جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری 1401

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 40589

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ 1

در این مقاله لینک مستقیم دانلود دفترچه ثبت نام دکتری 1401 را در اختیار داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۱ قرار داده ایم. براساس قانون سنجش و پذيرش دانشجو در دوره هاي تحصيلات تكميلي در دانشگاه ها و 1401آزمون دكتري سال مجلس محترم شوراي اسلامي و مصوبات «شوراي سنجش 1394/12/18مراكز آموزش عالي كشور مصوب مورخ و پذيرش دانشجو در دوره هاي تحصيلات تكميلي» درقالب دو مرحله (سنجش علمي (آزمون متمركز) و مصاحبه علمي و سنجش عملي و ارزيابي سوابق آموزشي، پژوهشي و فناوري) برگزار مي شود.

دانلود دفترچه ثبت نام دکتری 1401

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1401 لینک زیر را انتخاب نمایید. بعد از مطالعه دقیق توضیحات دفترچه می توانید جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ (دانلود کنید)

داوطلبان عزیز شرايط و ضوابط ثبت نام و شركت متقاضيان در آزمون مذكور به شرح اين دفترچه راهنما اعلام شده است. آزمون دكتري براي ورود به رشته هاي دوره هاي روزانه، نوبت دوم(شبانه)، پيام نور، غيرانتفاعي، پرديس خودگردان، مشترک دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي و همچنين دانشگاه آزاد اسلامي برگزار مي شود و همانند سال گذشته آزمون مجزايي ندارد و علاقه مندان به تحصيل 1401 دانشگاه آزاد اسلامي در سال در اين دانشگاه لازم است در آزمون سازمان سنجش آموزش كشور ثبت نام نمايند

ثبت نام در آزمون دكتري فقط به صورت اينترنتي و در درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور انجام مي شود. پيش از اقدام به ثبت نام در آزمون، لازم است به توضيحات اين دفترچه توجه كنيد و مدارک لازم را تهيه كنيد.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ 2

مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون دکتری 1401

داوطلبان عزیز آزمون دکتری می توانند از سراسر کشور جهت مشاوره تلفنی و انجام مراحل ثبت نام آزمون دکتری توسط کارشناسان سامانه صدای مشاور، با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند:

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری 1401

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی