جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارت امتحان نهایی یازدهم

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 70562

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم ۱۴۰۲-۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم 1402-1403 از طریق سامانه اینترنتی امکانپذیر است. در این مقاله لینک ورود مستقیم به این سامانه برای دریافت کارت امتحان نهایی یازدهم را در اختیار دانش آموزان در سراسر کشور قرار داده ایم. امسال امتحانات پایان ترم پایه یازدهم نیز همچون پایه های نهم و دوازدهم به صورت نهایی برگزار می شود. به همین جهت، دانش آموزان برای شرکت در امتحانات، ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه هستند. برای دریافت کارت امتحان نهایی یازدهم، می توانید از طریق مراجعه به سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir اقدام کنید.


کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم ۱۴۰۲-۱۴۰۳

دانش آموزان برای شرکت در امتحانات پایان ترم، لازم است حتما از قبل کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم را دریافت کرده باشند؛ در غیر این صورت، از ورود دانش آموز به جلسه امتحان جلوگیری می شود. اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه شامل اطلاعات هویتی دانش آموز، تاریخ و ساعت برگزاری هر امتحان، آدرس و اطلاعات حوزه برگزاری امتحان می باشد. در سال های گذشته، کارت امتحان نهایی یازدهم، توسط مدارس ارائه می شد، اما از زمان بیماری کرونا به بعد، دانش آموزان به صورت اینترنتی می توانند نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم

امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم، برای تمامی دانش آموزان در سراسر کشور به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت مای مدیو فراهم است. از طریق لینک زیر می توانید وارد سایت مای مدیو شوید:

در این قسمت، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم را به صورت تصویری شرح داده ایم، درصورتی که مطابق با مراحل زیر اقدام کنید میتوانید به راحتی کارت ورود به جلسه امتحان نهایی را دریافت کنید. اگر در انجام مراحل نیاز به کسب راهنمایی بیشتر دارید، نگران نباشید می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

عددپس از ورود به سایت مای مدیو، اطلاعات خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم

عددسپس در صفحه بعدی، گزینه “کارت امتحان نهایی” را انتخاب کنید:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم

عدددر مرحله بعد می توانید کارت امتحان نهایی یازدهم را مشاهده کنید، در صورتی که اطلاعات ثبت شده مورد تایید است، کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم خود را پرینت بگیرید. در این قسمت نمونه کارت ورود به جلسه را مشاهده می کنید:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم

توجه

 

دانش آموزان عزیز، می توانند برای دریافت مشاوره تحصیلی و رفع هرگونه سوال و ابهام، در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه از طریق سیستم مشاوره تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

 

زمان دریافت کارت امتحان نهایی یازدهم

زمان دریافت کارت امتحان نهایی یازدهم، معمولا 10 روز قبل از شروع امتحانات، توسط آموزش و پرورش اعلام می شود و دانش آموزان حدودا یک هفته، فرصت دارند کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم را دریافت کنند. دانش آموزان می توانند پس از اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه، با توجه به مراحل ذکر شده از طریق سایت مای مدیو، اقدام به دریافت کارت امتحان نهایی یازدهم کنند.

تلفن تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

خلاصه مطلب

امتحانات پایان ترم پایه یازدهم، به علت تاثیر معدل بر روی نتیجه کنکور دانش آموزان، اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین علت امتحانات این پایه به صورت نهایی برگزار می شود؛ بنابراین دانش آموزان برای شرکت در امتحانات، لازم است کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم را دریافت کنند. در صورت عدم دریافت کارت، از ورود دانش آموز به جلسه امتحان جلوگیری می شود.

در سال های قبل، کارت امتحان نهایی یازدهم، توسط مدارس به دانش آموزان ارائه می شد. از زمان شیوع بیماری کرونا، دانش آموزان به صورت اینترنتی کارت ورود به جلسه امتحان خود را دریافت می کردند. پس از آن هم در سال جاری، دانش آموزان می توانند به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت my.medu.ir کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم خود را دریافت کنند.

دانش آموزان و والدین گرامی می توانند برای دریافت مشاوره تحصیلی و رفع هر گونه سوال و ابهام در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یازدهم، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه هرروزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، از طریق سیستم مشاوره تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارت امتحان نهایی یازدهم

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی