کد خبر : 8547

نرخ جدید شهریه مدارس تیزهوشان 1402-1403

نرخ جدید شهریه مدارس تیزهوشان

در این مقاله از نرخ جدید شهریه مدارس تیزهوشان 1402-1403 (شهریه سمپاد) مطلع می شوید. مدارس تیزهوشان زیر نظر سازمان استعدادهای درخشان با هدف پرورش دانش آموزان مستعد، فعالیت می کند. در این صفحه از میران شهریه و نحوه پرداخت آن مطلع می شوید. میزان شهریه مداس تیزهوشان برای هر سال تحصیلی اعلام و اطلاع رسانی می شود:

میزان شهریه مدارس تیزهوشان 1402-1403

والدین با اطلاع از میزان شهریه مدارس تیزهوشان سال 1402-1403 می توانند برای ثبت نام مدارس تیزهوشان تصمیم گیری کنند. مدارس تیزهوشان به دلیل کیفیت بالای آموزشی و ارائه خدمات برتر آموزشی، از جمله مدارس پرطرفدار محسوب می شود. با توجه به امکانات ویژه ارائه شده در مدارس تیزهوشان ، ورود و ادامه تحصیل در این مدارس مشروط به دریافت شهریه می باشد. مدارس تیزهوشان از جمله مدارس برتر ، دارای بهترین معلمان و امکانات و کارگاه های آموزشی است.

لازم به ذکر است که شهریه مدارس تیزهوشان در استان های مختلف و با توجه به شرایط اموزشی و خدمات رفاهی ارائه شده، در این مدارس متفاوت است.

در این قسمت از میزان حدودی و متوسطه شهریه مدارس تیزهوشان مطلع می شوید. برای اطلاع از میزان شهریه مدرسه تیزهوشان مورد نظر خود می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

مبلغ شهریه مدارس استعدادهای درخشان، معادل پنجاه درصد مبلغ شهریه در مدارس غیرانتقاعی هر شهر میباشد که هرساله توسط اداره کل آموزش وپرورش استان ها تعیین و به مدارس ابلاغ می شود.

جدول زیر مربوط به شهریه مدارس تیزهوشان سال تحصیلی 1401-1402 است، به زودی نرخ جدید شهریه مدارس تیزهوشان برای سال تحصیلی 1402-1403 اعلام می شود. احتمالا نرخ شهریه حدود 20 درصد افزایش خواهد داشت.

شهریه مدارس تیزهوشان 1401 – 1402
مقطع تحصیلی حداقل مبلغ شهریه حداکثر مبلغ شهریه
شهریه مدارس تیزهوشان متوسطه اول (هفتم، هشتم و نهم) 3 میلیون و 500 هزار تومان 9 میلیون تومان
شهریه مدارس تیزهوشان متوسطه دوم (دهم، یازدهم و دوازدهم) 6 میلیون تومان 14 میلیون تومان

شهریه مدارس تیزهوشان 99


نحوه پرداخت شهریه مدارس تیزهوشان 1402-1403

نحوه پرداخت شهریه مدارس تیزهوشان به صورت نقد/ چک و اقساط ماهیانه انجام می شود. نحوه دریافت مبلغ شهریه مدارس تیزهوشان بستگی به قوانین مدرسه ای که در آن ثبت نام می کنید دارد. برای اطلاع از میزان شهریه مدرسه تیزهوشان مورد نظر خود و مشاوره برای انتخاب و ثبت نام مدرسه تیزهوشان، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه راهنمای شما برای انتخاب مدرسه، نحوه و زمان ثبت نام مدرسه تیزهوشان و میزان شهریه مدارس تیزهوشان در هر استان می باشند.


عوامل موثر در مبلغ شهریه مدارس تیزهوشان 

از عوامل موثر در مبلغ شهریه مدارس تیزهوشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- امکانات آموزشی

مدارس تیزهوشان هر استان و هر مدرسه تیزهوشان در هر استان، امکانات آموزشی متفاوتی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. سطح این امکانات آموزشی و کیفیت خدمات آموزشی، معیار موثر در تعیین مبلع شهریه مدارس تیزهوشان است. از امکانات آموزشی مدارس تیزهوشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارگاه های آموزشی

کلاس های رفع اشکال

آزمایشگاه

برخورداری از معلمان برجسته و برتر

میزان ساعات آموزشی برای تدریس، مهارت آموزی و …

و …


2- خدمات رفاهی

خدمات رفاهی مدارس تیزهوشان از عوامل موثر در تعیین میزان شهریه مدارس تیزهوشان است. این خدمات رفاهی شامل امکاناتی نظیر موارد زیر است:

  • سالن های ورزشی
  • بهره مندی از وسایلی مثل لپ تاپ، اینترنت، پرینتر و…
  • ارائه آموزش های هوشمند
  • و…

3- سهمیه ها

آیا سهمیه در شهریه مدارس تیزهوشان موثر است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم در آئین نامه های مدارس تیزهوشان، هیچ اشاره ای به تاثیر سهمیه شاهد، ایثارگر و … برای کاهش شهریه نشده است. اما ممکن است بعضی از مدارس تیزهوشان به دانش آموزانی که از فرزندان فرهنگیان هستند، تخفیف شهریه بدهند. برای اطلاع از این تخفیف لازم است مدرسه محل تحصیل را از این موضوع آگاه کنید.


مشاوره قبولی در مدارس تیزهوشان
برای مشاوره قبولی در مدارس تیزهوشان ، نحوه ثبت نام در آزمون، دریافت نمونه سوالات پرتکرار آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، دریافت کارت ورود به جلسه، زمان برگزاری آزمون مدرسه تیزهوشان و …. می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید:

نرخ جدید شهریه مدارس تیزهوشان 1402-1403 1

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

5/5 - (1 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی