جهت مشاوره در زمینه شرایط صدور مجوز برای ادامه تحصیل دانش آموزان و معافیت تحصیلی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 37440

شرایط ادامه تحصیل دانش آموزان فاقد غیبت سال 1401

بخشنامه شرایط ادامه تحصیل دانش آموزان فاقد غیبت
بخشنامه مربوط به شرایط ادامه تحصیل دانش آموزان فاقد غیبت سال 1401 صادر شد. دانش آموزانی که به علت شیوع کرونا با مشکل تاخیر مدت اتمام دوره تحصیلی روبرو شده اند، به خدمت سربازی اعزام نمی شوند. در این صفحه شرایط صدور مجوز ادامه تحصیل فارغ التحصیلان فاقد غیبت در مقطع بالاتر تا پایان سال 1401 به اطلاع دانش آموزان پسر می رسد:

ادامه تحصیل دانش آموزان فاقد غیبت 1401 (معافیت تحصیلی)

ادامه تحصیل دانش آموزان فاقد غیبت در سال 1401 و معافیت تحصیلی مطابق با بخشنامه و توضیحات اعلام شده از از سوی معاونت آموزش متوسطه به اطلاع دانش آموزان عزیز کل کشور می رسد.
شرایط صدور مجوز ادامه تحصیل فارغ التحصیلان فاقد غیبت در مقطع بالاتر تا پایان سال 1401 به شرح زیر است:
  1. معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، شرایط صدور مجوز ادامه تحصیل در مقطع بالاتر تا پایان سال 1401، برای فارغ التحصیلان فاقد غیبت را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.
  2. بر اساس این بخشنامه، با توجه به تأثیر بیماری کرونا در آموزش کشور و در راستای اجرای دستورالعمل های بهداشتی، برای فارغ التحصیلان فاقد غیبت آموزش و پرورش، که حداکثر تا 6 ماه بعد از سنوات اصلی و ارفاقی تحصیلی مندرج در قانون خدمت وظیفه عمومی، تحصیل خود را به اتمام می رسانند با تأیید کمیسیون موارد خاص آموزش و پرورش استان، مبنی بر این که تأخیر در فراغت از تحصیل به علت تأثیر کرونا بوده است. مجوز تحصیل در مقطع بالاتر تا پایان سال 1401 صادر می گردد.
  3.  به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «شرایط صدور مجوز ادامه تحصیل در مقطع بالاتر تا پایان سال 1401 برای فارغ التحصیلان فاقد غیبت آموزش و پرورش، از سوی معاونت آموزش متوسطه، به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شده است.

    ** احتمال تغییر شرایط مذکور وجود دارد، دانش آموزان عزیز می توانند درصورت وجود هر گونه سوال و ابهام در زمینه شرایط معافیت تحصیلی، اعزام به خدمت و شرایط صدور مجوز برای ادامه تحصیل دانش آموزان بدون غیبت، با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند:

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه شرایط صدور مجوز برای ادامه تحصیل دانش آموزان و معافیت تحصیلی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی