کد خبر : 8548

شهریه مدارس البرز 1401-1402

از طریق این مقاله از شهریه مدارس البرز 1401-1402 مطلع می شوید. شهریه دبیرستان ماندگار البرز برای ششم به هفتم و نهم به دهم متفاوت است. دبیرستان ماندگار البرز از مدارس پرطرفدار در میان دانش آموزان است.تحصیل در این مدارس مشروط به قبولی در آزمون ورودی و پرداخت شهریه است.

شهریه مدارس البرز 99

میزان شهریه مدارس البرز 1401-1402

هزینه ورود و ادامه تحصیل در مدارس دبیرستان ماندگار البرز 1401-1402 شامل دو قسمت است. یک بخش مربوط به شهریه مدارس البرز است و بخش دیگر هزینه ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان البرز می باشد.

میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز
دوره تحصیلی حداقل شهریه مصوب حداکثر شهریه مصوب
متوسطه دوم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

هزینه ثبت نام در آزمون ورودی مدارس البرز در زمان توزیع دفترچه مشخص می شود. بعد از قبولی در آزمون ورودی و پذیرش در مدرسه ماندگار البرز ، هزینه ادامه تحصیل ، تحت عنوان شهریه مدارس البرز دریافت خواهد شد. میزان شهریه مدارس البرز در هر سال تحصیلی تغییر خواهد داشت. بنابراین برای اطلاع از شهریه دبیرستان ماندگار البرز در شهر خودتان، می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

برای اطلاع از اخبار تعطیلی مدارس کلیک کنید.

مدارس البرز به دلیل کیفیت بالای آموزشی و ارائه امکانات آموزشی و خدمات رفاهی برای دانش آموزان، از جمله مدارس پرطرفدار محسوب می شود. به همین دلیل ورود به این مدارس مشروط به قبولی در آزمون ورودی مدرسه البرز و پرداخت شهریه است. پیشنهاد می دهیم حتما برای مشاوره در زمینه امکانات و شرایط تحصیل در این مدارس و هزینه تحصیل در مدارس البرز با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که شهریه دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه مدارس البرز متفاوت می باشد. ثبت نام در آزمون ورودی این مدارس به صورت اینترنتی انجام می شود.

به نقل از دانش آموزانی که در این مدارس تحصیل کرده اند، میزان شهریه این مدارس با توجه به امکانات آموزشی ارائه شده مقرون به صرفه به نظر می آید. برای اطلاع از زمان ثبت نام مدارس البرز می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید.


به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی