کد خبر : 12106

دهمین امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات 99


در این مقاله و عنوان میخواهیم توضیح دهیم برای آن از مشمولان و سربازانی که میخواهند و به دنبال گرفتن امریه سربازی هستند میتواند در دهمین امریه وزارت ارتباطات را بگیرند و در ادامه توضیح میدهیم که این وزرات خانه چه گروه از رشته ها  را برای این امریه در نظر گرفته است.


معرفی وزارت ارتباطات:

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از 19 وزارتخانهٔ دولت ایران و مسؤول برنامه‌ریزی و همچنین  پشتیبانی و توسعه زیرساختار و توانایی‌های ملی مخابراتی و اطلاعاتی ایران است.پست در ایران پیشینه تاریخی دارد و قدمت آن هم به چند صد سال می‌رسد و  اما پست تا پیش از سال1297 به صورت((اداره)) بود و تمامی امور پستی در آن زمان توسط همین اداره صورت می‌گرفت.


فراخوان دهمین دریافت امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


از آنجا كه فارغ التحصيلان جوانان كشور سرمايه­ های انسانی  نسل فردای كشور بوده و خدمت مقدس سربازی زمينه ساز آمادگی و تجربه اندوزی آنان را فراهم مي نمايد. وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات بر مبناي اين نگرش كه خدمت سربازي بشكل امريه در سازمانها مهیاکرده است. شرايط لازم در جهت بهره گيري از توانايی­ های بالقوه­ نسل جديد در ايجاد تحوّل و تعالي در سطح نظام دولتی و خصوصی كشور است در نظر دارد از بين فارغ التّحصيلان واجد شرايط، نسبت به جذب نيروی امريه سربازی نمايد.

تمامي مراحل ثبت نام، ارزيابی و  پيگيری و پايش از طريق سامانه ­هاي الكترونیکی صورت می­ پذيرد. در اين فراخوان سرفصل­هاي راهبردي از قبيل: قوانين ICT، امنيّت فضاي سايبري، فناوري اطلاعات، سيستم يکپارچه نظارت، استارتاپ ها، دولت همراه  و همچنین  نظارت بر طرح USO و دستيابی به تعالي در ابعاد دولت الكترونيك، به عنوان مهمترين رئوس مورد تأكيد در برنامه­ جذب اين سرمايه ­هاي انسانی مي باشد.

در اين مرحله از جذب نيروي امريه  با توجه به نيازمندي های پرسنلی ستاد و دستگاه­های تابعه وزارت نيروهاي با تحصيلات كارشناسي ارشد و دكترا در رشته­ هاي تحصيلي حقوق، اقتصاد و  علوم اجتماعی و  مخابرات و مهندسی  كامپيوتر، فناوری اطلاعات، امنيّت فضای سايبری، مهندسی برق و بيوانفورماتیک در سطح تهران و مراكز استانها و بشكل بومي، قابليّت جذب خواهند داشت.

تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی و پیگیری از طریق سامانه های مستقر در سایت اطلاع رسانی وزارت به آدرس www.ict.gov.ir صورت پذیرفته و از تاریخ 19/3/99 ساعت 9:00 مرحله دهم فراخوان نیروهای امریه وزارت آغاز و تا ساعت 10 صبح 25/3/99 آماده ثبت نام متقاضیان خواهد بود. در این مرحله از فرایند، زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.



راهنمای دریافت امریه وزارت ارتباطات



راهنمای دریافت امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

استان های مورد نیاز:

ایلام، بوشهر، تهران چهار محال و بختیاری،خوزستان،سمنان، قزوین و قم کرمانشاه هرمزگان

مدرک تحصیلی مورد نیاز:

کارشناسی_ارشد و دکتری

رشته تحصیلی مورد نیاز:

حقوق و  اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق، بيوانفورماتیک

جنسیت مورد نیاز: آقا



به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی