جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 70564

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم 1402-1403

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهمبرای شرکت در جلسه امتحان، دانش آموزان ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم هستند. دانش آموزان میتوانند از طریق مراجعه به سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. در ادامه این مقاله نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم را به صورت کامل شرح داده ایم.

امتحانات پایه دوازدهم به علت تاثیر نمرات دانش آموزان بر نتیجه کنکور آنها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین خاطر، آموزش و پرورش امتحانات این پایه را در سه نوبت خرداد، شهریور و دی و به صورت نهایی برگزار می کند تا تمامی دانش آموزان بتوانند نمره قابل قبول را کسب کنند.

** زمان دریافت کارت امتحان نهایی دوازدهم، هر سال توسط سازمان آموزش و پروش اعلام می شود. دانش آموزان حدود یک هفته مهلت دارند، کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم را دریافت کنند. در صورت اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم، این مقاله بروزرسانی می شود.

** همانطور که گفته شد، امتحانات پایه دوازدهم، به صورت نهایی برگزار می شود و تاثیر معدل امتحان نهایی در رتبه کنکور اعمال می شود. از این جهت که نمرات دانش آموزان پایه تاثیر بسیاری بر نتیجه کنکور آنان دارد، آموزش و پرورش در سه نوبت خرداد، شهریور و دی ماه این امتحانات برگزار می کند. برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در ماه های شهریور و دی، این امکان را به دانش آموزانی می دهد که به هر دلیلی نتوانستند در خرداد ماه نمره قابل قبول کسب کنند.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم 1402-1403

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم، به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به سایت my.medu.ir امکانپذیر می باشد. برای ورود به سایت مای مدیو می توانید از لینک زیر استفاده کنید و طبق مراحل اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم کنید:

عدد پس از ورود به سایت مای مدیو، اطلاعات درخواستی را وارد کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم



عدد پس از ورود به حساب کاربری خود، گزینه “کارت امتحان نهایی” را انتخاب کنید:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم

عدد بعد از انتخاب گزینه کارت امتحان نهایی، می توانید کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم خود را مشاهده کنید؛ در صورتی که اطلاعات کارت با اطلاعات شما مغایرتی ندارد، کارت ورود به جلسه خود را پرینت بگیرید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم

توجه

 

دانش آموزان عزیز، می توانند برای دریافت مشاوره تحصیلی و رفع هر گونه سوال و ابهام در خصوص رفع اشکالات دروس امتحانات نهایی پایه دوازدهم، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه از طریق سیستم مشاوره تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

 


نمره قبولی امتحانات نهایی پایه دوازدهم چند است؟

حداقل نمره قبولی امتحانات نهایی پایه دوزادهم، نمره 7 می باشد و در صورتی که دانش آموز در طول سال تحصیلی، نمره کلاسی هر درس را کمتر از 10 کسب نکرده باشد، قبول می شود.

تلفن تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

خلاصه مطلب

به همراه داشتن کارت امتحان نهایی در جلسه امتحانات ضروری است، بنابراین دانش آموزان ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم هستند. دانش آموزان میتوانند از طریق مراجعه به سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

امتحانات پایه دوزادهم به علت اهمیت ویژه آن و تاثیر نمرات دانش آموزان بر نتیجه کنکور آنها، به صورت نهایی برگزار می شود. دانش آموزان ممکن به دلایل مختلفی موفق به کسب نمره قابل قبول در امتحانات نهایی پایه دوازدهم نشوند به همین دلیل سازمان آموزش و پرورش، این امتحانات را در سه نوبت خرداد، شهریور و دی برگزار می کند تا دانش آموزانی که نتوانستند نمره قبولی را در امتحانات خرداد ماه کسب کنند، با شرکت در امتحانات شهریور و دی، نمره قبولی را کسب کنند.

دانش آموزان برای شرکت در هر نوبت از امتحانات نهایی پایه دوازدهم می توانند از طریق سایت مای مدیو، برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم اقدام کنند. برای رفاه حال والدین و دانش آموزان گرامی، امکان دریافت مشاوره تحصیلی و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم به صورت تلفنی فراهم شده است. برای دریافت کارت امتحان نهایی دوازهم می توانید از تلفن ثابت، بدون گرفتن با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه از طریق سیستم مشاوره تلفنی، هرروز از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی