جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 66645

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش

ورود به سامانه پژوهان ارتش

در این مقاله لینک ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش را در اختیار کاربران گرامی در سراسر کشور قرار داده ایم. برای ورود مستقیم به سامانه پژوهان ارتش، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:



ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش

برای ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش، لازم است ابتدا از طریق لینکی در بالای همین صفحه در اختیار شما قرار داده ایم، وارد صفحه نخست سایت پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش شوید.

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش 2 اگر قبلا در این سامانه ثبت نام کرده اید، می توانید مطابق با تصویر زیر روی عبارت “ورود به سامانه” کلیک کنید:

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش 3

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش 2 با کلیک روی عبارت “ورود به سامانه” پنجره جدیدی باز می شود و از شما درخواست می کند تا نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید. بعد از ورود نام کاربری و رمز عبور سامانه پژوهشیار می توانید روی دکمه “ورود به سامانه” کلیک کنید.

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش 2 اگر رمز و کلمه عبور سامانه پژوهشیار دانشگاه علوم پزشکی ارتش را گم کرده یا فراموش کرده اید، می توانید روی عبارت “کلمه عبور را فراموش کرده ام” کلیک کنید و یا با انتخاب عبارت “ورود با رمز یکبار مصرف” کلیک نمایید تا رمز یک بار مصرف از طریق پیامک برای شما ارسال شود.

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش 6

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش 2 اگر قبلا در سامانه پژوهان ارتش ثبت نام نکرده اید، می توانید در صفحه نخست این سایت، روی عبارت “ثبت نام در سامانه” کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را در سامانه پ/پژوهشیار دانشگاه علوم پزشکی ارتش ثبت کنید. در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.



ثبت نام در سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش 2 برای ثبت نام در سامانه پژوهان ارتش یا همان سایت پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش، وارد صفحه نخست این سایت که لینک آن را بالای همین صفحه در اختیار شما عزیران قرار داده ایم، کلیک نمایید.

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش 2 سپس مطابق تصویری زیر روی عبارت ثبت نام کلیک کنید:

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش 10

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش 2 با کلیک روی عبارت “ثبت نام در سامانه” یک پنجره جدید باز می شود و از شما می خواهد تا دانشکده مورد نظر خود را  در لیست دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی ارتش، برای ثبت نام و ورود اطلاعات، انتخاب کنید:

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش 12

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش 2   بعد از انتخاب دانشکده مورد نظر خود، روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس فرم مشخصات را تکمیل کرده و روی دکمه ذخیره کن کلیک کنید:

ورود به سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش 14

مشاوره تلفنی استفاده از خدمات سامانه پژوهان ارتش

اگر برای استفاده از خدمات سامانه پژوهان ارتش، با سوال یا مشکل روبرو شده اید، نیاز به مراجعه به کافی نت ها نیست. می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید، کارشناسان این سامانه از طریق سیستم مشاوره تلفنی راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سامانه پژوهان دانشگاه علوم پزشکی ارتش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی