جهت مشاوره در زمینه نحوه اعلام علاقه مندی دانشگاه فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 50185

نحوه اعلام علاقه مندی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ خرید کارت سریال

نحوه اعلام علاقه مندی دانشگاه فرهنگیان

در این مقاله نحوه اعلام علاقمندی دانشگاه فرهنگیان را می خوانید. اگر می خواهید بدانید، نحوه اعلام علاقه مندی دانشگاه فرهنگیان چگونه است، زمان اعلام علاقه مندی به دانشگاه فرهنگیان کی است، قیمت کارت علاقمندی دانشگاه فرهنگیان چقدر است و … پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با خبرینو همراه باشید.


نحوه اعلام علاقمندی دانشگاه فرهنگیان چگونه است؟

یکی از پر طرفدارترین دانشگاه های کشور، دانشگاه فرهنگیان است که به دلیل داشتن مزایای بسیار، داوطلبان کنکور برای ورود به این دانشگاه به رقابت می پردازند. اما نحوه اعلام علاقمندی دانشگاه فرهنگیان چگونه است؟ اگر علاقمند به ادامه تحصیل در این دانشگاه هستید لازم است مراحل مختلفی را طی کنید.

داوطلبانی که وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند، از بدو ورود به این دانشگاه از مزایای آن بهره مند می شوند. دانشجویان از حقوق دانشجویی برخوردار می شوند و بعد از فارغ التحصیلی می توانند به صورت دائم به استخدام در مدارس زیر نظر وزارت آموزش و پرورش در بیایند.

داوطلبان برای ورود به دانشگاه فرهنگیان لازم است در کنکور سراسری ثبت نام کنند، مجاز به انتخاب رشته شوند، گزینه علاقمندی به ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کنند. بعد از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری، پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه فرهنگیان به مرحله مصاحبه و گزینش دعوت می شوند.

داوطلبانی که در مرحله مصاحبه و گزینش دانشگاه فرهنگیان قبول شوند، می توانند برای ادامه تحصیل، به صورت حضوری برای تشکیل پرونده دانشجویی اقدام کنند.

نکته مهم :

دوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان که در علاقمندی های فرم ثبت نام کنکور خود، دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کرده اند، می توانند نتایج چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را چند هفته پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند.

داوطلبانی که در فرم انتخاب رشته کنکور خود، رشته های دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کرده اند و واجد شرایط لازم هستند، بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری، برای مصاحبه دعوت می شوند.

زمان اعلام علاقمندی به دانشگاه فرهنگیان 

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ را دارند، لازم است از زمان دقیق اعلام علاقمندی به دانشگاه فرهنگیان اطلاع داشته باشند.

داوطلب ابتدا لازم است واجد شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان باشد و در زمان ثبت نام کنکور سراسری و بعد از خرید کارت اعتباری گروه آزمایشی مورد نظر خود اقدام به تکمیل فرم ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش نماید. 

درصورتی که داوطلب بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان شده باشد، می تواند در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری، برای خرید سریال علاقمندی به دانشگاه فرهنگیان اقدام کند.

داوطلبان می توانند سریال علاقمندی به دانشگاه فرهنگیان را از سایت سازمان سنجش خریداری کنند و کد رشته محل های مربوط به این دانشگاه را به ترتیب اولویت های خود، در فرم انتخاب رشته اینترنتی سازمان سنجش، وارد کنند.

به محض تعیین، زمان اعلام علاقمندی به دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳، این مقاله بروز رسانی می شود.


شرایط لازم در زمان اعلام علاقمندی در دانشگاه فرهنگیان

داوطلبانی که واجد شرایط لازم در زمان اعلام علاقمندی در دانشگاه فرهنگیان هستند، می توانند کارت علاقمندی این دانشگاه را از سایت سازمان سنجش خریداری کنند. این شرایط شامل موارد زیر است:

  • کسب حداقل نمره علمی كل یا تراز بالای 6500 در زيرگروه مربوط برای مجاز شدن به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان
  • کسب حداقل معدل كل 14 در دوره متوسطه دوم یعنی در سه پايه دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه
  • داشتن حداکثر سن 24 سال در بدو ورود به دانشگاه
  • بومی بودن داوطلب در کد رشته محل های انتخابی و ملاک های تعیین شده که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری درج شده است.
  • داشتن سلامت كامل جسمی، روانی برای حسن انجام وظيفه کار در شغل معلمی

** توجه داشته باشید که احتمال تغییر شرایط در زمان اعلام علاقمندی در دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ وجود دارد، بعد از اعلام تغییرات، این مطلب به روزرسانی خواهد شد. علاوه براین می توانید برای مشاوره در زمینه علاقمندی در دانشگاه فرهنگیان با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعلام علاقه مندی دانشگاه فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی