جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 70149

سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان + ثبت کد بورسی

سامانه صندوق ذخیره فرهنگیانصندوق ذخیره فرهنگیان موسسه ای خصوصی است که در سال 1374 با هدف ایجاد شرایط معیشتی بهتر فرهنگیان بازنشسته تاسیس شد. این موسسه برای ارائه خدمات الکترونیک به اعضای صندوق ذخیره، سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان را به نشانی szf.pajuheshco.com  در اختیار فرهنگیان قرار داده است.


ورود به سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان

تمامی فرهنگیان می توانند برای استفاده از خدمات الکترونیک موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، از سایت این موسسه استفاده کنند. برای استفاده از خدمات سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان لازم است عضو صندوق ذخیره فرهنگیان باشید. برای عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان می توانید به اداره آموزش و پرورش منطقه محل خدمت خود مراجعه کنید و فرم عضویت در موسسه را تکمیل کنید؛ پس از تکمیل فرم عضویت، اطلاعات شما در سامانه ثبت می شود. برای ورود به سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان از طریق لینک زیر اقدام کنید:

امکانات سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان

سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان، امکانات بسیاری از جمله تمدید عضویت، مشاهده وضعیت، پایان دادن به عضویت و ثبت کد بورسی، تورهای گردشگری، خدمات اقساطی بیمه شخص ثالث و خودروهای لیزینگی دارد. در ادامه نحوه دریافت کد بورسی را شرح داده ایم.

نحوه دریافت کد بورسی صندوق ذخیره فرهنگیان

یکی از امکانات صندوق ذخیره فرهنگیان، ارائه سهام به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره است. برای اینکه بتوانید سهام این صندوق را دریافت کنید لازم است ابتدا کد بورسی دریافت کنید و آن را در صندوق ذخیره فرهنگیان ثبت کنید. در ادامه مراحل دریافت کد بورسی را شرح داده ایم.

تیکمراحل دریافت کد بورسی:

  • ثبت نام در سامانه سجام
  • احراز هویت
  • دریافت کد بورسی

1ثبت نام در سامانه سجام:

مرحله اول مراجعه به سامانه سجام به نشانی sejam.ir  و ثبت نام در این سامانه می باشد:

سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان+ثبت کد بورسی2

2احراز هویت در سامانه سجام:

پس از تکمیل ثبت نام در سامانه سجام و آپلود مدارک خود نیاز به احراز هویت از سامانه سجام دارید:

سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان+ثبت کد بورسی3

تیکبرای احراز هویت از دو روش می توانید استفاده کنید:

  • احراز هویت الکترونیکی
  • احراز هویت حضوری

سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان+ثبت کد بورسی4

تیکبا کلیک بر روی هر کدام از گزینه ها وارد صفحه مربوط به آن می شوید. برای احراز هویت الکترونیکی می توانید از طریق یکی از روش های ذکر شده در سامانه اقدام کنید:

سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان+ثبت کد بورسی5

تیکدر صورتی که قصد دارید احراز هویت شما به صورت حضوری انجام شود، می توانید به یکی ار مراکز احراز هویت ذکر شده در سامانه مراجعه کنید:

سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان+ثبت کد بورسی6

3دریافت کد بورسی:

پس از تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام، کد بورسی شما حداکثر تا 7 روز کاری، از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال می شود.

ثبت کد بورسی در سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان

اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان، طبق دو روش می توانند اقدام به ثبت کد بورسی خود کنند. یکی از این دو روش مختص شاغلان و کسانی که بعد از سال 94 بازنشسته شده اند و روش دیگر برای فرهنگیانی که قبل از سال 94 بازنشسته شده اند. در ادامه ویدئوی راهنمایی ثبت کد بورسی در سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان را مشاهده می کنید:

ویدئو 

صورت وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان 

تمامی اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان می توانند برای مشاهده آنلاین وضعیت واریزی های خود در این صندوق و مشاهده جزئیات صورتحساب صندوق ذخیره فرهنگیان، به سامانه این موسسه مراجعه کنند. سهم ارزش مالکانه این صندوق به صورت درصد سهم هر یک از اعضا از ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان محاسبه می شود و به صورت امتیاز در سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان نشان داده می شود.

تلفن تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

جمع بندی

سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان به نشانی szf.pajuheshco.com در اختیار تمامی فرهنگیان عضو صندوق ذخیره قرار دارد. این سامانه امکانات فراوانی از جمله ثبت کد بورسی، مشاهده وضعیت و… را برای اعضای صندوق فراهم کرده است.

فرهنگیان گرامی در سراسر کشور برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان می توانند از ساعت 8 صبح تا 12 شب همه روزه با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایند. کارشناسان این سامانه از طریق سیستم مشاوره تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی