارس تیزهوشان مراغه و اطلاع از شرایط و شهریه مدارس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی