جهت مشاوره در زمینه ارسال و دریافت ایمیل با سرویس رایانه دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 76096

ورود به سرویس رایانامه دانشگاه آزاد 1403 (جدید)

سامانه یارانامه دانشگاه آزاد

برای ورود به سرویس رایانامه دانشگاه آزاد یا همان سایت ایمیل سرویس رایانه دانشگاه آزاد می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:


ورود به سرویس رایانامه دانشگاه آزاد 

قبل از ورود به سرویس ایمیل دانشگاه آزاد (سرویس رایانه دانشگاه آزاد)، توجه داشته باشید که فیلتر شکن شما خاموش باشد:

ورود به سامانه جدید سرویس رایانه دانشگاه آزاد اسلامی 

کلیک کنید

معرفی سرویس رایانامه دانشگاه آزاد

سامانه «سرویس رایانامه دانشگاه آزاد اسلامی» ابزاری است که در آن بدون اتلاف وقت و نیاز به مراجعه حضوری، مساله دانشجو به مسؤول مربوطه در واحد دانشگاهی انتقال داده خواهد شد. این سامانه توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مجموعه چاپار راه‌اندازی شده است.

در این سامانه، تمامی دانشجویان، اساتید و کارکنان دارای یک ایمیل بر پایه iau.ir خواهند بود و در یک فضای ایمیل‌پایه، امور اداری دانشگاه در زمانی کوتاه انجام خواهد شد. در آینده، سامانه «سرویس رایانامه دانشگاه آزاد اسلامی» با استفاده از هوش مصنوعی پاسخ سؤالات دانشجویان را خواهد داد.

. سامانه حاضر، اولین سامانه متمرکز رایانامه دانشگاه آزاد اسلامی و بزرگترین سامانه رایانامه دانشگاهی کشور است. رایانامه دانشگاهی شما، از طرفی مکاتبات علمی و دانشگاهی شما را با وابستگی سازمانی به «دانشگاه آزاد اسلامی» هویت می‌بخشد و از سوی دیگر بستر ارسال و پیگیری درخواست‌های اداری، آموزشی و پژوهشی شما از دانشگاه خواهد بود.

دانشگاه آزاد اسلامی امیدوار است این هویت مشترک دانشگاهی، بستر تعامل، استحکام و یکپارچگی جامعه دانشگاه آزاد اسلامی باشد و ابزاری برای شفافیت و پاسخگویی نظام اداری دانشگاه به ذینفعان شود.


هدف از راه اندازی سرویس رایانه دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در معرفی کاربرد سرویس رایانامه دانشگاه آزاد گفت: دانشجو باید سریعاً بتواند درخواست خود را بر مبنای ایمیل ارسال و پاسخ دریافت کند به همین منظور سرویس رایانامه دانشگاه آزاد فعال شد. سامانه ایمیل دانشگاه آزاد تحولی در این زمینه ایجاد کرده است.

قبلا از راه اندازی سرویس رایانه دانشگاه آزاد، نظام ارتباطی دانشگاه مبتنی بر سامانه های اداری بود و دانشجو به سامانه های اداری دانشگاه به صورت مستقیم دسترسی نداشت و سیستم های مختلف اتوماسیون اداری در دانشگاه حاکم بود.

در سامانه جدید «سرویس رایانامه دانشگاه آزاد اسلامی»، همه دانشجویان و اساتید دارای ایمیل جداگانه خواهند بود. به این امور اداری دانشگاه دارای فضای ایمیل پایه شده است و امور اداری دانشگاه به خوبی انجام می شود.

** اگر برای استفاده از خدمات این سرویس و ارسال و دریافت ایمیل با سرویس رایانه دانشگاه آزاد نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. این سامانه مشاور تحصیلی، از طریق سیستم مشاور تلفنی راهنما و پاسخگوی شما عزیزان در سراسر کشور است. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم است.



بیشتر بدانید: سامانه سکوی نشر دانش سند آزاد اسلامی



5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ارسال و دریافت ایمیل با سرویس رایانه دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی