جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام با تاخیر دکتری، برای ثبت نام مجدد 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 52107

زمان ثبت نام با تاخیر دکتری، برای ثبت نام مجدد 1402

زمان ثبت نام با تاخیر دکتری، برای ثبت نام مجدد 1401

آغاز مهلت ثبت نام با تاخیر دکتری 1402 از 13 آذر ماه به اطلاع داوطلبان جامانده از ثبت نام دکتری می رسد. در این صفحه از مهلت زمان ثبت نام مجدد دکتری در آذر ماه 1401 مطلع می شوید:

مهلت زمان ثبت نام با تاخیر دکتری 1402 

پیرو اطلاعیه ثبت ‌نام با تاخير آزمون دکتری برای ورودي مقطع دكتري نيمه‌متمركز (Ph.D) سال 1402 به اطلاع داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون دکتری می رساند که دو روز مهلت برای ثبت نام مجدد دکتری در نظر گرفته شده است.

بدینوسیله، به اطلاع متقاضیان آزمون ورودي مقطع دكتري نيمه متمركز (Ph.D) سال 1402 براي پذيرش در دوره هاي روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه پيام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و پرديس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي كه در زمان مقرر (از تاريخ 1401/08/22 لغايت 1401/09/03) در این آزمون ثبت‌نام ننموده‌اند مي رساند، امکان ثبت نام با تاخير براي اين دسته از داوطلبان از روز يکشنبه مورخ 1401/09/13 لغايت روز دوشنبه مورخ 1401/09/14 در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org میسر می باشد.

لذا داوطلبان مي­توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعيه مورخ 1401/08/29 که از طريق درگاه اطلاع رساني اين سازمان قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آنها میسر نمی باشد.

زمان برگزاری آزمون مقطع دکتری نیمه متمرکز 1402

زمان آزمون ورودي مقطع دكتري نيمه‌متمركز (Ph.D) سال 1402 در روز جمعه مورخ 1401/12/11 خواهد بود. داوطلبان آزمون دکتری می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری نیمه متمرکز، با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند و کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1402 را از مشاوران این سامانه بخواهند.


بیشتر بدانید:

اطلاعیه مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری



مشاوره تلفنی برای ثبت نام مجدد دکتری 1402

اگر از ثبت نام آزمون دکتری جامانده اید، می توانید برای ثبت نام مجدد دکتری 1402 در مهلت زمان ثبت نام با تاخیر دکتری، از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید. مشاوران این سامانه تمام مراحل ثبت نام مجدد را برای متقاضیان دکتری انجام می دهند.


اخبار مهلت مجدد ثبت نام دکتری 1402

مطابق با آخرین اخبار مهلت مجدد ثبت نام دکتری 1402، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت‌نام با تأخیر متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز Ph.D)) سال ۱۴۰۲ خبر داد.

  • دکتر حسن مروتی با اعلام این خبر افزود: درخواست تعدادی از داوطلبانی که از تاریخ ۲۲ آبان تا ۳ آذر ماه موفق به ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ نشده‌اند در شورای سازمان سنجش آموزش کشور مطرح و مقرر شد به منظور مساعدت به این داوطلبان فرصت مجددی برای ثبت نام این آزمون در نظر گرفته شود.
  • وی افزود: متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در زمان مقرر در این آزمون ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند از روز یکشنبه ۱۳ آذر ماه تا روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
  • مروتی با تأکید بر اینکه این زمان آخرین فرصت ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ است، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است، در این آزمون ثبت‌نام کنند و این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.
  • معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تأکید کرد: داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند امکان ویرایش اطلاعات برای آنها میسر نیست.
  • آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز Ph.D)) سال ۱۴۰۲ در روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام با تاخیر دکتری، برای ثبت نام مجدد 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی