جهت مشاوره در زمینه زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه ها در سال 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 70250

زمان ثبت نام دانشگاه ها در سال ۱۴۰۲

زمان ثبت نام دانشگاه ها در سال ۱۴۰۲ 1متقاضیان تحصیل در دانشگاه در مقاطع مختلف می توانند برای ثبت نام در دانشگاه های مختلف اقدام کنند. زمان ثبت نام دانشگاه ها معمولا در سایت همان دانشگاه اعلام می شود. متقاضیان می توانند هم به صورت شرکت در آزمون سراسری در دانشگاه های دولتی، آزاد و پیام نور پس از قبولی در این دانشگاه ها ثبت نام کنند و همینطور می توانند بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های آزاد، پیام نور و علمی کاربردی ثبت نام کنند. در ادامه به بررسی زمان ثبت نام دانشگاه ها در سال ۱۴۰۲ پرداخته ایم.

زمان ثبت نام دانشگاه دولتی ۱۴۰۲

متقاضیان پس از شرکت در آزمون سراسری و قبولی در این آزمون می توانند پس از اعلام نتایج نهایی، با توجه به دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند مراحل ثبت نام خود را آغاز کنند. زمان ثبت نام دانشگاه ها معمولا پس از اعلام نتایج در سایت هر دانشگاه به اطلاع متقاضیان می رسد و تا یک الی دو هفته بعد ادامه می یابد. زمان ثبت نام دانشگاه دولتی ۱۴۰۲ در مهرماه آغاز شد و تا 25 مهر ماه 1402 ادامه داشت.


زمان ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ با آزمون ورودی به صورت حضوری و از تاریخ 17 مهر ماه 1402 بود. ثبت نام در این دانشگاه طی دو مرحله آنلاین از طریق مراجعه به سامانه آموزشیار و حضوری صورت گرفت. البته دانشگاه آزاد برای ترم بهمن، بدون آزمون نیز دانشجو می پذیرد.


زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، می توانند برای ترم بهمن، از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org اقدام به ثبت نام کنند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد احتمالا از دی ماه آغاز می شود. در صورت اعلام دقیق زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲ در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

زمان ثبت نام دانشگاه ها در سال ۱۴۰۲ 2


متقاضیان ثبت نام در دانشگاه می توانند برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایند. کارشناسان این سامانه از ساعت 8 صبح تا 12 شب همه روزه از طریق سیستم مشاوره تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان هستند.

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲

متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور، می توانند به دو صورت شرکت در آزمون سراسری و بدون کنکور برای تحصیل در این دانشگاه اقدام کنند. زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ در دو نوبت مهر و بهمن می باشد که با توجه به تغییرات کنکور در سال جاری، این آزمون در ماه های دی و تیر برگزار شد. در صورتی که قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه را دارید لازم است در زمان ثبت نام آزمون سراسری 1403 اقدام به ثبت نام کنید.

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور با آزمون در سال 1403 به دو نوبت تقسیم می شود. ثبت نام نوبت اول این دانشگاه از تاریخ 21 آبان 1402 آغاز می شود و تا 27 آبان 1402 ادامه دارد. ثبت نام نوبت دوم دانشگاه پیام نور در تاریخ 7 فروردین تا 12 فروردین 1403 می باشد.

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی می باشد. ثبت نام نوبت اول این دانشگاه از اواخر مرداد تا اوایل شهریور ماه بود. ثبت نام نوبت دوم دانشگاه پیام نور به احتمال زیاد در دی ماه آغاز می شود.

زمان ثبت نام دانشگاه ها در سال ۱۴۰۲ 3

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

دانشگاه علمی کاربردی هر سال در دو نوبت مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو می کند. تحصیل در این دانشگاه بدون کنکور می باشد. زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ برای نوبت اول در مقاطع کاردانی و کارشناسی از اوایل شهریور آغاز و تا 17 شهریور 1402 ادامه داشت. زمان ثبت نام نوبت دوم این دانشگاه تاکنون اعلام نشده است ولی به احتمال زیاد ثبت نام در دی ماه آغاز می شود.

زمان ثبت نام دانشگاه ها در سال ۱۴۰۲

زمان ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی ۱۴۰۲

دانشگاه افسری نیروی انتظامی که دانشگاه افسری امین نام دارد معمولا در مهر ماه اقدام به پذیرش دانشجو می کند. زمان ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی ۱۴۰۲ در سال گذشته از اوایل مهر ماه آغاز و تا اوایل آبان ماه ادامه داشت.


تلفن تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

جمع بندی

زمان ثبت نام دانشگاه ها در سال 1402 برای هر دانشگاه متفاوت می باشد. متقاضیان تحصیل در هر دانشگاه در صورتی که در آزمون های سراسری شرکت کنند لازم است پس از اعلام نتایج و در صورت قبولی در آزمون، به سایت دانشگاهی که در آن قبول شده اند مراجعه کنند و از تاریخ دقیق ثبت نام اطلاع پیدا کنند.

اما متقاضیان تحصیل در دانشگاه بدون آزمون می توانند در تاریخ های تعیین شده اقدام به ثبت نام کنند. در این مقاله زمان ثبت نام دانشگاه های مختلف را بررسی کرده ایم.

همچنین متقاضیان گرامی می توانند در صورت هر گونه سوال و ابهام در خصوص زمان ثبت نام دانشگاه ها و دریافت مشاوره تحصیلی با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایند. کارشناسان این سامانه هرروز از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق سیستم مشاوره تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه ها در سال 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی