جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام میان پایه مدارس شاهد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 13278

شرایط ثبت نام میان پایه مدارس شاهد

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 1402-1403 برای پایه های ورودی ابتدایی ، متوسطه اول و دوم در میان پایه های این مقاطع پذیرش دانش آموز شاهد و غیرشاهد دارد. واجدین شرایط ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 1402-1403 میتوانند از طریق سامانه ثبت نام میان پایه شاهد اقدام نمایند. ثبت نام میان پایه از ابتدایی تا پیش دانشگاهی انجام می شود. ثبت نام پایه های اصلی هر مقطع در مدارس شاهد شامل ، ثبت نام پایه اول ابتدایی، پایه ششم به هفتم(ورود به متوسطه اول) و پایه نهم به دهم (ورود به متوسطه دوم) است. بنابراین ثبت نام میان پایه مربوط به پایه های میانی در مدارس شاهد می باشد.

شرایط ثبت نام میان پایه مدارس شاهد

شرایط ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 1402-1403

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 1402-1403 به صورت هماهنگ کشوری انجام می شود. پذیرش و ثبت نام میان پایه مدرسه شاهد از ابتدایی تا پیش دانشگاهی است.

ثبت نام مدارس شاهد صرفا به صورت الکترونیکی از طریق سامانه پاداخواهد بود. داوطلبان توجه داشته باشند که از هر گونه مراجعه حضوری به مدارس برای ثبت نام میان پایه خودداری نمایند، زیرا مسئولین مدارس به هیچ عنوان پاسخگو نمی باشند. ثبت نام فقط از طریق سامانه ثبت نام میان پایه شاهد انجام می شود:


برای مشاهده شرایط ثبت نام مدارس شاهد کلیک کنید

برای مشاهده مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 99 کلیک کنید

شرایط ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 2

نحوه ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 1402-1403

 ثبت نام میان پایه مدارس شاهد به صورت هماهنگ کشوری و صرفا به صورت اینترنتی می باشد. با توجه به ظرفیت محدود ثبت نام میان پایه مدارس شاهد پیشنهاد می دهیم در اولین فرصت برای ثبت نام اقدام نمایید. می توانید برای انجام مراحل ثبت نام سریع و آسان از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید. کافیست از طریق شماره تلفن های مندرج در این مقاله با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه علاوه بر مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام میان پایه مدارس شاهد، تمام مراحل ثبت نام اینترنتی را برای شما انجام خواهند داد.

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل


زمان ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 1402-1403

زمان ثبت نام میان پایه مدارس شاهد پیرو اطلاعیه های آموزش و پرورش ، از یکم مرداد ماه آغاز می شود. ثبت نام میان پایه شاهد در دو مرحله انجام می شود. ثبت نام دانش آموزان شاهد که دارای امتیاز لازم برای ورود به این مدارس می باشند، در مرحله اول قطعی خواهد بود. ولی ثبت نام سایر دانش آموزان دو مرحله ای است. یعنی بعد از ثبت نام اولیه میان پایه در سامانه پادا باید مطابق با زمانبندی های اعلام شده، بعد از بررسی مدارک و امتیازات برای مراجعه حضوری و ثبت نام قطعی اقدام کنند.

داوطلبان عزیز می توانند برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه امتیازبندی مدارس شاهد در ثبت نام میان پایه و اطلاع از نتایج ثبت نام میان پایه مدارس شاهد در سال 1402-1403، از طریق شماره تلفن های موجود در این مقاله با کارشناسان تحصیلی تماس بگیرند.

برای مشاهده میزان شهریه مدارس شاهد کلیک کنید.

شرایط ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 2

1/5 - (1 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی