جهت مشاوره در زمینه ثبت نام اینترنتی مدارس تیزهوشان خرم آباد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 68589

مدارس تیزهوشان خرم آباد

ثبت نام در مدارس تیزهوشان خرم آباد، گامی برای رسیدن به قله های موفقیت است. از این رو، والدین و معلمین، ورود به مدارس تیزهوشان خرم آباد را برای دانش آموزان ممتاز، یک رمز موفقیت برای آینده ای بهتر و موفق تر می دانند. مدارس تیزهوشان خرم آباد، شرایط ثبت نامی همچون سایر مدارس تیزهوشان کشور دارند. همانند تمام این مدارس، شرط اولیه ثبت نام در مدارس سمپاد، قبولی در آزمون ورودی است.

محتوای آموزشی تدریس شده در مدارس سمپاد خرم آباد طبق کتاب های معمول آموزش و پرورش صورت می گیرد. با این حال، روش های آموزشی و امکانات آموزشی این موسسات، تا حدودی ممکن است بسته به امکاناتی که دارند متفاوت باشد. اما در کل، لیست مدارس تیزهوشان خرم آباد شامل سه مدرسه سمپاد است که از دو مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه تشکیل می شوند.

برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان در سال تحصیلی هفتم یا دهم، متقاضیان باید شرایط خاصی داشته باشند. گام اولیه برای پذیرش، ثبت نام در آزمون است. آزمون مدارس تیزهوشان خرم آباد، به صورت جداگانه برای پایه های هفتم و دهم برگزار می شود. هر آزمون، دارای سبک سوال های متنوعی است و استعداد، هوش و مهارت تحصیلی دانش آموزان را ارزیابی می کند.

کسب نمره قبولی در این آزمون ها در کنار داشتن نمرات خیلی خوب، به دانش آموزان فرصت تحصیل در موسسات معتبر علمی را می دهد. به علاوه، قبول شدن در آزمون مدارس تیزهوشان خرم آباد، به دانش آموزان این امکان را می دهد که در یک فضای کاملا متفاوت و نوین به تحصیل خودش ادامه دهد. پس اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان خرم آباد هستید، این مقاله از خبرینو را تا انتها بخوانید.

مدارس تیزهوشان خرم آباد

لیست مدارس تیزهوشان خرم آباد

در این بخش، لیست مدارس تیزهوشان در خرم آباد را به همراه آدرس و شماره تماس هر موسسه ارائه می دهیم. اهداف این فهرست جامع، کمک به والدین در تصمیم گیری هنگام انتخاب مدرسه برای فرزندشان است. با بررسی کامل این اطلاعات، والدین می توانند، پتانسیل موفقیت فرزند خود را افزایش دهند. این مدارس عبارتند از:

  1. تیزهوشان دخترانه فرزانگان خرم آباد
  2. تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی خرم آباد
  3. تیزهوشان دخترانه فرزانگان خرم آباد نوبت دوم

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان تغییر آدرس مدارس تیزهوشان خرم آباد وجود دارد. برای همین بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر از لیست مدارس تیزهوشان خرم آباد و آدرس آنها با شماره تلفن 9099071613 تماس بگیرید.


بیشتر بدانید: دریافت کارنامه نتایج آزمون تیزهوشان 



لیست مدارس تیزهوشان خرم آباد
دوره نام مدرسه تلفن آدرس
اول تیزهوشان دخترانه فرزانگان خرم آباد 6633210900 خرم آباد-میدان کیو بلوار درگر نگارستان یکم تپه شهدا مرکز فرزانگان
تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی خرم آباد 6633302630 خرم آباد- خیابان علوي – كوچه شهيد سعيدي – روبروي مسجد علوي -دبیرستان شهید بهشتی دوره اول
دوم تیزهوشان دخترانه فرزانگان خرم آباد 6633210901 خرم آباد میدان 22 بهمن دبیرستان فرزانگان

اگر به دنبال آدرس سایت مدارس تیزهوشان خرم آباد هستید باید بدانید که این مدارس، وب سایت اختصاصی ندارند.

مدارس تیزهوشان خرم آباد 1


شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان خرم آباد

دفترچه ثبت نام آزمون سال تحصیلی 1402-1403 شامل شرایط ثبت نام است. اطلاعات و شرایط آزمون هر دو دوره متوسطه را می توانید، در این دفترچه مطالعه کنید. متقاضیان پایه هفتم و دهم مدارس سمپاد خرم آباد باید، این دفترچه را دانلود و بررسی کنند. دانش آموزان متقاضی، جهت واجد شرایط بودن برای ثبت نام در دوره اول باید در کلیه دروس پایه پنجم و ششم نمره عالی کسب کنند. البته کسب نمره خوب، تنها در یکی از دروس، مانعی ندارد. همچنین آن ها باید در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان خرم آباد قبول شوند.


هزینه ثبت نام مدارس سمپاد خرم آباد

دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس سمپاد خرم آباد را دارند، باید شهریه تعیین شده توسط سازمان پرورش استعدادهای درخشان را پرداخت کنند. مبلغ دقیق آن، بر اساس عوامل مختلف متغیر است. امکانات آموزشی و رفاهی مدرسه، در تعیین این قیمت نقش دارند. به همین دلیل، نمی توان هزینه دقیقی را مشخص کرد. برای اطلاع دقیق از شهریه ها، بهتر است، با مدرسه مورد نظر و با شماره تلفن 9099071613، تماس بگیرید. اما شهریه های تقریبی دوره اول و دوم مدارس تیزهوشان، به شرح زیر هستند:

شهریه مدارس تیزهوشان 1402 – 1403
حداکثر مبلغ شهریه حداقل مبلغ شهریه مقطع تحصیلی
9 میلیون تومان ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دوره متوسطه اول
14 میلیون تومان ۶ میلیون تومان دوره متوسطه دوم

هر ساله، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، تاریخ دقیق ثبت نام مدارس تیزهوشان خرم آباد را اعلام می کند. ثبت نام این مدارس از فروردین ماه  و در بازه 15 الی 25 ام آغاز می شود.

سایت ثبت نام مدارس سمپاد خرم آباد

سامانه مشخصی برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان خرم آباد وجود دارد سیستم های معروف hamgam.medu.ir و pada pada.medu.ir دیگر معتبر نیستند و برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان خرم آباد مورد استفاده قرار نمی گیرند. در حال حاضر، افراد برای ثبت نام در این مدارس باید با مراجعه به سایت my.medu.ir اطلاعات هویتی خود را وارد نمایند. سپس با دسترسی به سامانه، روی قسمت مدارس تیزهوشان در صفحه اصلی کلیک کنند. از این طریق، دانش آموزان می توانند، مراحل فرآیند ثبت نام خود را پشت سر بگذارند.

مدارس تیزهوشان خرم آباد 2



بیشتر بدانید: تراز آخرین نفر قبولی در آزمون تیزهوشان 



راهنمای تصویری ثبت نام مدارس تیزهوشان خرم آباد

اگر قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان را دارید باید به نحوه و مراحل ثبت نام خود توجه کنید. برای ثبت نام در مدارس سمپاد خرم آباد با استفاده از سامانه my.medu.ir مراحل زیر را باید طی کنید:

  1. هنگام ورود به سایت medu.ir و وارد کردن اطلاعات لازم، شامل کد ملی، شماره سریال 6 رقمی شناسنامه و کد امنیتی

مدارس تیزهوشان خرم آباد 3

  1. کلیک روی گزینه آزمون سمپاد برای ادامه روند

مدارس تیزهوشان خرم آباد 4

  1. کلیک روی ثبت نام

مدارس تیزهوشان خرم آباد 5

  1. ارائه دقیق کلیه اطلاعات مورد نیاز در فرم ثبت نام و کلیک روی دکمه دریافت رسید

مدارس تیزهوشان خرم آباد 6

  1. دریافت کد رهگیری و ذخیره آن برای نظارت بر روند ثبت نام شما

برای ثبت نام در مدارس سمپاد، جدای از هزینه شهریه، باید هزینه ثبت نام را نیز پرداخت کنید. مبلغ این هزینه هر ساله ممکن است فرق داشته باشد.



بیشتر بدانید: زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 



ظرفیت پذیرش مدارس سمپاد خرم آباد

ظرفیت پذیرش مدارس سمپاد خرم آباد، محدود است. به همین دلیل رقابت شدیدی بین دانش آموزان متقاضی پذیرش در مدارس تیزهوشان خرم آباد وجود دارد. هر دوره، دارای ظرفیت متفاوتی است و هر سال به طور تقریبی 40 تا 60 دانش آموز در دوره متوسطه اول پذیرفته می شوند. در دوره متوسطه دوم که شامل پایه دهم تا دوازدهم است، ظرفیت پذیرش حدودا 30 تا 50 دانش آموز کاهش می یابد. اطلاعات مربوط به ظرفیت مدارس تیزهوشان را می توانید در فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان مشاهده کنید.

منابع آزمون مدارس تیزهوشان خرم آباد

منابع مورد استفاده برای آزمون تیزهوشان، بسته به رشته، متفاوت است.

مدارس تیزهوشان خرم آباد 7

سوالات آزمون مدارس تیزهوشان خرم آباد، برای هر دوره، متفاوت است. در زیر به توضیح نمونه سوالات این آزمون به تفکیک دوره می پردازیم:

سوالات دوره اول: سوالات آزمون ورودی پایه هفتم در مدارس تیزهوشان، به شیوۀ چهارگزینه اي و به منظور سنجش هوش، استعداد و خلاقیت دانش آموزان توسط متخصصان و کارشناسان این حوزه طراحی می شود. به ازاي هر پاسخ صحیح، 3 نمرۀ مثبت و به ازاي هر پاسخ غلط، 1نمرۀ منفی براي داوطلب در نظر گرفته می شود. براي سوالات بدون پاسخ، نمرهاي منظور نخواهد شد. چنانچه داوطلب در سؤالی بیش از یك گزینه را علامت زده باشد، 1 نمرۀ منفی براي او منظور خواهد شد.

سوالات دوره دوم: آزمون دوره دوم یا پایه نهم به دهم، دارای دو بخش استعداد تحلیلی و سوالات استعداد تحصیلی است. بخش استعداد تحلیلی، شامل سوالات تحلیلی و هوش می شود. در این بخش، دانش آموزان باید با تحلیل یک متن، به سوالاتی پاسخ دهند. کلیه سوالات آزمون بر دو دسته «استعداد تحلیلی» و «استعداد تحصیلی» طراحی می شوند، به نحوی که ٪50 امتیاز آزمون مربوط به سوالات « استعداد تحلیلی» و ٪50 آن مربوط به سوالات «استعداد تحصیلی» است. امتیاز آزمون، از طریق بررسی نمره کل استعداد تحلیلی و تحصیلی به نسبت ٪50 و ٪50 محاسبه و به صورت یک عدد بین100،000 و  33٬333-  تعیین می شود.

در بخش استعداد تحصیلی، سوالات قرآن و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی، علوم تجربی و ریاضی وجود دارند. برای پاسخ به این سوالات، داوطلبان باید کتاب های درسی خود را به طور کامل مطالعه کنند. حل سوالات امتحانات درسی نیز می تواند، به آن ها در پاسخ گویی موثرتر و کارآمدتر به سوالات کمک کند.


ثبت نام مدارس تیزهوشان خرم آباد متوسطه اول

متقاضیان برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان دوره متوسطه اول خرم آباد باید در آزمون شرکت کنند. علاوه بر این، دانش آموزان باید موفق به کسب رتبه قبولی و احراز شرایط لازم شوند. ثبت نام باید از طریق سایت My.medu.ir انجام شود.

همچنین مراحل ثبت نام در مدارس سمپاد خرم آباد برای سال تحصیلی ششم به هفتم، مشابه دوره متوسطه اول هستند. به عبارتی پایه ششم به هفتم، دوره متوسطه اول محسوب می شود. مهمترین شرایط ثبت نام در آزمون ورودی پایه هفتم در مدارس تیزهوشان خرم آباد، عبارتند از:

  • اشتغال به تحصیل در پایۀ ششم ابتدایی در سال تحصیلی 1402-1401
  • کسب مقیاس «خیلی خوب» در تمامی دروس نوبت دوم پایۀ پنجم ابتدایی در سال تحصیلی -1401 1400و کسب مقیاس
  • «خیلی خوب» در تمامی دروس در نوبت اول پایۀ ششم در سال تحصیلی 1401-1402جهت ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم

دانش آموزان باید به این نکته توجه داشته باشند که تربیت بدنی و شایستگی عمومی جزء مواد درسی محسوب می شود. از طرفی هم، شرکت دانش آموز در آزمون ورودی پایۀ هفتم با کسب حداکثر یك مقیاس «خوب» در مجموع ارزشیابی نوبت دوم

پایه پنجم و نوبت اول پایۀ ششم، بلامانع است.


ثبت نام مدارس تیزهوشان خرم آباد متوسطه دوم

علاوه بر آن، پذیرش دانش آموز در دبیرستان های دورۀ دوم استعدادهای درخشان (صرفاً برای ورود به پایۀ دهم) برای تكمیل ظرفیت این مدارس، از طریق برگزاری آزمون ورودی متمرکز کشوری از بین دو گروه از دانش آموزان زیر انجام می شود:

  • دانش آموزان پایۀ نهم سایر مدارس که معدل کل خردادماه پایه هشتم (سال تحصیلی 1400-1401) و نوبت اول پایۀ نهم آنان (سال تحصیلی 1401-1402) حداقل 19 باشد.
  • دانش آموزان پایۀ نهم مدارس استعدادهای درخشان که معدل نوبت اول آنان در سال تحصیلی 1401-1402 کمتر از 18

باشد.

اما دانش آموزان پایۀ نهم مدارس استعدادهای درخشان که معدل کل خردادماه پایە هشتم و نوبت اول پایه نهم آنان حداقل

18 باشد، بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی پایۀ دهم، مجاز به ادامۀ تحصیل در دبیرستان های دورۀ دوم استعدادهای

درخشان خواهند بود. پذیرش قطعی این قبیل دانش آموزان، منوط به احراز شرایط مادۀ 16 آئین نامۀ مدارس استعدادهای

درخشان است. توجه کنید که هزینه ثبت نام در این دوره بیشتر از هزینه دوره متوسطه اول است.


آزمون ورودی مدارس سمپاد خرم آباد

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، با هدف حمایت از استعدادهای درخشان کشور، به برگزاری آزمون های ورودی مدارس سمپاد خرم آباد می پردازد. پذیرش در این مدارس برای سال تحصیلی هر سال تحصیلی منوط به قبولی در آزمون ورودی سمپاد و احراز شرایط لازم است. مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان خرم آباد شامل شرکت در این آزمون ها و کسب نمره قبولی و به دنبال آن ثبت نام می شوند. سازمان با برگزاری این آزمون ها در دوره های متوسطه اول و دوم، دانش آموزان را در پایه های هفتم و دهم در مدارس تیزهوشان می پذیرد.



مشاوره قبولی در آزمون مدارس سمپاد خرم آباد

مدارس تیز هوشان به دلیل استانداردهای استثنایی خود در علم و آموزش مشهور هستند. این ویژگی ها، آن ها را به موسسات آموزشی معتبر در سراسر کشور تبدیل می کنند. برای اطمینان از پذیرش در این مدارس، دانش آموزان باید دانش و مهارت های لازم برای برتری در آزمون تیزهوشان را کسب کنند. منابع اولیه دوره متوسطه دوم آزمون تیزهوشان، شامل کتاب های درسی مورد استفاده در پایه های هشتم و نهم می شوند.


اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد خرم آباد

نتایج آزمون مدارس تیزهوشان خرم آباد هر ساله در مردادماه از طریق سایت my.medu.ir اعلام می شود. دانش آموزان برای دسترسی به نتایج آزمون باید کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را در سایت وارد کنند. این کار باعث می شود تا دانش آموزان به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشند. همچنین، به راحتی نتایج خود را مشاهده کنند.


جمع بندی

تحصیل در مدارس تیزهوشان خرم آباد، آرزوی اکثر دانش آموزان ممتاز است. خرم آباد دارای سه مدرسه تیزهوشان است که هم دوره متوسطه اول و هم دوره متوسطه دوم را ارائه می دهند. برای شروع مراحل ثبت نام پذیرش در این مدارس به سایت my.medu.ir مراجعه فرمایید. اگر به اطلاعات یا راهنمایی بیشتری نیاز دارید،با شماره تلفن 9099071613 تماس بگیرید.

برای ورود به مدارس تیزهوشان، تیم متخصصان باتجربه ما راهنمایی و پشتیبانی جامعی را به شما ارائه می دهند. ما به شما در درک شرایط، آماده شدن برای امتحانات ورودی و انجام مراحل درخواست، کمک می کنیم. همین امروز با ما تماس بگیرید تا شما را در مسیر ورود به مدارس تیزهوشان یاری کنیم.


سوالات متداول

آیا مدارس تیزهوشان خرم آباد شرط بومی بودن دارد؟ برای ثبت نام مدارس تیزهوشان، همواره دانش آموزان بومی در اولویت هستند. پس از آن ها، دانش آموزان شهرهای همان استان که از امکانات تحصیلی استعدادهای درخشان در شهر خود برخوردار نیستند، می توانند، تقاضای شرکت در این مدارس را بدهند.

آیا مدارس تیزهوشان خرم آباد خوابگاه دارند؟ خیر، این مدارس، فاقد خوابگاه هستند.

ثبت نام در این مدارس چه امتیازی دارد؟ از جمله مزایای ثبت نام در این مدارس عبارتند از: افزایش احتمال قبولی در کنکور، آشنایی با بهترین مشاورین و مدرسین کشور بدون هزینه اضافه، برنامه ریزی دقیق تحصیلی و غیره.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام اینترنتی مدارس تیزهوشان خرم آباد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی