جهت مشاوره در زمینه دانشگاه های آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 44378

شرایط وام دانشجویی دانشگاه آزاد + مبلغ وام


شرایط وام دانشجویی دانشگاه آزاد + مبلغ وام 1

در این مقاله از شرایط وام دانشجویی دانشگاه آزاد و میزان مبلغ وام دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و دکتری تخصصی مطلع می شوید. مبلغ وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای هر مقطع متفاوت است. مبلغ این وام برای مقاطع بالاتر، بیشتر است. همچنین تعداد نیم سال هایی هر مقطع برای دریافت وام را شرح داده ایم.

بازپرداخت اقساط وام دانشجویی دانشگاه آزاد بعد از فارغ التحصیلی است!


جدول وام های دانشجویی دانشگاه آزاد برای تمام مقاطع 1401-1402

در جدول وام های دانشجویی دانشگاه آزاد، سقف وام های کل مقطع تحصیلی و سقف وام در هر نیم سال تحصیلی را مشاهده می کنید. به طور مثال دانشجویان مقطع دکتری تخصصی می توانند در تمام طول 4 نیم سال تحصیلی (4ترم)  می توانند مبلغ 30 میلیون تومان وام دریافت کنند و در هر نیمسال تحصیلی حداکثر می توانند حدود 5 میلیون تومان وام دریافت نمایند. به طور معمول دوره دکترای تخصصی 4 نیمسال است.

  • 🔹رئیس صندوق رفاه: مبالغ وام تحصیلی دانشجویان در سال تحصیلی جدید در مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکترای حرفه‌ای ۳ میلیون تومان و وام تحصیلی دکترای تخصصی پیوسته و ناپیوسته ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد.
  • 🔹همچنین وام تحصیلی دانشجویان متأهل دو برابر شده است و اگر زوجین هر دو دانشجو باشند به یک نفر این وام تحصیلی تعلق خواهد گرفت.
  • 🔹وام شهریه نیز برای دانشجویان مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکترای حرفه‌ای ۳ میلیون تومان و برای دانشجویان دکترای تخصصی پیوسته و ناپیوسته ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد.

💠 اعطای تسهیلات شهریه به دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی

  • 🔹رئیس صندوق رفاه دانشگاه آزاد: دانشجویان گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی می‌توانند از محل اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، از تسهیلات شهریه قرض‌الحسنه استفاده کرده و پس از فراغت از تحصیل نسبت به بازپرداخت آن اقدام کنند.
  • 🔹نرخ پرداخت تسهیلات ۴ درصد و زمان بازپرداخت آن، پس از فراغت از تحصیل خواهد بود. دانشجویان متقاضی می‌توانند با مراجعه به صندوق رفاه دانشجویان واحد دانشگاهی خود نسبت به ارائه درخواست و تکمیل فرآیند تسهیلات اقدام کنند.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه های آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی