جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام در دانشگاه صدا و سیما

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 37040

شرایط ثبت نام در دانشگاه صدا و سیما

شرایط ثبت نام دانشگاه صدا و سیما

در این مقاله از شرایط ثبت نام در دانشگاه صدا و سیما مطلع می شوید. شرایط جدید ثبت نام و پذیرش دانشجو از سوی امور آموزش دانشگاه صدا و سیما اعلام شد. این اطلاعیه در مورد نحوه ﭘﺬﯾﺮش و مراجعه معرفی شدگانﭼﻨﺪ ﺑﺮاﺑﺮﻇﺮﻓﯿﺖ رشته‌های شرایط خاص دانشگاه صداوسیما در آزﻣﻮن سراسری است:

نحوه ﭘﺬﯾﺮش و مراجعه معرفی شدگانﭼﻨﺪ ﺑﺮاﺑﺮﻇﺮﻓﯿﺖ رشته‌های شرایط خاص دانشگاه صداوسیما در کنکور سراسری سال 1400

شرایط ثبت نام دانشگاه صدا و سیما

شرایط ثبت نام دانشگاه صدا و سیما برای پذیرش دانشجو به شرح زیر است:

تمامی داوطلبان معرفی شده‌ی واجد شرایط، لازم است با مراجعه به سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) به نشانی golestan.iribu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز برابر مفاد اطلاعیه شماره 1 (نحوه ﭘﺬیرش و مراجعه معرفی‌شدگان جهت انجام مصاحبه حضوری یا مجازی)، در بازه‌ی زمانی مذکور اقدام نمایند. بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای ثبت‌نام، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد.
مدارک لازم برای انتخاب رشته کنکور سراسری

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه صدا و سیما

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه صدا و سیما به اطلاع داوطلبان می رسد:

شایان ذکر است نظر به مهلت محدود ﺛﺒﺖﻧﺎم اینترنتی معرفی­شدگان جهت بررسی اولیه مدارک و اعلام جدول زمانبندی داوطلبان مجاز به شرکت در مصاحبه حضوری یا مجازی، تاکید می­شود قبل از اقدام به ثبت­نام اینترنتی، ضمن مطالعه کامل اطلاعیه شماره 1، نکات ذیل را به دقت مطالعه فرمایید:

  • 1) مدارک مورد نیاز را برابر مفاد اطلاعیه شماره 1 به ویژه فایل ویدئویی معرفی داوطلب و پاسخ به سوالات علمی و عمومی فرم­های انتهای این اطلاعیه (به صورت تایپ­شده) را آماده نمایید تا در زمان مقرر، بدون هیچ مشکل و در کمترین زمان نسبت به ثبت­نام اینترنتی در سایت دانشگاه اقدام نمایید.
  • 2) با توجه به این که مرحله نخست ارزیابی داوطلبان، براساس اطلاعات ثبت شده و مدارک بارگذاری شده ایشان است، و بر همین مبنا درخصوص دعوت داوطلب جهت انجام مصاحبه تصمیم گیری می­شود، لازم است در ثبت اطلاعات خواسته شده، پاسخگویی به سوالات علمی و عمومی و بارگذاری مدارک لازم از جمله فایل ویدئوی معرفی، نهایت دقت و صداقت لازم را داشته باشید. بدیهی است به مدارک ناقص به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد و مسئولیت عدم بررسی پرونده و عدم دعوت به مصاحبه بر عهده داوطلب خواهد بود.
  • 3) قبل از ثبت نام الکترونیکی در سامانه گلستان، جهت بارگذاری فایل ویدئوی معرفی داوطلب به این لینک مراجعه و پس از اتمام مراحل آن، کد رهگیری را در قالب یک فایل pdf دریافت نموده و در سامانه گلستان بارگذاری نمایید.
  • 4) در ویدئوی ارسالی باید پس از ذکر نام و نام خانوادگی به سه پرسش زیر به صورت مختصر پاسخ دهید. پاسخ به این سه سوال در مجموع نباید بیش از 5 دقیقه باشد. الف) مختصری از خودتان بگویید و بفرمایید مهمترین ویژگی ها و توانمندی های شما چیست؟ ب) به چه دلیل دانشگاه صداوسیما را برای ادامه تحصیل انتخاب کردید؟ ج) برای آینده خود چه برنامه و چشم­اندازی در ذهن دارید؟ در صورت تمایل می توانید از یکی از بستگان درجه اول خود نیز بخواهید حداکثر به مدت یک دقیقه در این ویدئو در معرفی شما صحبت کنند. (در این صورت زمان ویدئوی ارسالی حداکثر می تواند 6 دقیقه باشد).
  • 5) صرفاً یک فایل ویدئو باید ارسال شود. ویدئو را با کیفیت تصویر و صدای مناسب و با حالت افقی گوشی ضبط نمایید. چنانچه حجم فایل ضبط شده بیش از پنجاه مگابایت (MB 50 ) است با استفاده از یک نرم افزار فشرده سازی حجم فایل خود را تا کمتر از پنجاه مگابایت کاهش دهید
  • 6) هر داوطلب با یک یا چند کد رشته محل معرفی شده از یک گروه مصاحبه ­کننده ، تنها یک بار لازم است اقدام به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک نماید.
  • 7) پس از ثبت موقت مشخصات اولیه داوطلب و تعریف شناسه کاربری و گذر واژه جهت ورود به سامانه گلستان، ثبت‌نام الکترونیکی مصاحبه شامل 4 مرحله است؛ 1) تکمیل مشخصات داوطلب، 2) پرداخت الکترونیکی هزینه بررسی اولیه پرونده الکترونیکی، 3) بارگذاری مدارک لازم مطابق با مفاد اطلاعیه شماره 1، 4) پرینت گواهی انجام ثبت‌نام.
  • 8) داوطلبی که بررسی نسخه الکترونیکی مدارک ارسالی آنان در سامانه گلستان به تائید برسد و مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه حضوری یا مجازی باشند، ضروری است طبق جدول زمانبندی اعلامی در اطلاعیه‌ی شماره 2 که متعاقباً در سایت دانشگاه به نشانی http://www.iribu.ac.ir قرار می‌گیرد، برای شرکت در جلسه مصاحبه (علمی و صلاحیت عمومی) اقدام نمایند. حضور داوطلب در ساعت و روز تعیین‌شده (این زمان غیر قابل تغییر است) برای مصاحبه حضوری یا مجازی الزامی است و عدم حضور (بدون دلیل موجهی که مورد پذیرش دانشگاه باشد) به منزله انصراف تلقی خواهد شد.
  • 9) مصاحبه حضوری در محل دانشگاه صداوسیما به نشانی تهران، خیابان ولیعصر(عج)، ابتدای بزرگراه آیت‌ا… هاشمی رفسنجانی(نیایش)، جنب ورزشگاه انقلاب، برگزار می‌شود و نحوه شرکت در مصاحبه مجازی متعاقباً از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی می­شود.
  • 10) ارائه پرینت گواهی انجام ثبت‌نام (که در مرحله آخر ثبت‌نام اینترنتی قابل دریافت است) جهت ورود به دانشگاه به منظور شرکت در جلسه مصاحبه حضوری و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در زمان حضور در دانشگاه الزامی می‌باشد.

شرایط ثبت نام در دانشگاه صدا و سیما 1

دانلود فرم های ثبت نام دانشگاه صدا و سیما

فایل‌های مورد نیاز معرفی‌شدگان ﭼﻨﺪ ﺑﺮاﺑﺮ ﻇﺮفیت رشته‌های شرایط خاص دانشگاه صداوسیما در کنکور سراسری:
دانلود فایل pdf اطلاعیه شماره 1 (نحوه ﭘﺬﯾﺮش و مراجعه معرفی شدگان جهت انجام مصاحبه حضوری یا مجازی)
دانلود فایل pdf راهنمای تصویری ثبت‌نام اینترنتی
دانلود فایل pdf فرم تعهدنامه داوطلب
دانلود فایل pdf و word فرم پرسشنامه مصاحبه علمی رشته‌های کاردانی فنی الکترونیک و کارشناسی مهندسی برق
دانلود فایل pdf و word فرم پرسشنامه مصاحبه علمی رشته ­ی کارشناسی روزنامه نگاری
دانلود فایل pdf و word فرم پرسشنامه مصاحبه علمی رشته‌ی کارشناسی کارگردانی تلویزیون
دانلود فایل pdf و word فرم پرسشنامه مصاحبه علمی رشته‌ی کارشناسی تلویزیون و هنرهای دیجیتال
دانلود فایل pdf و word فرم پرسشنامه مصاحبه عمومی داوطلب
دانلود فایل pdf و word فرم مشخصات بررسی صلاحیت عمومی داوطلب

امور آموزش دانشگاه صداوسیما 

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام در دانشگاه صدا و سیما

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی