جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی و رفع نقص کارت

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 32585

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

ورود به my.medu.ir سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی پایه دهم، یازدهم، دوازدهم 1402-1403

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 1

وزرات آموزش و پروش اعلام کرد، دانش آموزان کل کشور، با ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1402 (مای مدیو به نشانی my.medu.ir) میتوانند برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی به صورت غیرحضوری اقدام نمایند. در این مقاله لینک ورود مستقیم به سایت کارت امتحان نهایی را در اختیار دانش آموزان عزیز در سراسر کشور قرار داده ایم؛ همچنین امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی پایه دوازدهم 1402 ، از طریق تماس تلفنی فراهم شده است.


کارت ورود به جلسه امتحان نهایی سایت مای مدیو

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1402 دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه‌ای به صورت غیرحضوری، سامانه مای مدیو است.

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی از مای مدیو


کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در مای مدیو

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1402

دانش آموزان عزیز پایه دوازدهم کل کشور، برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1402 به نشانی اینترنتی my.medu.ir سامانه دانش آموزی مای مدیو مراجعه نمایند. با انتخاب لینک زیر میتوانید وارد سامانه مای مدیو شده و کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی پایه دوازدهم دی 1402 را دریافت کنید:

فراموشی رمز سامانه مای مدیو برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1402

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد در صورت فراموشی نام کاربری و رمز عبور سامانه و یا بروز هرگونه مغایرت در کارت ورود به جلسه، سریعاً از طریق شبکه شاد و یا سایر مکانیزم های ارتباطی با مدیریت مدرسه محل تحصیل خود تماس بگیرند.

** درصورتی که رمز عبور سامانه مای مدیو را فراموش کرده اید، نگران نباشید برای دریافت مجدد رمز با شماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سامانه صدای مشاور راهنمای شما عزیزان برای بازیابی مجدد رمز سامانه مای مدیو هستند.


پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را حتما بخوانید:

مای مدیو سامانه دانش آموزی دریافت کارت جلسه امتحان نهایی



سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 5

تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1402

تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1402 پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه‌ای در خرداد ماه 1402 و پایه نهم از 27 اردیبهشت ماه آغاز میشود.

** دانش آموزان می توانند برنامه دقیق امتحانات نهایی خود شامل نام دروس، روز، تاریخ و ساعت امتحانات و آدرس حوزه اجرای آزمون را در کارت ورود به جلسه مشاهده کنند.

** دریافت کارت ورود به جلسه از طریق ورود به my.medu.ir سایت مای مدیو امکانپذیر است.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی از مای مدیو

برای دریافت کارت ورود به جلسه دانش آموزان به روش زیر می توان عمل کرد.

🔹روش کار: دانش آموز با کاربری و رمز خود وارد سامانه مای به آدرس my.medu.ir شده و با کلیک بر روی عنوان کارت نهایی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نماید.

⚡️پس از مشاهده اطلاعات و کارت ورود به جلسه با استفاده از عنوان چاپ کارت کارت خود را چاپ می نماید.

  • نکته سوم: کاربری و رمز ورد به این سامانه، کد ملی دانش آموز و سریال ثبت شده دانش آموز در سامانه دانش آموزی سیدا می باشد. در زمان ورود اگر دانش آموزی با خطای اشتباه بودن سریال شناسنامه مواجه شد باید به مدرسه خود مراجعه کرده و سریال ثبت شده در سامانه سیدا را دریافت و از آن استفاده نماید.
  • نکته چهارم: با توجه به اینکه هر کارت دارای کد آر کیو می باشد دیگر نیاز به مهر و امضای مدیر ندارد هر چند اگر مهر و امضاء هم شود مشکلی نیست.
  • نکته آخر: حتما کارت ورود به جلسه توسط دانش آموزان بررسی شود تا در صورت هر گونه اشتباه در انتخاب درس نسبت به رفع آن اقدامات لازم از طرف مدرسه انجام گیرد.

دریافت تلفنی کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1402

باتوجه به اینکه اغلب دانش آموزان برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم 1402 با مشکل یا سوالاتی روبرو شده اند، جهت رفاه حال این عزیزان در سراسر کشور، امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دی 1402 به صورت تلفنی فراهم شده است.

دانش آموزان عزیز پایه دوازدهم می توانند به سادگی از طریق تماس تلفنی فایل کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خود را دریافت کنند. توجه داشته باشید که به همراه داشتن این کارت برای حضور در جلسه امتحانات ضروری است.

3.5/5 - (2 امتیاز)
منابع : ٬

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی و رفع نقص کارت

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی