جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون سردفتری

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 50968

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۱-1401

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری

در این مقاله، لینک جدید دانلود دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری 1401 را در اختیار داوطلبان گرامی در سراسر کشور قرار داده ایم. قبل از انجام مراحل ثبت نام، لازم است دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری 1401 را به دقت مطالعه کنید.

علاوه بر این از هزینه ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی، نحوه ثبت نام، شرایط ثبت نام آزمون سردفتری و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری 1401 مطلع می شوید.



دانلود دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری 1401

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری 1401 می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سردفتری، برای انجام مراحل ثبت نام آنلاین اقدام کنید.

 دانلود دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۱-1401 1

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۱-1401 2 دفترچه ثبت نام سر دفتری ۱۴۰۱


هزینه ثبت نام آزمون سردفتر اسناد رسمی ۱۴۰۱

هزینه ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است. همچنین داوطلبان برای شرکت در آزمون باید دارای شرایط سنی ۲۴ تا ۵۰ سال باشند.  سنجش و آموزش کشور همزمان با آغاز ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۱ «اطلاعیه راهنمای ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی ۱۴۰۱» را منتشر کرد.

متقاضیان می توانند برای انجام ثبت نام به سایت ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند. کارشناسان سامانه مشاور، تمام مراحل ثبت نام آزمون سردفتری را برای متقاضیان انجام می دهند.


بیشتر بدانید:

سایت ثبت نام آزمون سردفتری



نحوه ثبت نام آزمون سردفتری 1401

 نحوه ثبت نام آزمون سردفتری 1401 به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام در آزمون  می سد. در صورت داشتن شرایط مندرج در اطلاعیه باید از در مهلت زمان معین به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه و ضمن مطالعه دقیق آگهی آزمون نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


بیشتر بدانید:

مهلت زمان ثبت نام آزمون سردفتری


  • در پایان ثبت نام به هر یک از متقاضیان کد رهگیری ارائه خواهد شد که متقاضیان لازم است تا پایان تمامی مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند.
  • ضمناً یادآور میشود ثبت نام منحصرًاً به صورت الکترونیکی میباشد و متقاضیان لازم است از طریق درگاه اطلاع رسانی مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند. ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول بوده و این دسته از متقاضیان مجاز به شرکت در آزمون نمیباشند.
  • پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال (معادل دویست هزار تومان) به صورت الکترونیکی از طریق کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند .
  • متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

دفترچه ثبت نام آزمون سردفتری

شرایط ثبت نام آزمون سردفتری 1401

شرایط ثبت نام آزمون سردفتری 1401 به شرح زیر است و متقاضیان الزاماً باید واجد شرایط ذیل باشند:

  • ۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
  • ۲- اعتقاد و التزام به احکام شرعی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران .
  • ۳- داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت سربازی در زمان برگزاری آزمون (برای آقایان).
  • ۴- نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی باشد.
  • ۵-  نداشتن محکومیت انفصال دائم از خدمات دولتی یا قضائی یا وکالت دادگستری یا محکومیت انفصال موقت از خدمات مذکور در مدت انفصال یا تعلیق به موجب احکام قطعی مراجع قضایی و انتظامی.
  • ۶- متقاضیان در زمان انتصاب به سردفتری اسناد رسمی باید به تشخیص پزشکی قانونی از سلامتی، تندرستی و توانائیهای جسمی متناسب و لازم برای انجام امور سردفتری برخوردار بوده و به هیچ یک از انواع مواد مخدر و روان گردان اعتیاد نداشته باشند .
  • ۷- مطابق ماده ۱۵ قانون دفاتر اسناد رسمی متقاضیان نباید در زمان صدور ابلاغ سردفتری به شغل قضاوت، وکالت دادگستری، عضویت در مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و شهرداریها، عضویت در هیأت مدیره و مدیریت عامل شرکتهای تجاری و بانکها یا مؤسسات بیمه و همچنین عضویت در هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اشتغال داشته باشند.
  • ۸- مطابق ماده ۹ قانون دفاتر اسناد رسمی حدنصاب سنی متقاضیان باید حداقل ۲۴ سال (متولدین ۲۵/۹/۱۳۷۷) حداکثر ۵۰ سال (متولدین ۲۵/۹/۱۳۵۱) باشند. ایثارگران مشمول بند چ ماده ۸۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از محدودیت سنی مذکور معاف می باشند.
  • ۹- مدرک کارشناسی و بالاتر حقوق قضائی، علوم ثبتی، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق سردفتراسناد رسمی، منقول از دانشکده الهیات یا دانشکده سابق معقول و منقول و یا کارشناسی و بالاتر در رشته الهیات و معارف اسلامی با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی معتبر مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
  • تذکرمهّّم: افراد دارای مدرک تحصیلی معادل مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون نمی باشند.
  • ۱۰- وفق بند (۳) ماده (۶) قانون دفاتر اسناد رسمی داشتن مدرک کارشناسی کلیه رشته ها با سه سال تمام سابقه دفتریاری.
  • ۱۱- وفق بند (۶) ماده (۶ ) قانون دفاتر اسناد رسمی، دفتریاران اول با مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه بشرط داشتن هفت سال سابقه دفتریاری اول.
  • ۱۲-داشتن مدرک تحصیلی حوزوی حداقل سطح دو و بالاتر با تایید شورای عالی حوزه های علمیه (برای طلاب شیعه) و یا دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران و شورای عالی برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت (برای اهل تسنن)
  • ۱۳-دارا بودن مدرک اجتهاد یا افتاء از مراجع مسلم که صحت صدور آن باید به تایید رئیس قوه قضائیه یا مرجع مورد تایید ایشان برسد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری 1401

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش امکانپذیر است. کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۲۲/آذر/۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

آزمون سردفتری در روز جمعه مورخ ۲۵/آذر/۱۴۰۱با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان و شهرستان برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی متقاضیان خواهد رسید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون سردفتری

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی