جهت مشاوره در زمینه ثبت نام سرویس مدرسه

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 44892

زمان ثبت نام سرویس مدارس و مهلت آن

ورود به سامانه سپند – سرویس مدارس 1400

زمان ثبت نام سرویس مدارس، از فرودین ماه آغاز شد. آموزش و پرورش  از ثبت‌نام سرویس مدارس از فروردین ماه خبر داد و گفت: برای سرویس مدارس، جلساتی با تاکسیرانی برگزار شد و آژانس‌های دارای مجوز نیز اعلام آمادگی کردند.


مهلت زمان ثبت نام سرویس مدارس

  • مهلت زمان ثبت نام سرویس مدارس فروردین ماه آغاز شد. سخنگوی آموزش و پرورش در برنامه خبری اعلام کرد، با مدیران مدارس و اکثر اولیای دانش‌آموزان داشتیم حاکی از این بود که همگی منتظر بودند که تعلیم و تربیت و روند یاددهی ـ یادگیری به صورت حضوری آغاز شود؛ این امر بسیار مهم با پشت سر گذاشتن تلخی‌های کرونا، عملی شد و این امر مهم توسط وزیر آموزش و پرورش برای مدیران کل آموزش و پرورش ابلاغ شد.
  • وی ادامه داد: با دریافت این ابلاغ مهم، همه همکاران دست به دست هم دادیم و بسترهایی که برای آغاز  این اقدام مهم لازم بود، انجام شد؛ مدیران مدارس نیز توجیه شدند و آنها با تشکیل جلسات با ارکان مدرسه، آغاز آموزش حضوری را برای تمام معلمان ابلاغ کردند.
  • وی با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم بررسی شد، شرح داد، اکیپ‌های متعدد در ستاد، مناطق و نواحی تشکیل دادیم که به صورت سرزده از برخی مدارس بازدید داشتند و مورد خاصی مشاهده نشد.
  • وی با اشاره به اینکه اولیا و دانش‌آموزان مشتاق شروع آموزش حضوری هستند، گفت: تلخی‌هایی در دوران گذشته بر روند تعلیم و تربیت اثر سو داشته و آسیب‌های جدی به آموزش و پرورش زده است که باعث افت تحصیلی شده است و همه بر همین اساس مشتاق آموزش حضوری هستند.
  • همچنین اعلام کرد، در خصوص سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مشکل خاصی نداریم و جلساتی با سازمان تاکسیرانی برگزار شد و آژانس‌های دارای مجوز اعلام آمادگی کردند. همچنین مدیران مدارس از فروردین نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان که نیاز به سرویس دارند در خدمت آنها هستند.

نحوه ثبت نام سرویس مدارس تمام پایه ها

برای ثبت نام سرویس مدارس برای تمام پایه ها، لازم است، به سایت ثبت نام سرویس مدارس به نام سامانه سپند مراجعه کرد. کلیه مراحل ثبت نام سرویس مدارس به صورت اینترنتی از طریق سایت زیر انجام می شود. برای مشاهده راهنمای ثبت نام سرویس مدارس برای تمام پایه ها و مدار کل کشور، لینک زیر را انتخاب نمایید:


سامانه سپند

زمان ثبت نام سرویس مدارس و مهلت آن 1

برای ثبت نام تلفنی سرویس مدارس در سایت سپند، سامانه سرویس مدارس کل کشور میتوانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید:

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام سرویس مدرسه

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی