جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سراسری ۱۴۰۱

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 41200

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سراسری ۱۴۰۱

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

در این مقاله از نحوه و شرایط ثبت نام کنکور ارشناسی ارشد ناپیوسته سراسری سال ۱۴۰۱ مطلع می شوید. مهلت ثبت نام آغاز شده و هم اکنون داوطلبان از طریق سایت سنجش در حال ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هستند:


نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سراسری 1401

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سراسری سال 1401، از طریق ورود به سایت سنجش به نشانی danjesh.org امکانپذیر است. داوطلبان با ورود به سایت سنجش به ترتیب زیر برای ثبت نام اقدام نمایند:


مرحله اول:ورود به سایت سنجش و انتخاب عبارت “ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱” است. با ورود به صفحه ثبت نام برای خرید کارت اعتباری و سایر مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایید. با انتخاب لینک زیر به طور مستقیم وارد صفحه اصلی ثبت نام کارشناسی ارشد در سایت سنجش خواهید شد:

  • مرحله دوم : برای خرید سریال ثبت نام و کارت اعتباری سازمان سنجش، از سمت راست سایت سنجش، قسمت پیوندهای مورد نیاز، عبارت “خرید سریال ثبت نام” را انتخاب کنید. پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از طریق درگاه بانگی متصل به سایت سنجش امکانپذیر است.
  • مرحله سوم: با انتخاب عبارت “ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در سایت سنجش” یا لینک بالا، صفحه زیر را مشاهده می کنید:

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401


  • مرحله چهارم: از سمت راست سایت سنجش قسمت متقاضی ، دو عبارت “ثبت نام جدید” و ” ورود به سیستم” را مشاهده می کنید. برای ورود به صفحه ثبت نام لازم است در سایت سنجش ثبت نام کنید بنابراین اگر قبلا ثبت نام نکرده اید، عبارت “ثبت نام جدید” را انتخاب کنید. برای ثبت نام لازم است سریال ثبت نام و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.
  • مرحله پنجم: بعد از ثبت نام با انتخاب عبارت “ورود به سیستم” وارد صفحه ثبت نام خواهید شد.
  • مرحله ششم: بعد از تکمیل فرم ثبت نام و وارد کردن اطلاعات درخواستی، مراحل ثبت نام تکمیل شده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دریافت خواهید کرد. این کد را تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگهدارید.

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

داوطلبان عزیز کنکور کارشناسی ارشد در سراسر کشور می توانند در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در مورد محتوای دفترچه می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی مشاوران تحصیلی کنکور ارشد استفاده نمایید.

علاوه براین مشاوران سامانه صدای مشاور، تمام مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را برای داوطلبان انجام می دهند و در پایان می توانید کد رهگیری و فایل رسید ثبت نام را از مشاور خود دریافت کنید




به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سراسری ۱۴۰۱

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی