جهت مشاوره در زمینه سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 51645

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir - سایت مای مدیو

در این مقاله  لینک ورود به سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir برای ورود به سایت سازمان آموزش و پرورش استثنایی و … را در ختیار کاربران گرامی در سراسر کشور قرار داده ایم.

سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir تحت نظارت آموزش و پروش، با هدف ارائه خدمات گوناگون به دانش آموزان، فرهنگیان و سایر افراد راه اندازی شده است. هر گروه از کاربران می توانند با ورود به این سامانه از خدمات مورد نظر خود، استفاده کنند. سامانه my.medu.ir راه ورود به سایت های زیر مجموعه آموزش و پرورش است.

در واقع، سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یک سامانه است که از آن به عنوان درگاهی برای ورود و استفاده از امکانات سازمان های تابعه وزارت آموزش و پرورش استفاده می شود. کاربران گرامی می توانند جهت ورود و استفاده از این سامانه به آدرس اینترنتی my.medu.ir مراجعه کنند.

توجه داشته باشید که اولیا، دانش آموزان، فرهنگیان و سایر افراد می توانند با ورود به این سایت از امکانات متنوعی مانند دریافت کارنامه، دریافت فیش حقوقی فرهنگیان، حکم کارگزینی، دریافت سوابق تحصیلی و ثبت شکایات از مدارس استفاده کنند. ما درا این مقاله علاوه بر لینک ورود مستقیم به سامانه my.medu.ir، راهنمای تصویر برای ورود به سامانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم:

این درگاه به عنوان سایت مای مدیو، پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، درگاه خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش یا درگاه دولت آموزش و پرورش شناخته می شود.

آموزش و پرورش

معرفی سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش در واقع سامانه ای است که آموزش و پروش برای فرهنگیان، اولیا، دانش آموزان و دیگر کاربرانی که نیازمند استفاده از خدمات مرتبط با آموزش و پرورش هستند طراحی کرده است. این کاربران می توانند با ورود به سامانه وارد تمامی سایت های مورد نیاز خود و سازمان های تابعه آموزش و پرورش شوند.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir می باشد و دارای سه بخش برای گروه های مختلف کاربران است. در ادامه مقاله به بررسی هریک از این بخش ها پرداخته شده ایم می توانید با تمامی امکانات این سامانه آشنا شوید.

فیلم نحوه دریافت کارنامه از مای مدو


بخش خدمات الکترونیک فرهنگیان

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 در بخش خدمات الکترونیک مای مدیو فرهنگیان، معلمان و فرهنگیان عزیز می توانند با استفاده از کد ملی و رمز عبور خود که همان رمز ورود به سامانه رتبه بندی معلمان می باشد وارد شوند و به این ترتیب از امکاناتی نظیر دریافت فیش حقوقی، حکم کارگزینی، سوابق، رتبه بندی فرهنگیان و دیگر خدمات استفاده نمایند.

بخش خدمات الکترونیک دانش آموزان

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1دانش آموزانی که می خواهند برای پیش ثبت نام در مدارس اقدام نمایند دیگر نیاز به ورود به سامانه دانلود کتاب درسی، نیازی به جستجوی آدرس اینترنتی این سامانه ندارند، بلکه می توانند از طریق سامانه خدمات الکترونیک، برای دریافت کارنامه و دیگر خدمات اقدام کنند. به طور مثال دانش آموزانی که نیازمند دریافت مدرک تحصیلی هستند، نیاز نیست نشانی emt.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کنند، بلکه از طریق ورود به سامانه خدمات الکترونیک، می توانند بر روی منو استعلام مدرک تحصیلی کلیک کنند تا مستقیما به سایت emt.medu.ir وارد شوند و درخواست تاییدیه تحصیلی خود را ثبت نمایند.

راهنمای ورود دانش آموزان به سایت آموزش و پرورش My.medu.ir

💠راهنمای ورود دانش آموزان به سایت آموزش و پرورش :
My.medu.ir

✅ انتخاب نقش دانش آموز از منوی انتخاب نقش.
✅کاربری : کدملی دانش آموز
✅رمز : شماره سریال 6 رقمی شناسنامه

💠جهت ورود مدیران به
My.medu.ir :

✅ انتخاب نقش فرهنگی از منوی انتخاب نقش.
✅ کاربری : کدملی مدیر
✅ رمز : رمز رتبه‌بندی

در my.medu.ir با انتخاب دسترسی دانش آموز و کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز وارد شده و به نقل و انتقالات ،گواهی اشتغال ،…. دسترسی پیدا کنید .

بخش خدمات الکترونیک عموم

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 متقاضیانی که در سال های گذشته مدرک تحصیلی خود را دریافت نموده اند و خواهان استعلام از مدارک تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی خود می باشند، می توانند با انتخاب منو مربوطه اقدام به دریافت استعلام مدرک تحصیلی خود از آموزش و پرورش نمایند. همچنین والدین می توانند شکایات خود از مدارس را ثبت و یا از شهریه مدارس غیردولتی آگاه شوند. گزینه دیگر این بخش مشارکت در مدرسه سازی می باشد، که متقاضیان می توانند با کلیک بر روی این گزینه به سایت جامعه خیرین مدرسه ساز مراجعه نمایند.





نحوه ورود به سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1متقاضیان استفاده از امکانات پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش می بایست برای ورود به این سامانه ابتدا در مرورگر خود آدرس سایت my.medu.ir را وارد نمایند و در مرحله بعد از منوی باز شده اقدام به انتخاب گزینه مورد نظر کنند. لازم به ذکر است که بیشتر گزینه ها و منوهای موجود در سایت، کاربران را به سایت مربوط به آن خدمات ارجاع می دهند که با توجه به نوع خدمت درخواستی ممکن است اطلاعات متنوعی از کاربران خواسته شود.



برای ورود مستقیم به سایت my.medu.ir کلیک نمایید.



سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 کاربران در سامانه واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش امکان ثبت نام یا عضویت ندارند، زیرا این سامانه به طور مستقیم هیچ خدماتی را ارائه نمی کند و کاربران نیازی به داشتن پنل شخصی ندارند. بلکه هدف این سامانه این است که به عنوان ابزاری برای دسترسی ساده به سایت های زیر نظر آموزش و پرورش به کار رود.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 به این معنی که کاربران شامل دانش آموزان، فرهنگیان و معلمان برای ورود به سایت های آموزش و پروش (نظیر سایت کارنامه، سایت ثبت نام کتاب درسی، سایت استعلام مدرک تحصیلی، سایت فیش حقوقی و احکام و …) نیازی ندارند آدرس هر سایت را به خاطر بسپارند، بلکه کافیست وارد سامانه خدما الترونیک آموزش پرورش شوند و با کلیک بر روی هر لینک مرتبط با درخواست، به سامانه مورد نظر خود وارد شوند.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 در سامانه واحد خدمات الکترونیک آموزش و پروش، اکثر منوها و گزینه های معرفی شده در این سامانه، راهی برای ورود به سایر سایت ها و سازمان های تابعه وزارت آموزش و پرورش هستند.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 فرهنگیان می توانند با وارد کردن کد ملی و کد پرسنلی که همان رمز عبور سامانه رتبه بندی است، وارد این سامانه شوند و سایر کاربران  نیز می توانند با کد ملی و از طریق پنجره درگاه دولت، برای ورود و استفاده از امکانات سایت اقدام نمایند. در ادامه راهنمای تصویری ورود به سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش را مشاهده می کنید:


سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1ابتدا آدرس سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir را در مرورگر خود سرچ کرده و یا از لینک مستقیمی که در بالا قرار داده شده است، استفاده نمایید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 در مرحله دوم روی گزینه مورد نظر خود در هریک از ستون های مربوطه کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.


سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 دانش آموزان مدارس تیزهوشان و شاهد و اولیای گرامی می توانند برای پیش ثبت نام در مدارس شاهد، ثبت نام مدارس تیزهوشان، دریافت و مشاهده کارنامه دانش آموزان و سایر خدمات آموزش و پرورش از سایت پادا نیز استفاده کنند که در مقاله معرفی شده در زیر به بررسی تمامی امکانات سایت پادا پرداخته شده است.




سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 14


خدمات الکترونیک فرهنگیان سایت my.medu.ir

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 فرهنگیان با ورود به سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش می توانند از منوهای مختلف و کاربردهای متنوع استفاده کنند. با ورود به نشانی my.medu.ir سه ستون را مشاهده می کنید، اولین گزینه ای که در ستون خدمات الکترونیک فرهنگیان درج شده، گزینه دریافت فیش حقوقی است. فرهنگیان می توانند از طریق وارد کردن کدملی و کلمه عبور خود وارد سامانه شوند و فیش حقوقی خود را دریافت کنند. فرهنگیان عزیز توجه داشته باشند که کلمه عبور، همان کلمه عبور سامانه رتبه بندی است.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1گزینه های بعدی در ستون خدمات الکترونیک فرهنگیان، حکم کارگزینی و خلاصه سوابق کاری فرهنگیان است. کاربرانی که قصد دریافت حکم های مربوط به استخدام یا تغییر شرایط استخدامی و در کل موضوعات مربوط به استخدام را دارند، می توانند از این گزینه ها استفاده کنند.


سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 یکی از امکانات موجود در این سامانه، منوی رتبه بندی معلمان است و معلمان می توانند با کلیک روی گزینه مورد نظر و ورود به سایت اصلی رتبه بندی، برای بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان مانند مدارک تحصیلی، کتب تالیف شده و تقدیرنامه های خود اقدام نمایند.


سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 توجه داشته باشید که بعضی از گزینه های معرفی شده در ستون خدمات الکترونیک فرهنگیان، نظیر درخواست صدور کارت پرسنلی، گواهی حقوق و کسر از حقوق، نقل و انتقال و ارزشیابی سالانه در حال فعال سازی است. فرهنگیان می توانند برای انجام این امور می توانند به صورت حضوری به آموزش و پرورش مراجعه کنند و یا از وارد سامانه های وزارت آموزش و پرورش شوند.


حتما بخوانید: سایت ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان



سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 14
 

خدمات الکترونیک دانش آموزان سایت my.medu.ir

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 از خدمات الکترونیک که دانش آموزان و اولیا می توانند در سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش (مای مدیو ابتدایی، متوسطه اول و دوم) از آن استفاده کنند، بخش پیش ثبت نام مدارس است. دانش آموزان بعد از ورود به این سامانه از طریق ستون خدمات الکترونیکی دانش آموزان، می توانند روی گزینه اول که پیش ثبت نام مدارس است، برای پیش ثبت نام و تکمیل مدارک خواسته شده اقدام نمایند. این گزینه در واقع همان لینک مستقم ورود به سایت ثبت نام مدارس است.


سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 از دیگر گزینه های این ستون، می توان به بخش فایل کتب درسی، استعلام مدرک تحصیلی و گواهی اشتغال به تحصیل اشاره کرد. دانش آموزان می توانند با وارد کردن کد ملی و اطلاعات دیگر مانند رمز همگام یا رمز پادا، وارد سامانه دریافت کارنامه و سایر سامانه ها شوند. توجه داشته باشید که دانش آموزان می توانند برای دسترسی به این امکانات نظیر دریافت کارنامه، به طور مستقیم به نشانی سامانه مورد نظر وارد شوند. به طور مثال می توانند برای دریافت کارنامه خود به صورت اینترنتی، از سایت پادا نیز استفاده کنند.


سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 به دلیل جدید بودن سامانه واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ، ممکن است دانش آموزان یا فرهنگیان، با گزینه هایی مانند دریافت سوابق تحصیلی، برنامه هفتگی و کارت امتحانات نهایی و … آشنایی نداشته باشند، این گزینه ها هم اکنون در حال تکمیل و فعالسازی هستند. متقاضیان این خدمات می توانند درصورت فعال نبودن هر یک از این لینک ها، به طور مستقیم به سایت های همگام و پادا دانش آموزی و … مراجعه کنند.


حتما بخوانید: گواهی اشتغال به تحصیل


سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 14
خدمات الکترونیک عموم سایت my.medu.ir

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 آخرین ستون در صفحه نخست سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش،  برای استفاده از خدمات ارائه شده توسط آموزش و پرورش برای کاربرانی غیر از فرهنگیان و دانش آموزان است. افرادی که قصد کمک و مشارکت در طرح های مدرسه سازی آموزش و پرورش را دارند، می توانند با انتخاب گزینه مربوطه به سایت جامعه خیران مدرسه ساز وارد شوند. علاوه براین خیران می توانند برای اهدا کمک های خود به سایت مهر مدرسه مراجعه کنند.


سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 والدین دانش آموزان می توانند برای اطلاع از شهریه مدارس غیردولتی و انجام مراحل ثبت نام فرزندان خود و یا برای ثبت شکایت از مدرسه از طریق ورود به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش اقدام نمایند.


سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 یکی دیگر از گزینه های موجود در این سامانه، گزینه جست و جوی مدارس در مناطق و شهر های مختلف است. اولیا می توانند برای آشنایی با بهترین مدارس و مشاوره و برنامه ریزی مدرسه تا کنکور، مقاله زیر را مطالعه نمایند.


سایر امکانات پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یک سامانه جدید است که تحت نظارت آموزش و پرورش فعالیت می کند. از مهم ترین اهداف سامانه my.medu.ir، صرفه جویی در وقت کاربران و جلوگیری از رفت و آمد های غیر ضروری در مراکز آموزش و پرورش استان و شهرها بوده و موجب تسریع در انجام امور می شود.


سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 متقاضیان می توانند با توجه به نوع درخواست و گروه کاربری که دارند (دانش آموز- فرهنگیان- عموم)، از خدمات این سامانه استفاده نمایند. همانطور که در این مقاله شرح دادیم، سامانه خدمات الکترونیک، راهی برای ورود به سایت سازمان های زیر مجموعه و تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش است و از طریق این سامانه می توان به تمامی خدمات ارائه شده توسط آموزش و پرورش دسترسی داشت.


سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 کارشناسان سامانه صدای مشاور هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما عزیزان در زمینه سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش هستند. از طریق تماس با مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور می توانید از خدمات راهنمایی تلفنی استفاده نمایند:

9099071613 بدون شماره گیری کد از سراسر کشور



آموزش نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو

هم اکنون کلیه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش نظیر دریافت کارنامه دانش آموزی، ثبت نام مدارس، ثبت نام در جشنواره های دانش آموزی، ثبت نام سنجش بدو ورود دبستان و پیش دبستانی، خرید کتاب درسی، استعلام مدرک تحصیلی و … همگی از طریق سامانه مای مدیو، در دسترس هستند. به همین دلیل لازم است دانش آموزان کل کشور در این سامانه ثبت نام کنند. نحوه ثبت نام دانش آموزان در سایت مای مدیو، بسیار ساده است. می توانید با استفاده از راهنمای تصویری زیر به سادگی، دانش آموزان را در سامانه مای مدیو، ثبت نام کنید:

1- گام اول : برای ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو، نشانی مای مدیو my.medu.ir را در مروگر خود جستجو کنید. تا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را مطابق با تصویر زیر مشاهده کنید. در این قسمت لازم است نقش خود را انتخاب کنید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 30

2-گام دوم: با کلیک روی انتخاب نقش، گزینه والدین و سایر را انتخاب کنید تا بتوانید به عنوان والدین دانش آموز، برای ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو، اقدام کنید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 31

3- گام سوم: به این ترتیب میتوانید با انتخاب عبارت” والدین و سایر” به عنوان والدین وارد می شوید. روی ورود به سامانه از طریق رمز یکبار مصرف کلیک کنید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 32

4-گام چهارم: در این مرحله وارد پنجره خدمات دولت هوشمند می شوید. می توانید با رمز یکبار مصرف، وارد سامانه مای مدیو شوید. برای اینکار لازم است شماره موبایل خود را که حتما به نام خودتان ثبت شده است، وارد کنید. سپس کد امنیتی را وارد نمایید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 33

5-گام پنجم: یک پیامک با اسم MGOV برای شما ارسال می شود که حاوی کد تایید پنجره خدمات دولت هوشمند است. در این پیامک از شما خواسته می شود که این کد را در اختیار دیگران نگذارید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 34

6-گام ششم:در این مرحله، به سادگی وارد پروفایل مای مدیو خود شده اید. پروفایل مدیو دات آی آر، امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. نظیر امکان استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شهریه، سنجش بدو ورود دانش آموزان دبستانی و پیش دبستانی، خرید کتاب درسی، ورود به سازمان آموزش و پرورش استثنایی و …

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 35

7-گام هفتم: اگر به عنوان والدین، هنوز فرزند خود را به عنوان دانش آموز در سامانه مای مدیو ثبت نام نکرده اید، در این قسمت می توانید به سادگی با کلیک روی عبارت اضافه کردن دانش آموز، مراحل ثبت نام را انجام دهید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 36

8-گام هشتم: کد ملی فرزند خود را وارد کنید و سپس از روی تقویم، تاریخ تولید فرزند را انتخاب کرده و دکمه ثبت را بزنید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 37


دریافت رمز عبور مای مدو- کلمه عبور سایت my.medu.ir

این بخش از مقاله مربوط به راهنمای تصویری برای دریافت رمز سایت my.medu.ir (رمز عبور مای مدیو) است. معلمان، دانش آموزان، فرهنگیان عزیز و سایر کاربران گرامی اگر رمز عبور ندارند، می توانند برای دریافت رمز از سایت my.medu.ir، با کمک این راهنمای تصویری، اقدام کنند. اگر می خواهید بدانید رمز عبور مای مدیو چیست با ما همره باشید؛ در ادامه، مراحل دریافت کلمه عبور سایت مای مدیو برای دانش آموزان، معلمان، فرهنگیان، والدین و سایر افراد را به زبان ساده و با تصویر شرح داده ایم:


 رمز عبور مای مدیو (دریافت رمز سایت my.mdu.ir)

دریافت رمز سایت my.medu.ir بسیار ساده است. برای ورود به این سامانه لازم است ابتدا نقش خود را به عنوان (دانش آموز/ اولیا، فرهنگیان، سایر ) انتخاب کنید. زیرا نحوه دریافت رمز برای هر گروه از کابران متفاوت است. در این قسمت به ترتیب نحوه دریافت رمز عبور مای مدیو را برای گروه مختلف کاربران شرح داده ایم:

  1. دریافت رمز عبور مای مدیو برای دانش آموزان و اولیا
  2. دریافت رمز عبور مای مدیو برای فرهنگیان و معلمان
  3. دریافت رمز عبور مای مدیو برای سایر کاربران

دریافت رمز عبور مای مدیو my.medu.ir/ فرهنگیان و معلمان

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1در بخش خدمات الکترونیک فرهنگیان سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir، فرهنگیان عزیز می توانند با استفاده از کد ملی و رمز عبور خود که همان رمز ورود به سامانه رتبه بندی معلمان می باشد وارد شوند و به این ترتیب از امکاناتی نظیر دریافت فیش حقوقی، حکم کارگزینی، سوابق، رتبه بندی فرهنگیان و دیگر خدمات استفاده نمایند.


دریافت رمز عبور مای مدیو my.medu.ir/ والدین و سایر

دریافت رمز عبور مای مدیو برای کاربرانی که با عنوان “والدین و سایر” وارد می شوند، بسیار ساده است. زیرا می توانند روی خط موبایل خود رمز یکبار مصرف، بگیرند. برای دریافت رمز عبور یکبار مصرف مای مدیو می توانید به ترتیب زیر اقدام کنید:

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 39 1- گام اول : برای دریافت رمز عبور مای مدیو، my.medu.ir را در مروگر خود جستجو کنید. تا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را مطابق با تصویر زیر مشاهده کنید. در این قسمت لازم است روی عبارت ورود از طریق درگاه دولت کنید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 40

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 39 4-گام دوم: در این مرحله وارد پنجره خدمات دولت هوشمند می شوید. می توانید دریافت رمز سایت my.mdu.ir را انجام دهید و با رمز یکبار مصرف، وارد سامانه مای مدیو شوید. برای اینکار لازم است شماره موبایل خود را که حتما به نام خودتان ثبت شده است، وارد کنید. سپس کد امنیتی را وارد نمایید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 33

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 39 5-گام سوم: یک پیامک با اسم MGOV برای شما ارسال می شود که حاوی کد تایید پنجره خدمات دولت هوشمند است. در این پیامک از شما خواسته می شود که این کد را در اختیار دیگران نگذارید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 34

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 39 6-گام 4:در این مرحله، به سادگی وارد پروفایل مای مدیو خود شده اید. پروفایل مدیو دات آی آر، امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. نظیر امکان استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شهریه، سنجش بدو ورود دانش آموزان دبستانی و پیش دبستانی، خرید کتاب درسی، ورود به سازمان آموزش و پرورش استثنایی و …

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 35



دریافت رمز عبور مای مدیو my.medu.ir/ دانش آموزان

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 1 دانش آموزانی که برای اولین بار قصد ورود به سامانه “my.medu.ir” را دارند اما رمز عبور مای مدیو را ندارد، می توانند به ترتیب زیر کلمه عبور خود را دریافت کنند:

1- گام اول : برای دریافت رمز عبور مای مدیو، نشانیmy.medu.ir را در مروگر خود جستجو کنید. تا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را مطابق با تصویر زیر اقدام  کنید.

•رمزعبور دانش آموزان اتباع تاریخ تولد به صورت عددی و هشت رقمی می باشد (مثلا 13801105)

•ورود دانش آموزان ایرانی با شماره ملی و رمزعبور شماره سریال شناسنامه می باشد.

ورود به مای مدیو- my.medu.ir


2-گام دوم: اگر رمز خود را قبلا تغییر داده اید و هم اکنون فراموش کرده اید برای دریافت رمز مای مدیو دانش آموزان در سامانه my.medu.ir، روی عبارت ورود از طریق درگاه دولت کلیک کنید والدین شماره موبایلی که به نام خودشان است وارد کنند.

3- گام سوم: به این ترتیب میتوانید به عنوان والدین وارد می شوید. روی ورود به سامانه از طریق رمز یکبار مصرف کلیک کنید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 32

4-گام چهارم: در این مرحله وارد پنجره خدمات دولت هوشمند می شوید. می توانید با رمز یکبار مصرف، وارد سامانه مای مدیو شوید. برای اینکار لازم است شماره موبایل خود را که حتما به نام خودتان ثبت شده است، وارد کنید. سپس کد امنیتی را وارد نمایید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 33

5-گام پنجم: یک پیامک با اسم MGOV برای شما ارسال می شود که حاوی کد تایید پنجره خدمات دولت هوشمند است. در این پیامک از شما خواسته می شود که این کد را در اختیار دیگران نگذارید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 34

6-گام ششم:در این مرحله، به سادگی وارد پروفایل مای مدیو خود شده اید. پروفایل مدیو دات آی آر، امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. نظیر امکان استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شهریه، سنجش بدو ورود دانش آموزان دبستانی و پیش دبستانی، خرید کتاب درسی، ورود به سازمان آموزش و پرورش استثنایی و …

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 35

7-گام هفتم: اگر به عنوان والدین، هنوز فرزند خود را به عنوان دانش آموز در سامانه مای مدیو ثبت نام نکرده اید، در این قسمت می توانید رمز عبور مای مدیو برای دانش آموز دریافت کنید. برای اینکار لازم است روی عبارت اضافه کردن دانش آموز کلیک کنید.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 36


8-گام هشتم: کد ملی فرزند خود را وارد کنید و سپس از روی تقویم، تاریخ تولید فرزند را انتخاب کرده و دکمه ثبت را بزنید. هم اکنون دانش آموز می تواند با کد ملی و رمز عبور سایت مای مدو، وارد پنل شخصی خود شود و کارنامه دریافت کند، در جشنواره های دانش آموزی ثبت نام کند و از سایر خدمات الکترونیک این سامانه بهره مند شود.

سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir 37

راهنمای تلفنی دریافت کلمه عبور سایت مای مدیو

دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی دانش آموزان می توانند در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در زمینه نحوه دریافت کلمه عبور سایت مای مدو و استفاده از کلیه خدمات این سامانه، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صففحه تماس حاصل فرمایند. جهت تماس، از تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره تلفن 9099071613 تماس حاصل فرمایید. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم می باشد.


فیلم نحوه اعتراض به رتبه بندی معلمان در مای مدیو

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه سایت واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی