جهت مشاوره در زمینه ثبت نام اینترنتی مدارس تیزهوشان اسلامشهر

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 68632

مدارس تیزهوشان اسلامشهر

مدارس تیزهوشان اسلامشهر به لطف استانداردهای علمی دقیق و امکانات پیشرفته خود، فرصتی استثنایی برای خلق آینده ای روشن به دانش آموزان ارائه می دهند. دانش آموزان با انتخاب موسسه آموزشی مناسب می توانند، راه را برای آینده ای خود هموارتر کنند. این در حالی است که در میان مدارس تیزهوشان سراسر کشور، مدارس سمپاد اسلامشهر شهرت بالایی به دست آورده اند و جزء بهترین ها محسوب می شوند. به همین دلیل، ضوابط خاصی برای پذیرش در مدارس تیزهوشان اسلامشهر وجود دارند.

شاید بپرسید که با وجود کتاب ها و منابع تدریس یکسان، چرا باید این مدارس را به مدارس معمولی ترجیح بدهیم؟ چه چیزی این مدارس را خاص می کند؟ آن چه باعث برتری مدرسه تیزهوشان اسلامشهر نسبت به دیگر مدارس می شود، روش های آموزشی نوآورانه و امکانات پیشرفته تحصیلی آن ها هستند.

اسلامشهر دارای چندین مدرسه سمپاد پسرانه و دخترانه با کیفیت است که از جمله آن ها می توان به مدرسه فرزانگان اسلامشهر اشاره کرد. این مدارس بهترین مربیان سطح منطقه را دارند و با تکنیک های آموزشی پیشرفته، دانش آموزان را برای مراحل بعدی مانند کنکور و آینده شغلی بهتر آماده می کنند.

شهریه مدارس تیزهوشان اسلامشهر در هر مدرسه متفاوت و نسبت به مدارس عادی بیشتر است. متقاضیان باید در آزمون مدارس تیزهوشان قبول شوند و نمرات بالایی در دروس سال های گذشته کسب کنند.

آزمون های این مدارس شامل دو دوره هستند که هر دوره مفاد متفاوتی دارند. همچنین برای هر دوره متوسطه، دانش آموزان باید واجد شرایط خاصی باشند. این آزمون ها استعداد تحلیلی، هوش و استعداد تحصیلی دانش آموزان را ارزیابی می کنند. تنها با کسب نمرات بسیار بالا از این آزمون ها می توانید در مدارس سمپاد اسلامشهر ادامه تحصیل دهید. اگر به دنبال ثبت نام در مدارس تیزهوشان هستید، در ادامه با این مقاله از خبرینو، همراه باشید تا بیشتر به بررسی این مدارس بپردازیم.

مدارس تیزهوشان اسلامشهر 1

لیست مدارس تیزهوشان اسلامشهر

در لیست مدارس سمپاد ایران، چهار جایگاه به مدارس سمپاد اسلامشهر تعلق می گیرد. این مدارس، مربیان ماهر و محصلین نخبه بسیاری دارد. آنها با ارائه آموزش های تخصصی به دانش آموزان توانسته اند، مقامات علمی بسیاری در کشور کسب کنند. این چهار مدرسه در دو مدرسه پسرانه و دو مدرسه دخترانه طبقه بندی می شوند که عبارتند از:

  • اول: تیزهوشان فرزانگان (دخترانه) و دبیرستان دوره اول پسرانه تیزهوشان شهید رجایی اسلام شهر
  • دوم: تیزهوشان فرزانگان (دخترانه) و دبیرستان دوره دوم پسرانه تیزهوشان شهید رجائی اسلامشهر

بیشتر بدانید: تراز آخرین نفر قبولی در آزمون تیزهوشان 



آدرس مدارس سمپاد اسلامشهر

اکثر والدین ها هنگام ثبت نام فرزند خود در مدارس تیزهوشان اسلامشهر، بیشتر به نحوه دسترسی و رفت و آمد به آن فکر می کنند. برای همین بهتر است آدرس این مدارس در اسلامشهر را بشناسید:

آدرس مدارس سمپاد اسلامشهر
دوره نام مدرسه تلفن آدرس
اول تیزهوشان فرزانگان (دخترانه) 021 5649 3606 اسلام شهر، شهرک قائمیه، میدان آبنوس، ابتدای خیابان آبشار
دبیرستان دوره اول پسرانه تیزهوشان شهید رجایی اسلام شهر (021) 56358967 بهرام آباد، خیابان شهید روستایی، کوچه شهید درخشان
دوم تیزهوشان فرزانگان (دخترانه) 021 5649 3606 اسلام شهر، شهرک قائمیه، میدان آبنوس، ابتدای خیابان آبشار
دبیرستان دوره دوم پسرانه تیزهوشان شهید رجائی اسلامشهر (021) 56340990 اسلامشهر، نرسیده به میدان نماز، ایستگاه بهرام آباد

اگر به دنبال آدرس سایت مدارس سمپاد اسلامشهر هستید باید بدانید متاسفانه این مدارس فاقد سایت اختصاصی هستند. اما شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 9099071613 تماس بگیرید.

مدارس تیزهوشان اسلامشهر

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر

برای این که از شرایط کامل ثبت نام مدارس سمپاد اسلامشهر، آگاه شوید، باید دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر سال تحصیلی 1402-1403 را دانلود کنید. این دفترچه تمامی مفاد و شرایط لازم برای متقاضیان شرکت در دو دوره اول و دوم متوسطه مدارس تیزهوشان را بیان می کند.

به طور کلی، شرایط پذیرش در این مدارس عبارتند از:

پذیرش دوره اول

شرط پذیرش در دوره اول متوسطه تیزهوشان اسلامشهر، کسب نمره خیلی خوب در تمام دروس نیمسال دوم در هر دو پایه پنجم و ششم توسط دانش آموزان است. توجه کنید که اگر تمام نمرات پایه ششم و پنجم شما خیلی خوب باشند اما تنها یکی از آن ها در سطح خوب باشد، می توانید در این مدارس ثبت نام کنید. البته، بدین ترتیب شانس قبولی کمتری نسبت به کسانی که تمام نمرات آن ها خیلی خوب هستند، دارید.

مدارس تیزهوشان اسلامشهر 2

پذیرش دوره دوم

پذیرش دانش آموز در دبیرستان های دورۀ دوم استعدادهای درخشان (صرفاً برای ورود به پایۀ دهم) برای تکمیل ظرفیت این

مدارس، از طریق برگزاری آزمون ورودی متمرکز کشوری از بین دو گروه از دانش آموزان زیر انجام می شود:

  • دانش آموزان پایۀ نهم سایر مدارس که معدل کل خردادماه پایه هشتم (سال تحصیلی 1400-1401) و نوبت اول پایۀ نهم
  • آنان (سال تحصیلی 1401-1402) حداقل 19 باشد.
  • دانش آموزان پایۀ نهم مدارس استعدادهای درخشان که معدل نوبت اول آنان در سال تحصیلی 1401-1402 کمتر از 18 باشد.


بیشتر بدانید: زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 



هزینه ثبت نام مدارس سمپاد اسلامشهر

دانش آموزان برای ثبت نام در این مدارس ملزم به پرداخت هزینه هستند. اما شهریه مورد نظر برای ثبت نام مدارس تیزهوشان ممکن است در دوره های متوسطه مختلف تا حدودی متفاوت باشد. به طور تقریبی، شهریه می تواند طبق جدول زیر برآورد شود:

شهریه مدارس تیزهوشان 1402 1403
حداکثر مبلغ شهریه حداقل مبلغ شهریه مقطع تحصیلی
9 میلیون تومان ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دوره متوسطه اول
14 میلیون تومان ۶ میلیون تومان دوره متوسطه دوم

سایت ثبت نام مدارس سمپاد اسلامشهر

سامانه کنونی ثبت نام در آزمون تیزهوشان اسلامشهر و اعلام نتایج آن، سایت my.medu.ir است. این سامانه برای مدیریت امور دانش آموزی و تحصیلی مدارس تیزهوشان اسلامشهر تعریف می شود. با یکپارچه سازی تمامی امور در این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه پلتفرم های متعدد مانند پادا و همگام نیست.

راهنمای تصویری ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر

دانش آموزان می توانند از 15 الی 25 فروردین برای ثبت نام در آزمون مدارس سمپاد اسلامشهر اقدام کنند. برای ثبت نام در مدارس سمپاد اسلامشهر باید طبق مراحل زیر اقدام شود:

  1. وارد کردن اطلاعات لازم بعد از ورود به سایت my.medu.ir جهت دسترسی به پرتال مربوطه

مدارس تیزهوشان اسلامشهر 3

  1. کلیک روی گزینه آزمون سمپاد

مدارس تیزهوشان اسلامشهر 4

  1. کلیک روی آیکون ثبت نام

مدارس تیزهوشان اسلامشهر 5

  1. تکمیل فرم نام نویسی با اطلاعات خواسته شده و کلیک روی دکمه دریافت رسید

مدارس تیزهوشان اسلامشهر 6

  1. دریافت و نگهداری کد رهگیری تا زمان تکمیل ثبت نام و پرداخت هزینه برای تکمیل ثبت نام

ظرفیت پذیرش مدارس سمپاد اسلامشهر

ظرفیت مدارس سمپاد هر ساله توسط سایت رسمی این مدارس اعلام می شود. معمولا تعداد دانش اموزان که در هر پایه پذیرش می شوند  به طور تقریبی مانند جدول است اما بنا به دلایلی قبل از آغاز سال تحصیلی امکان افزایش ظرفیت برای این مدارس وجود دارد.

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان اسلامشهر به صورت تقریبی
دوره اول 40 تا 60 نفر
دوره دوم 30 تا 50 نفر

با توجه به تغییرات احتمالی در ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان اسلامشهر، توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ظرفیت پذیرش، با شماره تلفن 9099071613تماس بگیرید.




بیشتر بدانید: دریافت کارنامه نتایج آزمون تیزهوشان 



منابع آزمون مدارس تیزهوشان اسلامشهر

منابع امتحانی مدارس سمپاد اسلامشهر در هر دوره عوض می شوند. در دوره اول، سؤالات هیچ منبع مشخصی ندارند و هدف از طرح آن ها، سنجش ابعاد مختلف هوش دانش آموز است. در نتیجه، متقاضیان برای موفقیت در آن باید توانایی های فکری، تحلیلی و تجسمی خود را ارتقا دهند. این امر با کمک کتاب های کمک آموزشی مخصوص ممکن است.

دوره دوم شامل سوالات تحلیلی و تحصیلی است. سوالات تحصیلی مطابق با محتوای کتاب های درسی پایه هشتم و نهم طراحی می شوند.


نمونه سؤالات مدارس سمپاد اسلامشهر

از جمله نمونه سوالات دوره اول مدارس تیزهوشان اسلامشهر، می توان به تکمیل دنباله های اعداد، پیش بینی موقعیت های بعدی اشکال، تشخیص اجسام سه بعدی، تجسم هندسی و تشخیص الگوی تکمیل شکل اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر توصیه می شود، دفترچه سوالات سال های گذشته را بررسی کنید.

سوالات آزمون ورودی پایه هفتم در مدارس تیزهوشان، به شیوۀ چهارگزینه ای و به منظور سنجش هوش، استعداد و خلاقیت دانش آموزان توسط متخصصان و کارشناسان این حوزه طراحی می شود. به ازاي هر پاسخ صحیح، 3 نمرۀ مثبت و به ازاي هر پاسخ غلط، 1نمرۀ منفی براي داوطلب در نظر گرفته می شود. براي سؤاالت بدون پاسخ، نمرهاي منظور نخواهد شد. چنانچه داوطلب در سؤالی بیش از یك گزینه را علامت زده باشد، 1 نمرۀ منفی براي او منظور خواهد شد.

دوره دوم این آزمون، بر مبنای دروس پایه نهم و هشتم طراحی می شود و دو بخش مجزا دارد که عبارتند از: توانایی تحلیل و استعداد تحصیلی. در بخش مربوط به سؤالات تحلیلی، چندین متن داده می شوند و شما باید با خواندن و تحلیل آن ها، به سوالات طرح شده بر مبنای آن ها، پاسخ دهید.

سوالات بخش استعداد تحصیلی از دروس قرآن و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی، علوم تجربی و ریاضی سال های هشتم و نهم طرح می شوند. همچنین می توانید جهت برنامه ریزی مناسب برای مطالعه دروس و آمادگی برای آزمون، با شماره تلفن 9099071613 تماس بگیرید.

مدارس تیزهوشان اسلامشهر 7

ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر متوسطه اول

جهت ورود به مقطع متوسطه اول در مدارس تیزهوشان اسلامشهر، باید در سایت ثبت نام کنید. ثبت نام در این مدارس شامل دو مرحله ثبت نام در آزمون و نام نویسی در مدارس می شود. با انجام مرحله اول و کسب نمره رضایت بخش در آزمون و همچنین داشتن تحصیلی عالی در سال های گذشته، می توانید به مرحله بعد بروید. برای ثبت نام در مرحله اول مدارس سمپاد اسلامشهر، باید از تاریخ 15 الی 25 فروردین 1403 از طریق سایت ذکر شده اقدام کنید.

در مرحله بعد، یعنی ثبت نام در مدرسه، باید به مدارس سمپاد اسلامشهر بروید و با ارائه مدارک شناسایی و ریز نمرات سال های گذشته، مراحل ثبت نام را تکمیل کنید. لیست افراد پذیرفته شده در مدارس سمپاد اسلامشهر در اختیار مسئولین هر مدرسه قرار می گیرد. مقطع ششم به هفتم در واقع همان دوره اول متوسطه هستند. لذا برای پذیرش در مدارس سمپاد اسلامشهر برای سال تحصیلی هفتم، باید مراحل ذکر شده در قسمت قبل را انجام دهید.


ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر متوسطه دوم

با کسب معدل بالای 19 در دوره اول متوسطه، مجاز به ثبت نام در مدارس تیزهوشان اسلامشهر برای دوره متوسطه دوم می شوید. همچنین باید در آزمون نیز موفق شوید. ثبت نام در این مدارس مستلزم پرداخت شهریه، ارائه مدارک لازم، دریافت نمره ای بالاتر از حداقل نمره قبولی مدرسه در آزمون و سابقه تحصیلی عالی است.

در کل، پایه نهم به دهم، آغاز دوره متوسطه دوم به حساب می رود. اگر مایل به پذیرش در مدارس سمپاد اسلامشهر در پایه دهم هستید، باید با اتمام موفقیت آمیز سال تحصیلی نهم، اقدام به ثبت نام در این مدارس کنید. با ثبت نام موفق در پایه دهم در این مدارس، قادر به ادامه تحصیل تا مقطع دوازدهم در مدارس تیزهوشان اسلامشهر هستید.


آزمون ورودی مدارس سمپاد اسلامشهر

آزمون ورودی مدارس سمپاد اسلامشهر، هر ساله توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، با هدف پرورش استعدادهای درخشان هر شهر و دانش آموزان تیزهوش برگزار می شود. برای پذیرش در این مدارس، قبولی در آزمون ورودی سمپاد الزامی است.

دانش آموز، در دوره اول، با ارتقا استعدادهای تحلیلی، تجسمی و درک خود، می تواند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان اسلامشهر قبول شود. برای دوره دوم، دانش آموزان باید به دقت کتب درسی را مطالعه کنند و با تمرین سوالات مشابه، خود را آماده سازند.

مدارس تیزهوشان اسلامشهر

مشاوره قبولی در مدارس تیزهوشان اسلامشهر

رقابت سنگین میان دانش آموزان برای قبولی در مدارس تیزهوشان اسلامشهر، ورود به این مدارس را دشوار می کند. اگر می خواهید در این رقابت، پیروز شوید و شانس قبولی خود در این مدارس را تضمین کنید به یک مشاور تحصیلی خبره نیاز دارید. با انتخاب یا مشاور باتجربه، دیگر نیازی نیست نگران چالش های ثبت نام، برنامه ریزی، مطالعه و قبولی در آزمون باشید. خدمات ما عبارتند از:

  1. کمک به ارتقا سطح تحصیلی و استعداد دانش آموز
  2. ایجاد آمادگی کامل برای آزمون ها و در نتیجه به حداکثر رساندن احتمال قبولی در مدارس تیزهوشان اسلامشهر
  3. پشتیبانی دائمی و قابل اعتماد تا زمان قبولی در آزمون
  4. مشاوره برای مقابله با چالش های پیش رو در پذیرش
  5. آشنا ساختن دانش آموز با فضای رقابتی

برای کسب نتایج مدارس تیزهوشان اسلامشهر، باید در مردادماه به سایت my.medu.ir مراجعه کنید. کارنامه کامل نتیجه آزمون در پرتال دانش آموزی شما درج می شود.


جمع بندی

ورود به مدارس تیزهوشان اسلامشهر بدون کمک یک مشاور خبره، بسیار دشوار است. عضویت در این مدارس، تنها به ارتقا سطح تحصیلات شما کمک نمی کند؛ بلکه موفقیت شما در مراحل بعدی تحصیلی همچون کنکور را تضمین می کند. مدرسین و مسئولین این مدارس با به کارگیری تکنیک های پیشرفته، به دانش آموزان با استعداد در استفاده حداکثری از توانایی هایشان کمک می کنند. برای اطمینان از قبولی در این مدارس، هم اکنون با مشاورین تحصیلی ما تماس بگیرید و آینده روش خود را رقم بزنید.


سوالات متداول

چگونه خود را برای این آزمون ها آماده کنم؟

برای آماده سازی کامل جهت موفقیت در این آزمون ها، شما به سه چیز نیاز دارید که عبارتند از: مطالعه هوشمند دروس، استعداد بالا و یک مشاور حرفه ای.

آیا مدارس تیزهوشان اسلامشهر خوابگاه دارند؟

بله؛ این مدارس خوابگاه دارند، اما برای اطمینان بیشتر، توصیه می شود قبل از ثبت نام اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

رتبه قبولی در آزمون، تاثیری در کاهش شهریه ها دارد؟

برای اطلاع دقیق از پاسخ این سوال، باید با مدرسه مورد نظر تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام اینترنتی مدارس تیزهوشان اسلامشهر

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی