جهت مشاوره در زمینه شرایط مصاحبه دانشگاه صدا و سیما در کنکور امسال

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 47449

شرایط مصاحبه دانشگاه صدا و سیما در کنکور امسال

نحوه ثبت نام در دانشگاه صدا و سیما 1401-1402

در این مقاله از شرایط مصاحبه دانشگاه صدا و سیما برای پذیرفته شدگان کنکور سراسری امسال مطلع می شوید. این مطلب مناسب دعوت شدگان به مرحله مصاحبه دانشگاه صدا و سیما است.


شرایط مصاحبه دانشگاه صدا و سیما برای پذیرفته شدگان کنکور 

شرایط مصاحبه دانشگاه صدا و سیما برای پذیرفته شدگان کنکور که به مرحله مصاحبه دانشگاه صدا و سیما دعوت شده اند، به شرح زیر است. این شرایط آخرین شرایط اعلام شده برای مصاحبه دانشگاه صدا و سیما است./ احتمال تغییرات در شرایط مصاحبه این دانشگاه وجود دارد که در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. علاوه براین می توانید برای مشاوره در زمینه قبولی در مصاحبه دانشگاه صدا و سیما و اطلاع از سوالات پر تکرار و مهم مصاحبه دانشگاه صدا و سیما، از طریق شماره تلفن مندرج در همین صفحه با سامانه مشاور تحصیلی تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه راهنمای شما عزیزان برای موفقیت و قبولی نهایی در مصاحبه و پذیرش دانشگاه صدا و سیما هستند.

  1. معرفی شدگان کد 23 رشته‌های شرایط خاص دانشگاه صداوسیما که در حال حاضر در دانشگاه دیگری پذیرفته شده اند ولی تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه صدا و سیما دارند، با عنایت به اینکه مهلت ثبت نام در دانشگاه صدا و سیما محدود است و زمان مصاحبه دانشگاه صدا و سیما نزدیک می باشد، باید همزمان در دانشگاه مورد پذیرش ثبت نام کنند و برای ثبت نام در مرحله مصاحبه دانشگاه صدا و سیما نیز در سایت اقدام کنند، چنانچه به مصاحبه دعوت و قبول شوید می توانید انتقالی بگیرید در غیر این حالت فرصت ادامه تحصیل در دانشگاه مورد پذیرش را از دست نخواهید داد.
  2. بدینوسیله به اطلاع معرفی ­شدگان کد 23 هر یک از کد رﺷﺘﻪ ﻣﺤﻞ ﻫﺎی داﻧﺸﮕﺎه صداوسیما مندرج در جدول ذیل می­رساند تمامی داوطلبان معرفی شده‌ی واجد شرایط (براﺳﺎس اﻋﻼم رسمی ﺳﺎزﻣﺎن سنجش آﻣﻮزش ﮐﺸﻮر در سایت www.sanjesh.org)، لازم است در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام اینترنتی و بارگذاری مدارک مورد نیاز برابر مفاد این اطلاعیه اقدام نمایند. بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای ثبت‌نام، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد.
  3. شایان ذکر است نظر به مهلت محدود ﺛﺒﺖﻧﺎم اینترنتی معرفی­شدگان جهت بررسی اولیه مدارک و اعلام جدول زمانبندی داوطلبان مجاز به شرکت در مصاحبه حضوری، تاکید می­شود قبل از اقدام به ثبت­نام اینترنتی، مفاد این اطلاعیه را با دقت مطالعه نمایید و ضمن آماده­سازی مدارک مورد نیاز شامل فایلjpg عکس پرسنلی، فایل pdf کارنامه نتایج اولیه داوطلب در کنکور سراسری و فایل ویدئویی معرفی، پاسخ به سوالات علمی و عمومی فرم­های پیشنویس انتهای این اطلاعیه را به صورت تایپ­شده در یک فایل به همراه داشته باشید تا در زمان مقرر، بدون هیچ مشکل و در کمترین زمان نسبت به ثبت­نام اینترنتی در سایت دانشگاه اقدام نمایید.

شرایط مصاحبه دانشگاه صدا و سیما در کنکور امسال 1

  •  معرفی شد‌گان واجد شرایط، لازم است با مراجعه به سایت، نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام نمایند. بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای ثبت‌نام، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد.
  •  در ثبت اطلاعات خواسته شده و بارگذاری مدارک دقت لازم را مبذول فرمایید. بدیهی است به مدارک ناقص به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد و مسئولیت عدم بررسی پرونده و دعوت به مصاحبه بر عهده داوطلب خواهد بود.
  •  صرفاً یک فایل ویدئو باید ارسال شود. ویدئو را با کیفیت تصویر و صدای مناسب و با حالت افقی گوشی ضبط نمایید. چنانچه حجم فایل ضبط شده بیش از پنجاه مگابایت ( 50MB ) است با استفاده از یک نرم افزار فشرده سازی حجم فایل خود را تا کمتر از 50MB کاهش دهید.
  • در ثبت مشخصات، پاسخگویی به سوالات عمومی و علمی و بارگذاری مدارک لازم از جمله فایل ویدئوی معرفی داوطلب، دقت لازم را داشته باشید. پس از تائید و چاپ گواهی ثبت نام امکان ویرایش و اصلاح وجود ندارد و براساس اطلاعات ثبت شده و مدارک بارگذاری شده داوطلبان، در خصوص تائید یا رد داوطلب جهت انجام مصاحبه حضوری تصمیم گیری می‌شود.
  • داوطلبانی که بررسی نسخه الکترونیکی مدارک ارسالی آنان به تائید برسد و مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه حضوری باشند، ضروری است طبق جدول زمانبندی اعلامی در اطلاعیه‌ی شماره 2 که متعاقباً در سایت دانشگاه به نشانی http://www.iribu.ac.ir قرار می‌گیرد، برای شرکت در جلسه مصاحبه حضوری (علمی و صلاحیت عمومی) اقدام نمایند. حضور داوطلب در ساعت و روز تعیین‌شده (این زمان غیر قابل تغییر است) برای مصاحبه حضوری الزامی است و عدم حضور (بدون دلیل موجهی که مورد پذیرش دانشگاه باشد) به منزله انصراف تلقی خواهد شد.
  • مصاحبه حضوری در محل دانشگاه صدا و سیما به نشانی تهران، خیابان ولیعصر(عج)، ابتدای بزرگراه آیت‌ا… هاشمی رفسنجانی(نیایش)، جنب ورزشگاه انقلاب، برگزار می‌شود. ارائه پرینت گواهی انجام ثبت‌نام (که در مرحله آخر ثبت‌نام اینترنتی قابل دریافت است) جهت ورود به دانشگاه الزامی می‌باشد.

مراحل مصاحبه دانشگاه صدا و سیما

مراحل مصاحبه دانشگاه صدا و سیما شامل 4 مرحله است. دعوت شدگان به مصاحبه می توانند برای انتخاب رشته دانشگاه صدا و سیما اقدام کنند. در صورت تائید و مجاز شدن داوطلب به شرکت در جلسه مصاحبه دانشگاه صدا و سیما، هزینه‌ مصاحبه دانشگاه واریز شود و این هزینه صرفاً از طریق دستگاه کارتخوان (POS) مستقر در دانشگاه می‌بایست پرداخت شود.


ثبت‌نام اینترنتی مصاحبه دانشگاه صدا و سیما به شرح 4 مرحله زیر است:

  1. ◦ مرحله اول: انتخاب یکی از رشته‌های 1)کاردانی فنی الکترونیک و مهندسی برق 2) کارگردانی تلویزیون 3) تلویزیون و هنرهای دیجیتال 4) روزنامه نگاری.
  2. ◦ مرحله دوم: ثبت مشخصات داوطلب و پاسخگویی اینترنتی به سوالات عمومی و علمی مرتبط با رشته انتخابی در مرحله اول. برای اطلاع از سوالات و آمادگی قبلی جهت پاسخگویی، به فرم های پیش نویس انتهای این اطلاعیه مراجعه نمایید.
  3. ◦ مرحله سوم: بارگذاری مدارک مورد نیاز شامل 1) فایل jpg عکس پرسنلی داوطلب 2) فایل pdf کارنامه نتایج اولیه داوطلب در آزﻣﻮن سراسری سال 1399 (مربوط به گروه آزمایشی کدرشته محل انتخابی داوطلب) و 3) فایل ویدئوی معرفی داوطلب. در ویدئوی ارسالی باید پس از ذکر نام و نام خانوادگی به سه پرسش زیر به صورت مختصر پاسخ دهید. پاسخ به این سه سوال در مجموع نباید بیش از 5 دقیقه باشد. 1) مختصری از خودتان بگویید و بفرمایید مهمترین ویژگی‌ها و توانمندی‌های شما چیست؟ 2) به چه دلیل دانشگاه صداوسیما را برای ادامه تحصیل انتخاب کردید؟ 3) برای آینده خود چه برنامه و چشم­اندازی در ذهن دارید؟ در صورت تمایل می‌توانید از یکی از بستگان درجه اول خود نیز بخواهید حداکثر به مدت یک دقیقه در این ویدئو در معرفی شما صحبت کنند. (در این صورت زمان ویدئوی ارسالی حداکثر می‌تواند 6 دقیقه باشد).
  4. ◦ مرحله چهارم: پرینت گواهی انجام ثبت‌نام اینترنتی. پس از اتمام تمام مراحل فوق، کد رهگیری را در قالب یک فایل pdf دریافت نمائید. پرینت این گواهی در صورت معرفی داوطلب برای مصاحبه حضوری، مجوز ورود به دانشگاه است.

مشاوره ثبت نام و قبولی در مصاحبه دانشگاه صدا و سیما

برای مشاوره در زمینه ثبت نام و قبولی در مصاحبه دانشگاه صدا و سیما می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. مصاحبه رشته های دانشگاه صدا و سیما برای داوطلبان کنکور سراسری 1401 شامل موارد زیر است:

مصاحبه علمی رشته‌های کاردانی فنی الکترونیک و کارشناسی مهندسی برق
 مصاحبه علمی رشته‌‌ی کارشناسی روزنامه نگاری
مصاحبه علمی رشته‌ی کارشناسی کارگردانی تلویزیون
مصاحبه علمی رشته‌ی کارشناسی تلویزیون و هنرهای دیجیتال

منبع: امور آموزش دانشگاه صداوسیما

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه شرایط مصاحبه دانشگاه صدا و سیما در کنکور امسال

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی