جهت مشاوره در زمینه سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد stdn.iau.ac.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 34385

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد stdn.iau.ac.ir

ورودبه سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

سایت آموزشیار دانشجویی دانشگاه آزاد لینک ورود به این سامانه (edu.iau.ac.ir)  و راهنمای جدید استفاده از خدمات آموزشیار را در اختیار دانشجویان و اساتید تمامی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور قرار داده ایم. یکی از سایت های جامع دانشگاه آزاد سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir است. این سامانه با هدف ارائه خدمات اینترنتی توسط دانشگاه آزاد راه اندازی شده و به این ترتیب، بجای مراجعه حضوری می توان بسیاری از اقدامات و درخواست ها را به صورت اینترنتی انجام داد. از جمله امکانات سایت آموزشیار دانشگاه آزاد امکان مشاهده لیست دروس ارائه شده در هر ترم، امکان انتخاب واحد، پرداخت شهریه، دریافت کارنامه و … است.

ورود به آموزشیار stdn.iau.ac.ir

در فیلم آموزشی ورود به آموزشیار می توانید آموزش جدید نحوه ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد را مشاهده کنید. علاوه براین می توانید در صورت وجود هر گونه سوال و مشکل در استفاده از خدمات این سامانه، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره تلفن 90909071613 تماس حاصل فرمایید. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم می باشد. کارشناسان این سامانه مشاور تحصیلی، از طریق سیستم مشاوره تلفنی تحصیلی، راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان در مورد سامانه آموزشیار دانشجویی دانشگاه آزاد هستند، علاوه براین تمام درخواست های دانشجویان عزیز و اساتید گرامی را از طریق سامانه آموزشیار، ثبت و پیگیری می کنند:




سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در سراسر کشور واحدهای متعدد دانشگاهی دارد و در شهرها و استان های مختلف واحدهای دانشگاهی در حال فعالیت می باشند. این دانشگاه با بهترین کیفیت آموزشی، پذیرش با کنکور و بدون کنکور دانشجو دارد. بعد از شیوع بیماری کرونا و غیرحضوری شدن کلاس های دانشگاهها، دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم به راه اندازی سامانه آموزشیار گرفت و تاکنون این سامانه با موفقیت در حال فعالیت است. آموزشیار یک سیستم یکپارچه برای انجام امور اداری و مالی این دانشگاه محسوب می شود.

سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir، سایت رسمی تمامی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کشور است که از طریق ورود به آن می توان از خدمات الکترونیکی این دانشگاه شامل انتخاب واحد، پرداخت شهریه، اعتراض به نمره دانشگاه آزاد، دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد و … استفاده کرد.

دانشجویان مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری دانشگاه آزاد می توانند به سادگی از طریق وارد کردن شماره دانشجویی و رمز عبور خود وارد این سایت شوند و از امکانات آن استفاده کنند. استفاده از سایت آموزشیار دانشگاه ازاد برای تمامی دانشجویان و اساتید ضروری است بنابراین لازم است با امکانات سایت آموزشیار به خوبی آشنا باشند. به همین منظور در این مقاله، نحوه استفاده از امکانات سایت آموزشیار دانشگاه آزاد را شرح داده ایم.

برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد  روی لینک زیر کلیک کنید، گزینه دریافت کارت به مدت محدود، در سایت آموزشیار فعال می شود.

برای دریافت کارت کلیک کنید.

سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی

سامانه آموزشیار، سایت رسمی و پلتفرم اختصاصی ویژه تمامی واحدهای دانشگاهی دانشگاه ازاد است که از زمان شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن کلاس ها و امتحانات دانشگاه ها فعالیت خود را شروع کرده و تا کنون از آن استفاده می شود. سامانه آموزشیار با امکانات حرفه ای که دارد، در کنار سایت دانشجویار به فعالیت پرداخت. استفاده از سایت جدید دانشگاه آزاد تاثیر بسزایی که در صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه های رفت و آمد دانشجویان اساتید شد. علاوه براین گامی موثر در یکپارچه سازی امور اداری این دانشگاه و اتوماسیون است.

دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد می توانند از طریق ورود به سایت آموزشیار از امکاناتی نظیر مشاهده لیست دروس ارائه شده در هر نیمسال تحصیلی، انتخاب واحد، حذف و اضافه، ارزشیابی اساتید، دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد، مشاهده نمرات و دریافت کارنامه و ثبت اعتراض به نمرات، ارزشیابی اساتید، درخواست تسهیلات و وام دانشجویی، پرداخت شهریه و … استفاده کنند. با توجه به اینکه سامانه amoozeshyar سایتی جامع و تخصصی برای تمامی واحدهای داخلی و برون مرزی است، گاهی اوقات ممکن است با اختلال روبرو شود که موقت است و رفع می شود. از خدمات و امکانات موجود در سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات سامانه آموزشیار دانشجویی دانشگاه آزاد

  • ثبت نام دانشجویان جدیدالورد
  • مشاهده ریز نمرات دانشگاه آزاد
  • اعتراض به نمرات
  • دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد
  • مشاهده زمان برگزاری امتحانات
  • ارزشیابی اساتید
  • در خواست مجوزامور فارغ التحصیلان
  • مشاهده لیست دروس ارائه شده
  • پرداخت شهریه
  • انتخاب واحدحذف و اضافه
  • حذف اضطراری
  • دریافت تسهیلات و وام دانشجویی

یکی دیگر از سامانه های دانشگاه آزاد پایش نام دارد که برای تسهیل روند انتخاب موضوع و سایر مراحل پایانامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی و عالی دانشگاه ازاد طراحی شده است. اگر برای ورود و استفاده از خدمات سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی با سوال و مشکل روبرو شده اید، نگران نباشید می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید. کارشنسان سامانه مشاور تحصیلی از طریق سیستم مشاور تلفنی راهنما و پاسخگوی شما عزیزان هستند.



سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد stdn.iau.ac.ir 3

ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد stdn.iau.ac.ir

ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد، که یک سامانه اینترنتی برای تمامی دانشگاه های آزاد است، فرایندهای مختلف را تسهیل کرده و با حذف سایر سامانه ها آموزشیار هم اکنون سایت رسمی این دانشگاه و جایگزین سایت های قبلی شده است. دانشجویان و اساتدی تمامی واحدهای دانشگاه آزاد برای انجام امور مختلف مانند انتخاب واحد، پرداخت شهریه، مشاهده زمان امتحان، مشاهده نمرات و اعتراض، می توانند سایت آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir شوند.

🔹از طریق لینک‌های ۲، ۳ و ۴ می‌توانید مستقیما به صفحه لاگین دسترسی داشته باشید.

🔹فیلترشکن خود را خاموش کنید و اگر با اروری مواجه شدید، کوکی‌های مرورگر خود را پاک کرده (ترجیحا کروم یا فایرفاکس) و مجدد امتحان کنید.

برای ورود به پرتال آموزش باز دانشجویان دانشگاه آزاد، می توان به ترتیب زیر اقدام کرد. اگر هنگام استفاده از خدمات این سامانه از دانشگاه آزاد، با مشکل روبرو شده اید، و یا از دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه هستید، در ادامه نحوه ورود به سایت amozeshyar را به صورت تصویری آموزش داده ایم:

  1. ورود به سامانه سایت آموزشیار دانشگاه آزاد به آدرس edu.iau.ac.ir
  2. انتخاب نوع کاربری ( دانشجو / استاد / پرسنل / پرسنل سازمانی )
  3. وارد کردن شماره دانشجویی و کدامنیتی برای ورود به سامانه
  4. تایید قوانین و مقررات سامانه آموزشیار
  5. ورود به سایت با استفاده از شماره دانشجویی و رمز عبور سامانه آموزشیار
  6. وارد کردن عبارت امنیتی

** دانشجویان عزیز توجه داشته باشند که هم اکنون سمانه سیدا دانشگاه آزاد غیر فعال است و سایت جدید دانشگاه آزاد، سامانه آموزشیار است و تمامی امور دانشگاهی و درسی از طریق این سامانه انجام می شود.

راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

1 – در مرحله اول لازم است نشانی سایت آموزشیار را در گوگل جستجو کنید برای اینکار آدرس “ edu.iau.ac.ir ” و یا  عبارت “ سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد ” را در نوار جستجوی گوگل بنویسید و جستجو کنید.

2 -بعد از ورود به صفحه اصلی سایت، نوع کاربری خود را انتخاب کنید. یعنی یکی از گزینه های (دانشجو، استاد، پرسنل و پرسنل سازمانی) را انتخاب نمایید.

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

3 -به طور مثال اگر گزینه “دانشجو” را انتخاب کرده اید، شماره دانشجویی و کد امنیتی را در کادرهای مشخص شده در سامانه آموزشیار دانشجویی دانشگاه آزاد وارد کنید:

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد stdn.iau.ac.ir 4

4 – شرایط را مطالعه کرده و تایید قوانین و ضوابط سامانه را انتخاب کنید.

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد stdn.iau.ac.ir 5

5 – برای ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید:

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد stdn.iau.ac.ir 6

6 – ورود به صفحه شخصی و انجام امور مورد نظر را انجام دهید:

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد stdn.iau.ac.ir 7

* دانشجویان دانشگاه ازاد می توانند برای دسترسی راحت تر به صفحه شخصی خود در سامانه amozeshyar به صورت مستقیم از طریق پرتال دانشجویی وارد این سامانه شوند برای ورود می توانید روی لینک بالا کلیک کنید.



سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد stdn.iau.ac.ir 3

نحوه پرداخت شهریه stdn.iau.ac.ir

دانشگاه آزاد از جمله دانشگاه های شهریه پرداز است. شهریه مقاطع و رشته های مختلف دراین دانشگاه متفاوت می باشد. این شهریه شامل دو بخش شهریه ثابت و متغیر است که نحوه پرداخت آن به این صورت می باشد که دانشجو ملزم است شهریه ثابت را به علاوه 35% شهریه متغیر رشته و مقطع تحصیلی خود را تا زمان انتخاب واحد پرداخت کند و تا زمان شروع امتحانات می تواند شهریه خود را تسویه نماید.

در ادامه این بخش نحوه پرداخت شهریه آموزشیار دانشگاه آزاد را شرح داده ایم. تمامی دانشجویان برای پرداخت شهریه خود لازم است به سایت آموزشیار مراجعه کنند. برای ورود به این سایت می توانید از لینک بالا استفاده کنید و طبق مراحل زیر اقدام به پرداخت شهریه کنید:


توجهپس از ورود به سامانه آموزشیار، اطلاعات درخواستی را وارد کرده و برروی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید:

پرداخت شهریه اموزشیار




توجهپس از ورود به صفحه کاربری خود، از منوی سمت راست برروی گزینه “ثبت نام دروس دانشجو” کلیک کنید:

پرداخت شهریه اموزشیار




توجهدر مرحله بعد برروی گزینه “مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو” کلیک کنید:

پرداخت شهریه اموزشیار




توجهسپس می توانید مبلغ قابل پرداخت را در این مرحله مشاهده نمایید؛ برروی گزینه “پرداخت الکترونیکی شهریه” کلیک کنید:

پرداخت شهریه اموزشیار




راهنمای تلفنی سامانه stdn.iau.ac.ir

دانشجویان عزیز و اساتید گرامی دانشگاه های آزاد سراسر کشور می توانند برای ثبت درخواست ها و استفاده از خدمات الکترونیک سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند. مشاوران این سامانه، از طریق سیستم مشاور تحصیلی تلفنی، پاسخگوی شما عزیزان هستند و تمامی درخواست های دانشجویان و اساتید را برای متقاضیان در این سامانه انجام می دهند.

5/5 - (1 امتیاز)
منابع : ناموجود

جهت مشاوره در زمینه سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد stdn.iau.ac.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی