کد خبر : 10445

صدور کارنامه و هدایت تحصیلی آنلاین برای دانش آموزان

صدور کارنامه و هدایت تحصیلی آنلاین برای دانش آموزان در سال 1401-1402 از سوی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام شد. این سازمان در تلاش است تا بتواند کارنامه و هدایت تحصیلی دانش آموزان را به صورت آنلاین و اینترنتی صادر کند که دانش آموزان مراجعه حضوری نکنند. در ادامه توضیحات بیشتر را مطالعه می کنید:

صدور کارنامه و هدایت تحصیلی آنلاین در سال 1401-1402

صدور کارنامه و هدایت تحصیلی آنلاین در سال 1401-1402 در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد. احتمال آنلاین شدن صدور کارنامه ها و فرم هدایت تحصیلی دانش آموزان وجود دارد. معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش شرح داد، تلاش میکنیم تا کارنامه ها به صورت غیرحضوری برای دانش آموزان صادر شود و تا جایی که مقدور باشد فرم های هدایت تحصیلی هم غیرحضوری و آنلاین در اختیار دانش آموزان قرار دهیم که البته این موارد در حال بررسی است.

در سال جدید نمونه برگ‌های هدایت تحصیلی از طریق کد کاربری و فضای مجازی در اختیار دانش‌آموز و مدیر قرار می‌گیرد و دانش آموزان می‌توانند ظرفیت شاخه‌ها و رشته‌ها را در سایت هدایت تحصیلی مشاهده کنند.

برای ورود به راهنمای سایت هدایت تحصیلی کلیک کنید.

صدور کارنامه و هدایت تحصیلی آنلاین برای دانش آموزان 1

برای اطلاع از جدیدترین اخبار مدارس کلیک کنید.

برای مشاهده نحوه برگزاری آزمون پایه نهم کلیک کنید

صدور کارنامه و هدایت تحصیلی آنلاین برای دانش آموزان 1

صدور کارنامه و هدایت تحصیلی آنلاین برای دانش آموزان-min

برای دانلود فرم های هدایت تحصیلی 1401-1402 کلیک کنید.

صدور کارنامه و هدایت تحصیلی آنلاین برای دانش آموزان 1

مشاوره ثبت نام مدارس و انتخاب رشته پایه دهم

دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی می توانند برای مشاوره ثبت نام مدارس و انتخاب رشته پایه دهم با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند. توجه داشته باشید که معمولا میان پایه ها نیازی به ثبت نام ندارند، دانش آموزانی که انتقال پایه دارند باید برای ثبت نام اقدام کنند.  البته اگر محدوده ثبت نام را بشناسند مشکلی پیش نخواهد آمد. برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام و مشاوره انتخاب رشته برای هدایت تحصیلی تماس حاصل فرمایید.

صدور کارنامه و هدایت تحصیلی آنلاین برای دانش آموزان 4

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد، هدایت تحصیلی احتمالا بعد از انجام امتحان حضوری پایه نهم انجام می شود. در عین حال کمیته های ثبت نام هم کمک خواهند کرد. ارزشیابی در پایه نهم به صورت حضوری خواهد بود. اما امتحان هماهنگ که مشابه سال های قبل اجرا می شد، دیگر برگزار نخواهد شد. حتی امتحان هماهنگ در سطح منطقه ای و مدرسه ای هم ضرورت ندارد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، اعلام کرد ما با رعایت فاصله اجتماعی این انعطاف را قرار داده ایم. ممکن است آموزش ها دریک درسی استمرار داشته باشد اما معلم دیگری تشخیص دهد که استمرار درس ضرورتی ندارد. به همین دلیل می توانند ارزشیابی را انجام دهند.

صدور کارنامه و هدایت تحصیلی آنلاین برای دانش آموزان 5

حذف برنامه شاد ممنوع شد!

حذف برنامه شاد ممنوع است. خانواده هایی که دارای فرزند دانش آموز می باشند، نباید برنامه شاد را از گوشی موبایل یا کمپیوتر حذف کنند. آموزش از راه دور ادامه دارد.

برای مشاهده خبر ممنوعیت حذف برنامه شاد کلیک کنید.

صدور کارنامه و هدایت تحصیلی آنلاین برای دانش آموزان 6

3/5 - (3 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ریحانه شنبه , 7 نوامبر 2020 - 9:52

من تجربی می خوام قبول بشم

نصب اپ دانش آموزی