جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 20680

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 99

در این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ تجربی ، ریاضی، انسانی، هنر و زبان را در اختیار داوطلبان عزیز کنکور قرار داده ایم. دفترچه انتخاب رشته کنکور تمام رشته های به تفکیک شامل دفترچه انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۲، دفترچه انتخاب رشته تجربی ۱۴۰۲، دفترچه انتحاب رشته انسانی ۱۴۰۲ ،دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر و زبان ۱۴۰۲ می باشد.

دفترچه های انتخاب رشته کنکور شامل شامل تمام جزئیات لازم برای اطلاع داوطلبان از ظرفیت های پذیرش دانشگاه ها ، لیست کد رشته ها و … می باشد.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ تجربی ، ریاضی، انسانی، هنر، زبان

پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۲ از طریق سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرا می گیرد. متقاضیان مجاز به انتخاب رشته می توانند به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و دفترچه انتخاب رشته را دانلود کنند تا ظرفیت ارائه شده، دانشگاه روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان در هر کد رشته  مشاهده کنند و اقدام به ثبت انخاب رشته کنند.

زمان برگزاری کنکور سراسری نیز در دفترچه ذکر شده است؛ هر سال بعد از اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۲ داوطلبان منتظر انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور می باشند. در این قسمت لیتک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی، هنر و زبان را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم.

 دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 1 

در صورت انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته 1402 در تمامی گروه های آزمایشی(تجربی، ریاضی، انسانی،هنر و زبان) لینک دانلود دفترچه در این قسمت گذاشته می شود. 



بیشتر بدانید: بعد از اعلام شدن نتایج آزمون، نوبت به انتخاب رشته می رسد، شرکت کنندگان آزمون سراسری می توانند از نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش استفاده کنند. داوطلبان واجد شرایط لازم است در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری در صورتی که واجد شرایط استفاده از سهمیه های کنکور هستند، مدارک و کدهای لازم برای استفاده از سهمیه را در اختیار داشته باشند. 



دانلود ضمیمه و پیوست دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

ضمیمه های دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ شامل موارد زیر است:

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 9جدول حداقل كارآيي اعضاء در رشته و گرو ههای آزمایشي پنجگانه.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 9 شرایط و ضوابط پذيرش و تربيت دانشجو معلم متعهد خدمت در رشته های تحصيلي دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت دبير شهيد ررجایی

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 9شرایط و ضوابط عمومي و اختصاصی دانشگاه ها، مراكز و موسسات آموزش عالي وابسته به وزارت علوم- تحقيقات و فناوری

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 9شرایط و ضوابط عمومي و اختصاصی دانشگاه ها و دانشكده های علوم پزشكي وابسته به وزارت بهداشت- درمان و آموزش پزشكی

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 9شرایط و ضوابط عمومي و اختصاصی دانشگا هها و موسسات آموزش عالی غيردولتی غيرانتفاعی

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 9فرم پيش نويس انتخاب رشته کنکور سال ۱۴۰۲



بخش های مختلف دفترچه انتخاب رشته کنکور

برای آشنایی با دفترچه انتخاب رشته در تمامی گروه های آزمایشی به بررسی بخش های مهم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری می پردازیم، داوطلبان می توانند 150 کد رشته را متناسب با دفترچه انتخاب رشته و ظرفیت های پذیرش بر اساس اولویت بندی خود انتخاب نمایند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 9اولویت بندی انتخاب رشته دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار بوده زیرا که فرم داوطلبان به ترتیب رتبه و نمره از بالا به پایین بررسی شده و ثبت می شود.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 9زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته تمامی گروه های آزمایشی معمولا چند روز بعد از انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش است. برای آشنایی با دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری به بررسی قسمت های مختلف دفترچه پرداخته ایم:

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 17قسمت اول دفترچه کنکور سراسری برای همه داوطلبان در تمامی رشته ها یکسان بوده و شامل توضیحاتی در خصوص نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 است و لازم است داوطلبان با دقت این قسمت را مطالعه کنند و مهترین بخش دفترچه است در واقع ضوابط دفترچه راهنمای انتخاب رشته در این قسمت نوشته می شود.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 18گاهی برخی داوطلبان اطلاعات ثبت نام را گم می کنند و این سوال برای آنها مطرح می شود که در صورت فراموش کردن اطلاعات ثبت نامی خود به کجا مراجعه کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم که داوطلبان می توانند در سایت سنجش بخش سیستم پاسخگویی مراحل لازم برای دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی را طی کنند و اطلاعات ثبت نام خود را دریافت کنند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 18 بعد از دریافت دفترچه انتخاب رشته بسیاری از داوطلبان با سوال چگونه انتخاب رشته کنیم؟ روبرو می شوند باید بگوییم که هر داوطلب مجاز به انتخاب 150 کد رشته در فرم انتخاب رشته خود است و بیشتر از این میزان نمی تواند انتخاب کند. اولویت بندی انتخاب ها بسیار مهم است و قبل از انتخاب لازم است که حتما تراز خود را در هر زیر گروه مشاهده کرده و بر اساس ترازهای کسب شده اقدام به انتخاب رشته کنند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 18بعد از انتخاب کد رشته های خود لازم است که رشته های انتخابی خود را به سازمان سنجش اعلام کنند در ادامه چگونگی اعلام رشته های انتخابی به سازمان سنجش را توضیح داده ایم:

داوطلبان بعد از اولویت بندی انتخاب های خود بر اساس علاقه لازم است به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کنند.

بعد از ورود به سایت سنجش روی عبارت “سراسری” کلیک نمایید تا وارد لینک انتخاب رشته شوید.

برای ورود به لینک انتخاب رشته کنکور سراسری لازم است شماره پرونده، شماره داوطلبی و کد رهگیری را وارد نمایید تا بتوانید کد رشته های انتخابی خود را در سایت ثبت نمایید.

مدرک تحصیلی ضروری برای پذیرش و انتخاب رشته کنکور سراسری به شرح زیر است:

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 9دیپلم چهار ساله نظام قدیم

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 9مدرک پیش دانشگاهی

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 9مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 9دیپلم پایه دوازدهم نظام جدید ( 6 – 3 – 3 )

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 25در قسمت دوم جدول رشته محل های دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری۱۴۰۲  رشته های ارائه شده دانشگاه ها و موسسات عالی در دوره های روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و مجازی در هر یک از گروه های آزمایشی به تفکیک قید شده است. در مقابل این رشته ها کد رشته، محل تحصیل، نام دانشگاه، عنوان رشته و ظرفیت هر رشته به صورت جداگانه درج شده است.

داوطلبان عزیز در سراسر کشور توجه داشته باشید اولویت بندی کدر رشته های از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است حتما در این زمینه با یک مشاوره برای انتخاب رشته درست مشورت کنید و یا با شماره تلفن های ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید تا مشاوران سامانه تلفنی شما را راهنمایی نمایند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 26بخش سوم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری به جزئیات مربوط به دانشگاه های مختلف پرداخته است در واقع شرایط خاص دانشگاه ها را مطرح کرده است در این قسمت شهریه دانشگاه های غیر روزانه، پردیس، غیرانتفاعی را توضیح داده است.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ 27


مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1402

در این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ را در اختیار داوطلبان کنکور در سراسر کشور قرار داده ایم، اگر برای انتخاب رشته در کنکور سراسری با سوال یا ابهام روبرو شده اید، می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن های ده رقمی مندرج در این صفحه تماس حاصل کنید تا از راهنمایی مشاوران کنکور سامانه تلفنی بهره مند شوید و انتخاب رشته موفقیت آمیزی داشته باشید.

3/5 - (1 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی