جهت مشاوره در زمینه مجوز تردد بین شهری برای داوطلبان کنکور دکتری 99-1400

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 29776

مجوز تردد بین شهری برای داوطلبان کنکور دکتری 99-1400

برگزاری کنکور دکتری 1400

مجوز تردد بین شهری برای داوطلبان کنکور دکتری در سال 1400 صادر شد. داوطلبان کنکور دکتری، مجوز تردد بین شهری می ‌گیرند. هماهنگی های لازم برای رفع محدودیت تردد دانشجویان متقاضی شرکت در کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ انجام شده است. این عزیزان می توانند برای ورود به دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی تردد آزاد بین شهری داشته باشند.

مجوز تردد بین شهری برای داوطلبان کنکور دکتری 1400

مجوز تردد بین شهری برای داوطلبان کنکور دکتری، با هماهنگی که بین سازمان سنجش و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است. هیچ مشکلی برای تردد بین شهری و استانی داوطلبان کنکور دکتری که برای حاضر شدن در شهر محل آزمون خود اقدام به این تردد کرده اند وجود ندارد.

اخطار سازمان سنجش در خصوص سهمیه به داوطلبان کنکور دکتری

پیامک سازمان سنجش به برخی از داوطلبان: داوطلب گرامي آزمون دکتری سال 1400 به اطلاع رساند با توجه به عدم تاييد سهميه شما از طرف ارگان مربوط، ضرورت دارد در زمان پرينت کارت با ورود به قسمت ويرايش کارت نسبت به انتخاب نوع سهميه اقدام و سپس براي پيگيري علت عدم تاييد سهميه خود حداکثر تا تاريخ 99/12/17 به ارگان ذيربط مراجعه نمایید. بديهي است در صورت تاييد سهميه توسط ارگان ذيربط، سهميه درخواستي اعمال مي گردد. در غير اينصورت با سهميه آزاد گزينش خواهيد شد و هيچ‌گونه اعتراضي قابل قبول نمي‌باشد.


مشاوره تلفنی آزمون دکتری 1400

برای اطلاع از مهلت اعتبار مجوز تردد بین شهری برای داوطلبان دکتری و زمان اعلام نتایج آزمون دکتری می توانید با شماره تلفن های سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان هستند:

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی